Predstavljen novi turistički vizualni identitet Jajca

Javna ustanova “Agencija Jajce” izradila je novi turistički vizualni identitet te osmislila cjelokupni identitet brenda koji bi Jajce trebao dodatno pozicionirati na turističkoj karti BiH s međunarodnom prepoznatljivošću, a inspiriran je ključnim prednostima i asocijacijama Jajca, rijekama, planinama te jedinstvenim geografskim vrijednostima.

Ime destinacije Jajce napisano je iznad zelene linije koja predstavlja brdovita predjela prekrivena bogatom vegetacijom, odnosno geografski položaj i klimu u kojem se ovo mjesto nalazi. Iznad malog slova “j” kao kvaka prikazano je sunce koje simbolizira primarnu ljetnu turističku sezonu. S desne strane u obliku pokazivača lokacije na mapi nalazi se ikona plave boje koja simbolizira bogato područje vode po kojem je ovo mjesto poznato. Također, u ikoni je prikazan i veličanstveni vodopad, prepoznatljivi simbol Jajca, priopćeno je iz JU “Agencija Jajce”,

jajce

“Agencija” posljednjih godina kontinuirano radi na promociji kulturno-povijesne i prirodne baštine Jajca i razvoju turizma, kako bi doprinijela povećanju lokalne turističke ponude i broja turističkih dolazaka u Jajce, a uz navedeni logotip predstavljen je i slogan “Stvori uspomene”.

Prateći razvoj brenda, u izradi je i nova višejezična web stranica koja će svojim posjetiteljima dati najvažnije turističke informacije.

S obzirom na to da JU “Agencija Jajce” na svojim društvenim mrežama bilježi veliki broj pratitelja, profili ove ustanove će se preimenovati u naziv novog brenda “Visit Jajce”.

Vizual ovog brenda bit će na raspolaganju svim putničkim i turističkim agencijama, kao i web portalima i drugim medijima.

“S novim vizualnim identitetom turizam Jajca dobiti će veću i bolju prepoznatljivost, te će predstavljati turističku ponudu Jajca kroz aktivnosti, promotivne materijale te sve oblike promocije. Agencija Jajce upravlja ovim brendom i radit će i dalje na njegovom razvijanju i promociji”, stoji u priopćenju.

Izvor: akta.ba

Related Posts

U Janji na vakufskoj parceli proizvedeno 47 tona pšenice

Medžlis Islamske zajednice Janja od 2014. godine realizuje projekt unapređenja vakufske imovine s ciljem da se na toj imovini zasiju poljoprivredne kulture. Ovih dana je završena žetva pšenice na vakufskim parcelama, a ovogodišnji prinos iznosi 47 tona. Hafiz Omer-ef. Camić, glavni imam Medžlisa Islamske zajednice Janja, kazao je za Fenu da je taj projekt jedan od dokaza […]

Gradski prevoz u Banja Luci neće biti obustavljen

On je dodao da je gradonačelnik Banja Luke Draško Stanivuković obećao da će potpisati subvencije. Mijić je naglasio da su za sada dogovorene subvencije za sedmi mjesec, te napomenuo da prevoznici ne odustaju od svojih zahtjeva, a to je da se subencioniše dio nerentabilnih gradskih linija, kao i prigradski saobraćaj. Prema Mijićevim riječima, prema aktuelnom cjenovniku, mjesečna[…]