Savjeti iz iskustva: AIDA – Kraljica Facebook oglašavanja

Nakon pokretanja vlastitog biznisa, većina ubrzo shvati da nema određena znanja i vještine koja su potrebna za uspješno vođenje istog. Bez obzira koliko je odličan naš proizvod, usluga ili poslovna ideja, ukoliko ih ne prezentujemo drugima, doslovno smo nevidljivi u današnje vrijeme. To najčešće dovodi do manjka klijenata, uslijed čega naše poslovanje može doseći plato ili krenuti silaznom putanjom. Uvidjela sam da ukoliko želim napredovati, povećati obim svog poslovanja, imati stalan izvor novih klijenata ali i one koji se redovno vraćaju, marketing i facebook oglašavanje mi mogu mnogo pomoći u tome.        

Facebook oglašavanje je najjeftiniji vid oglašavanja, dostupan svima i idealan način da se veliki broj ljudi upozna sa našim radom i sa onim što nudimo. Moje poznavanje marketinga i facebook oglašavanja je bilo jako oskudno te sam iz tog razloga odlučila upisati kurs.

Jedna od jako korisnih stvari sa kojima sam se susrela jeste AIDA, skraćenica za strategiju pisanja facebook oglasa. Ovu formulu sam primjenila u svom prvom facebook oglasu i bila sam zadovoljna postignutim uspjehom.

A (Attention) – Privlačenje pažnje

Bez obzira šta nudimo, i koliko je kvalitetan naš proizvod ili usluga, potrebno je da privučemo pažnju svojim oglasom. Oglas se uglavnom sastoji od tekstualnog dijela i slike/videa.

Slika/video su nešto što prvo primjetimo kod oglasa i zbog toga su, kada je privlačenje pažnje u pitanju, bitniji od samog teksta oglasa. Ako slika ili video oglasa ne privuku pažnju ciljanoj osobi, velika je vjerovatnoća da se ista neće ni zaustaviti da pročita tekst i da sazna šta mi to nudimo oglasom. Iz tog razloga oglas može proći neopaženo i bez željenog rezultata. Dobra stvar je da uvijek možemo raditi testiranja i provjeriti koja slika/video oglasa nam bolje odgovara.

Nakon što odaberemo adekvatnu sliku/video treba povesti računa i o izgledu samog teksta. Tekst treba da bude pregledan, da je istaknut naslov teksta i poželjno je koristiti odgovarajuće emoji-je i simbole, kako tekst ne bi djelovao previše formalno te da istaknemo neke važne dijelove teksta (samo pazite da ne pretjerate :D).

I (Interest) – Interes

D (Desire) – Želja

Nakon privlačenja pažnje, cilj nam je pobuditi interes da se osoba zadrži na našem oglasu a potom i da osjeti potrebu i želju za našim proizvodom/uslugom.

Poželjno je da našom slikom/videom što bolje dočaramo proizvod/uslugu i to na način da osoba koja pogleda oglas može jasno u glavi da stvori sliku sebe kako koristi naš proizvod/uslugu i da ima jasnu predodžbu onoga što nudimo.

U tekstualnom dijelu oglasa želimo istaknuti benefite i predstaviti zašto bi neko trebao koristiti baš naš proizvod/uslugu te kako oni mogu biti od koristi u konkretnoj situaciji. Možemo navesti i prednosti u odnosu na slične proizvode i dr.

A (Action) – Akcija

Uspješnim oglasom se smatra oglas koji nam je donio nove kupce, klijente, pratioce i sl.

Nakon što smo prezentirali naš proizvod/uslugu želimo da osoba koja pogleda oglas preduzme konkretnu akciju (zakaže termin, naruči proizvod, javi nam se u inbox i dr.)

Preporučljivo je u tekstu oglasa dodati faktor hitnosti (Iskoristite popust -30% , Ogranične količine, Prvih 100 kupaca i sl.) kako bi se zainteresirana osoba što prije odlučila za preduzimanje akcije.

Na kraju oglasa obavezno je navesti Call to action odnosno, dati jasno objašnjenje kako da osoba preduzme akciju npr: kliknite na link ispod slike, javite se u inbox, preuzmite vodič ili prijavite se za besplatne online konsultacije. Mnogi marketing stručnjaci smatraju da je veća šansa da će neko nešto učiniti ako mu to i kažete, tj. da će se osoba prije javiti u inbox ukoliko vi u oglasu napišete: Javite se u inbox.

Vjerujem da je većinu Vas zainteresiralo da saznate ko je Aida i da ste iz tog razloga odlučili da pročitate ovaj članak, a sada je možete primjeniti kada se budete oglašavali

lonac.pro