Jedinstvenoj tebi – mladi IT inžinjer Armin Begović, otvorio je biznis svojoj mami

Kada je pandemija primorala dvadesetčetverogodišnjeg Armina da provodi vrijeme u kući, postao je svjestan sjajnih kreacija svoje mame. Odlučio je da otvori biznis i zaposli je. Tako je nastala Dama, novi bosanskohercegovački brend.

👸 Jedinstvenoj tebi

Jedinstvenoj tebi slogan je pod kojim posluje novi bosanskohercegovački brend Dama, a iza ovog brenda stoji jedinstvena priča o dvadesetčetverogodišnjem sinu, perfekcionisti i kreativcu Arminu Begoviću, vizionaru koji je otvorio biznis za svoju mamu, Edinu Begović – snažnu, jedinstvenu, neustrašivu i najbolju majstoricu šivenja koju poznaje.  

Pedesettrogodišnja Edina Begović, posljednjih dvadeset godina bavi se šivanjem i do sada je izradila hiljade jedinstvenih kreacija za iskusne kompanije i klijente. Danas, zahvaljujući svom sinu, u svojoj radionici u Travniku izrađuje jednostavne, graciozne, elegantne i šarmantne kapute jedinstvenog ručnog rada i vrhunskih materijala. Kapute koji velikom brzinom osvajaju online tržište i kupce koji cijene unikatnost i slow fashion koncept.

Ideja za osnivanjem biznisa nastala je u vrijeme korone kada je Edinin sin Armin, uvijek željan novih znanja i konstantnog usavršavanja, postao svjestan sjajnog rada svoje mame:

„Ideja je počela nekad u periodu pandemije, kada smo svi bili primorani da boravimo više kućama, te sam dio vremena proveo i sa porodicom. To mi je omogućilo da postanem svjestan sjajnog rada moje mame. Želio sam iskoristiti priliku, mamino znanje i iskustvo, online mreže, ali i svoje znanje koje sam stekao radom kao dizajner, te ponuditi modni brand primarno namijenjen ljepšem polu. Jednostavni stil kao i moju potrebu da se razvijam i učim pretvorio sam u Dama brend, koji je razvojem postao specijalizovan isključivo za kapute, po čemu smo i najpoznatiji“, ispričao mi je Armin.

💹Bez cilja nema svrhe, a bez truda nema uspjeha 

Za Armina Begovića, zaposlenog kao Lead UX/UI dizajner u softverskoj kompaniji Atlantbh kažu da je ustrajan u ciljevima. „Drugi bi rekli da sam ustrajan u ciljevima, a ja kažem da bez cilja nema svrhe, a bez truda nema uspjeha“, ispričao mi je Armin i otkrio kako je izgledao put uspjeha brenda Dama.

Radeći kao dizajner, Armin je naučio da dobro razumije klijente, a onda je pronašao način da iskoristi svoju vještinu i u modnoj industriji i usreći svoju mamu:

„Ja sam imao viziju, mama je imala znanje, ali nikada se ranije nismo bavili potpunim procesom od početka do kraja, od kreiranja produkta do zadovoljnog kupca. Iskustvo koje sada imamo je ogromno, naučio sam mnogo toga o kašmirskoj kozi, online kupovini i o tome koliko je neprocjenjivo učiniti svoju mamu sretnom.“

Iako svaki biznis mora imati padove i greške, Armin kaže kako se mama odlično snalazi u ulozi preduzetnice, a zajedničko poslovanje čini ovaj divni porodični odnos još divnijim:

„Mama je top! Kroz dama brend smo izgradili nešto posebno i prvenstveno zbog tog našeg posebnog odnosa, uvijek ću biti sretan što sam se odlučio na ovaj korak. Ima nešto posebno u roditeljima, njihovoj upornosti, predanosti, kao i moralnim vrijednostima koji su mi vodilja u životu. Svaki dan joj se divim na onome što uspijeva da napravi svojim rukama“, rekao mi je Armin.

Armin mi je ispričao mi je kako su ih u osnivanju biznisa podržali i prijatelji i porodica, a da velike zasulge za prepoznatljivost Dame idu i marketing timu – Sabini Grcić Kovačić i Kenanu Kurdiću „bez kojih Dama ne bi bila Dama i bez kojih se ne danas ne bi toliko pričalo o kašmir kaputima u BiH“

Armin i njegova mama, mišljenja su da na našem tržištu ima prostora za još sličnih brendova. Naučili su da će kvalitet i vrhunski proizvodi uvijek biti prepoznati, ali da je potrebno preći put do finalnog proizvoda – prvo treba imati ideju, zatim izaći iz zone komfora i pokušati napraviti neško.

Ova predivna poslovna i porodična priča je „dokaz da se uz malo volje može napraviti nešto na šta ćete biti ponosni“, rekao je Armin, a jedinstvenoj tebi i jedinstvenom tebi koji razmišljate o pokretanju vlastitog biznisa, Armin i Edina su poslali preduzetničku poruku: „Trud i rad se uvijek isplati. Budite hrabri, istražite svoju ideju i ne dopustite da vas vaša komfort zona blokira. Tek kada se odvažimo da probamo, tada smo spremni na promjene, nova iskustva i uspjehe“.

📍Podrži bosanskohercegovački brend Dama i zaprati ih na Facebook-u i Instagramu
📍Ogrni se najfinijim kašmirskim kaputom i javi im se u inbox.

Izvor: lonac.pro

Related Posts

Do 10. februara prijave za dodjelu privremenih lokacija za osmomartovsku prodaju

Grad Banja Luka raspisao je Javni oglas o dodjeli lokacija za privremeno zauzimanje javne površine za prigodnu osmomartovsku prodaju, prema kriterijumu najvišeg iznosa. Predmet dodjele je 20 lokacija na Trgu Krajine, koje će se moći koristiti u periodu od 05. do 09. marta 2023. godine. Pravo učešća imaju registrovani samostalni preduzetnici sa teritorije grada Banje Luke, koji […]

BH Telecom pravi filmove o historiji Bosne i Hercegovine

Generalni direktor BH Telecoma Sedin Kahriman danas je sa bliskim saradnicima održao sastanak sa renomiranim bh. rediteljima i filmskim radnicima. Na sastanku se razgovaralo o dosadašnjoj saradnji koja već sada ulazi u svoju četvrtu godinu, trenutnim otvorenim projektima, te o nastavku saradnje u okviru BH ContentLab platforme. Generalni direktor Kahriman se zahvalio prisutnim i kroz kratku retrospektivu[…]