Javna ustanova “Agencija Jajce” izradila je novi turistički vizualni identitet te osmislila cjelokupni identitet brenda koji bi Jajce trebao dodatno pozicionirati na turističkoj karti BiH s međunarodnom prepoznatljivošću, a inspiriran je ključnim prednostima i asocijacijama Jajca, rijekama, planinama te jedinstvenim geografskim vrijednostima.
Ime destinacije Jajce napisano je iznad zelene linije koja predstavlja brdovita predjela prekrivena bogatom vegetacijom, odnosno geografski položaj i klimu u kojem se ovo mjesto nalazi. Iznad malog slova “j” kao kvaka prikazano je sunce koje simbolizira primarnu ljetnu turističku sezonu. S desne strane u obliku pokazivača lokacije na mapi nalazi se ikona plave boje koja simbolizira bogato područje vode po kojem je ovo mjesto poznato. Također, u ikoni je prikazan i veličanstveni vodopad, prepoznatljivi simbol Jajca, priopćeno je iz JU “Agencija Jajce”,
“Agencija” posljednjih godina kontinuirano radi na promociji kulturno-povijesne i prirodne baštine Jajca i razvoju turizma, kako bi doprinijela povećanju lokalne turističke ponude i broja turističkih dolazaka u Jajce, a uz navedeni logotip predstavljen je i slogan “Stvori uspomene”.
Prateći razvoj brenda, u izradi je i nova višejezična web stranica koja će svojim posjetiteljima dati najvažnije turističke informacije.
S obzirom na to da JU “Agencija Jajce” na svojim društvenim mrežama bilježi veliki broj pratitelja, profili ove ustanove će se preimenovati u naziv novog brenda “Visit Jajce”.
Vizual ovog brenda bit će na raspolaganju svim putničkim i turističkim agencijama, kao i web portalima i drugim medijima.
“S novim vizualnim identitetom turizam Jajca dobiti će veću i bolju prepoznatljivost, te će predstavljati turističku ponudu Jajca kroz aktivnosti, promotivne materijale te sve oblike promocije. Agencija Jajce upravlja ovim brendom i radit će i dalje na njegovom razvijanju i promociji”, stoji u priopćenju.
Izvor: akta.ba