Jednokratne krpe iz Visokog idu na tržište Bliskog Istoka

Proizvodi kompanije “The Towels”, koja sarađuje sa bh. dijasporom iz Kanade, generalo su novi na svjetskom tržištu

U Visokom ekipu Diaspora Investa dočekuje mladi poduzetnik Ibrahim Kunić, koji godinama radi u kožnoj industriji, sektoru proizvodnje prepoznatljivom za njegov rodni grad. No, u godini obilježenoj pandemijom, Ibrahim je počeo razmišljati o novim modelima poslovanja i prilikama koje se pojavljuju zbog potrebe većeg stepena higijenske i zdravstvene zaštite.

– Povezali smo se s našim čovjekom u Kanadi, koji nam je ponudio neka nova softverska rješenja, ali i mašine, koje smo na tržištu Bosne i Hercegovine prvo iskoristili u samouslužnim autopraonama. Mašina za izbacivanje jednokratnih krpi sa integrisanim polir gelom za sušenje i poliranje auta, postala je pravi hit među vozačima, te smo kroz to prepoznali da su ljudi spremni platiti ovakav proizvod i na našem tržištu. Sada, na bazi ovog iskustva želimo izbaciti i liniju jednokratnih peškira u teretanama, dvoranama, saunama, wellness centrima i vjerskim objektima. Upravo smo na putu da finaliziramo i prve dogovore distribucije ovih mašina i proizvoda na tržište nekoliko zemalja Bliskog Istoka, poručuje Kunić.

image

Njegova kompanija “The Towels” u maju planira prenos proizvodnje mašina iz Kanade u Bosnu i Hercegovinu, gdje bi onda bila baza proizvodnje.

– U toku je postavljanje prvog niza prototip mašina koje dajemo isključivo u najam kao početak ulaska na tržište. Konačna serija je u procesu testiranja, uskoro ulazi u serijsku proizvodnju, a nakon toga počinjemo i prodaju samih uređaja. Cilj nam je da postepeno ulazimo na tržište i steknemo povjerenje kupaca naših proizvoda. Proizvodi su novi, uopće na svjetskom tržištu, zadovoljavaju instant potrebe kupaca i cilj nam je da ih svake godine unapređujemo i razvijamo. Ono na što smo posebno ponosni je da je cijela priča krenula od saradnje s bosanskohercegovačkom dijasporom, našim državljaninom koji je vlasnik firme “Global Electronics” u Kanadi, dodaje Kunić.

U saradnji sa USAID projektom “Diaspora Invest”, članovi tima “The Towels” prošli su programe obuke u prodaji i komunikacijama. Tako je i ova kompanija ušla u mrežu priznatih dijasporskih investicija u BiH.

image

– Naša kompanija nudi i različite tipove automatskih kioska, te polako želimo pokazati koliko je stvari moguće napraviti – ako iskoristimo znanje naših ljudi vani, koji nam donose nove tehnologije, inovacije i kontakte. Zajedno možemo mnogo više, samo treba vjerovati, jer ništa nije bolje od ideja za koje je stigao pravi trenutak. U vremenu kada više vodimo računa o higijenskoj i zdravstvenoj zaštiti, jednokratni peškiri i krpe, koje su uz to prihvatljivi za okoliš, predstavljaju inovaciju koja će promijeniti sve objekte u koje budemo ulazili, zaključio je Ibrahim Kunić.

Imaš li zanimljivu iseljeničku priču? Napiši je za Oslobođenje i Moja BiH, i pošalji na: info@mojabih.ba

Related Posts

Svjetlostkomerc i Pomozi.ba u kampanji “Srcem za znanje i ništa manje”

Svjetlostkomerc i Udruženje Pomozi.ba, uz pomoć vjernih kupaca nastojat će osigurati pomoć za bolje i lakše obrazovanje djeci socijalno ugrožene kategorije u školskoj 2022/23 godini. Društveno odgovorna kampanja “Srcem za znanje i ništa manje” realizirat će se u periodu od 15.08. do 15.09.2022. godine. U navedenom periodu, građani će kupovinom u Knjižarama SVJETLOST i kupovinom brendova koje […]

Konkurs Balkan 2022: Sufinansiranje projekata međunarodnih organizacija, javnih subjekata i civilnog društva

Konkurs Balkan 2022: Sufinansiranje projekata međunarodnih organizacija, javnih subjekata i civilnog društva Maeci Komitet ministara odobrio je 15. juna „Odluku o odobrenju i produžetku međunarodnih misija 2022“, kojom se za zemlje Zapadnog Balkana izdvaja iznos od 1,5 milion eura za doprinos procesima stabilizacije u regionu i napretku procesa pristupanja EU. Shodno tome, iz ovih sredstava biće sufinansirane[…]