Društveno odgovorna kampanja posvećena osobama sa invaliditetom “Heroji među nama” postoje i vrijeme je da se čuje i njihov glas

Projekat „Heroji među nama“ nastao je iz želje da se osobama sa invaliditetom, pruži prilika za dodatnu vidljivost, gdje će se moći predstaviti u pravom svjetlu, bez diskriminacije, stigmatizacije, stereotipa i predrasuda. Društveno-odgovoran projekat, koji su pokrenuli kompanija Molson Coors, brend Jelen pivo i Organizacija amputiraca UDAS, s ciljem predstavljanja osoba sa invaliditetom na afirmativan način. Kampanja podrazumijeva pozitivne, zanimljive i inspirativne priče, koje će biti predstavljene javnosti u okviru web platforme „Heroji među nama“, kao i putem medija i društvenih mreža. Heroji zaista i jesu među nama, svaki dan ih srećemo u komšiluku, na ulici, tamo gdje ih najmanje očekujemo.

Potpisivanjem Memoranduma o saradnji kompanije Molson Coors i Organizacije amputiraca UDAS RS krajem 2019. godine, započet je ovaj društveno-odgovorni projekat u okviru kojeg će se realizovati niz aktivnosti u budućnosti, u cilju unapređenja položaja osoba sa invaliditetom.

Web platforma www.herojimedjunama.com je prvi rezultat ove društveno-odgovorne kampanje, na kojoj se nalaze mnogobrojne inspirativne priče naših heroja, kao i raznovrsne korisne informacije za osobe sa invaliditetom. Platforma će doprinijeti dodatnom povezivanju osoba sa invaliditetom, inspiraciji i motivaciji, kao i edukaciji i unapređenju njihovih poslovnih preduzetničkih i liderskih vještina.

Vladimir Rosić, marketing manager kompanije Molson Coors ističe, da se na ovom projektu veoma dugo i studiozno radilo.

„Naša kompanija je uvijek tu da prepozna i podrži društveno odgovorne projekte i aktivnosti, te da pruži svoj doprinos. I ovog puta smo to učinili pokrenuvši novu kampanju u cilju prepoznavanja onih pravih, istinskih heroja među nama, ali i da inspirišemo na proaktivnost sve one, kojima je potrebno dodatno osnaživanje i podrška u ovim izazovnim vremenima. Veoma smo ponosni na ovu društveno odgovornu kampanju u cilju podizanja svijesti o osobama sa invaliditetom i jačanja njihovih kapaciteta“, ističe Vladimir Rosić.

’’Organizaciji amputiraca UDAS RS, bilo je zadovoljstvo sarađivati sa drustveno odgovornom kompanijom Molson Coors na projektu  ’’Heroji medju nama’’. U partnerskoj saradnji mnogo smo naučili jedni od drugih kako i na koji način možemo povećati društvenu odgovornost svih nas. Vjerujemo da će sve zajedničke aktivnosti koje smo dogovorili na ovom projektu, omogućiti veću integraciju osoba sa invaliditetom u njihovim zajednicama. Radujemo se promociji web platforme i uspješnih priča osoba sa invaliditetom, koje su inspirativne  i vjerujemo da će platforma biti mjesto, gdje će se pokrenuti mnogobrojne aktivnosti za marginalizovane grupe u cilju njihovog osnaživanja’’, istakao je Željko Volaš, predsjednik Organizacije amputiraca UDAS RS.

Heroji, koji se nalaze u našem okruženju, dobili su sada novu priliku da otvoreno razgovaraju o svojim životima, zanimanjima, ambicijama, izazovima sa kojima se susreću, ali i ciljevima i željama. Putem inspirativnih video priča, koje kampanja predstavlja javnosti putem medija i društvenih mreža, poručuju da su i oni ravnopravni članovi društva, koji imaju svoje uspjehe, snove i ciljeve.

Oni su obrazovani ljudi, profesionalni sportisti, umjetnici, lideri, aktivisti, roditelji, komšije, braća i sestre, prijatelji, aktivisti, nečija djeca i unuci. Često umorni, pritisnuti rokovima, ali još više uporni i hrabri, oni su svakodnevni borci i istinski zaljubljenici u život. Vrijeme je da o našim herojima pričamo svakodnevno, afirmativno i sa poštovanjem. Oni su tu 365 dana u godini, u našoj blizini i zaslužuju našu pažnju, ljubav, odgovornost i poštovanje.

Kompanija Molson Coors, brend Jelen pivo i Organizacija UDAS RS su prepoznali potrebu za ovakvom online platformom, zbog čega će web stranica www.herojimedjunama.com  postati mjesto, gdje se čuje glas osoba sa invaliditetom, gdje se povezuju svi koji žele unaprijediti njihov položaj.

Projekat „Heroji među nama“ podiže svijest javnosti o položaju osoba sa invaliditetom, dodatno ih osnažuje i prikazuje pozitivne primjere osoba, koje se  bore svaki dan i pored invaliditeta sa kojim žive, ostvaruju svoje snove i nižu uspjehe. U 2021. godini projekat „Heroji među nama“ će predstaviti mnogobrojne aktivnosti, koje su u fazi pripreme, putem kojih će dodatno biti podržane osobe sa invaliditetom.

Pogledajte prvi inspirativni video „Heroji među nama“: https://youtu.be/2Gc5Rz0uY_8

Related Posts

Podrška za izgradnju kapaciteta za digitalnu transformaciju, inovacije i rješenja „smart” turizma u malim i srednjim preduzećima u oblasti turizma

The general objective of this Call is to boost the uptake of digitalisation and innovation by tourism SMEs through transnational cooperation and capacity building.   The action aims at:  reinforcing transnational and cross-border cooperation, in particular integration of tourism businesses and stakeholders in transnational and inter-regional innovation ecosystems to enable smart and sustainable growth of tourism SMEs; fostering SMEs’ […]

Šema malih grantova (SGS) Covid19 – Mreža Iris

IRIS Network has a great pleasure to announce the continuation of its Small Grants Scheme (SGS) Covid19, which will provide financial support to the member organizations in Albania, Bosnia and Herzegovina, Montenegro, North Macedonia, and Serbia. The Call aims to support IRIS members in capacity-building actions for the purpose of enhancing an organization’s abilities to develop adequate services, capabilities, and skills[…]