Projekt razvoja tržišne poljoprivrede II (Sweden/USAID FARMA II projekt)

Projekt razvoja tržišne poljoprivrede II (Sweden/USAID FARMA II projekt), poziva zainteresovane proizvođačke organizacije, restorane i delikatesne trgovine u BiH da se prijave za učešće u kampanji “Hrana Gurmana”.

Sweden/USAID FARMA II projekt, kojeg finansiraju Vlada Švedske i USAID, poziva sve mikro, male i srednje proizvođače i ponuđače visokokvalitetne hrane iz sektora voća i povrća, mlijeka i mliječnih proizvoda, peradarstva, proizvodnje meda, ljekovitog i aromatičnog bilja (uključujući kozmetiku) te šumskog voća i gljiva da iskažu svoj interes za učešće u kampanji promocije malih biznisa nazvanom “Hrana Gurmana”.

Poziv je također otvoren za specijalizovane trgovine koje nude ove proizvode i restorane koji koriste BH proizvode u svojim kuhinjama.

Cilj kampanje “Hrana Gurmana” je pomoći malim biznisima da se nose sa negativnim ekonomskim utjecajem pandemije COVID-19 pridonoseći širenju njihove baze kupaca i povećanju prodaje. Kampanja će podržati male biznise u predstavljanju svojih visokokvalitetnih proizvoda i povezati ih s ljubiteljima ukusne i zdrave hrane kao i prirodne kozmetike.

Kampanja „Hrana Gurmana“ odvijati će se u tokom naredna tri mjeseca na pet kanala društvenih medija, uključujući FacebookInstagramTwitterYouTube, i LinkedIn, kao i na web stranici FARMA II projekta www.farmabih.ba.

Kampanja će promovisati 120 malih biznisa, uključujući 100 proizvođača, deset delikatesnih radnji i deset restorana koji koriste domaće proizvode u pripremi specijaliteta.

Minimalni preduslovi za učešće u kampanji su sljedeći:

  • Trgovine i restorani moraju biti registrovani kao privatna preduzeća, dok proizvođači mogu biti registrovani kao privatna preduzeća ili zadruge koje proizvode visokokvalitetne proizvode iz sektora voća i povrća, mlijeka i mliječnih proizvoda, peradarstva, meda, ljekovitog i aromatičnog bilja, šumskog voća i gljiva; i
  • Mali biznisi trebaju biti voljni da sarađuju u kampanji i da pruže sve informacije i fotografije potrebne za učinkovitu promociju.

Svi zainteresovani mali biznisi koji ispunjavaju gore navedene kriterije mogu se prijaviti za učešće u kampanji najkasnije do 6. avgusta 2020. godine.

Proizvođači trebaju koristi ovaj link za prijavu: https://bit.ly/3fR1ubf, dok se trgovine i restorani trebaju prijaviti ovdje.

Sva pitanja vezana za kampanju “Hrana Gurmana” mogu se poslati putem e-maila na adresu: hranagurmana@farmabih.ba, najkasnije do 6. avgusta 2020., u 18.00 sati.

Related Posts

Dodjela sredstava za građanske inicijative: 50.000 KM za 21 projekat u TK

Građani rade na rješenju problema u svojim zajednicama Komisija razmatrala veliki broj aplikacija – podrška će biti pružena najinovativnijim idejama                 Fondacija tuzlanske zajednice sutra će između 09:00-14:00 sati u Ateljeu „Ismet Mujezinović“ potpisati ugovore sa predstavnicima organizacija civilnog društva za realizaciju lokalnih inicijativa. Za realizaciju 21 građanske inicijative obezbijeđeno je 50.000 KM iz Fonda Volim svoj […]

Šta sve mogu, šta sve znam? – otkrij svoje potencijale kroz ciklus radionica!

Ukoliko imaš između 16 i 20 godina, radoznao/la si i voliš saznavati i učiti nove stvari prijavi se na ciklus radionica “Šta sve mogu, šta sve znam?”, savladaj nove vještine, otkrij svoje potencijale i talente. RADIONICA 1: AKO JE TREMA, NIJE LAV – POBIJEDI STRAH I PREZENTIRAJ ponedjeljak, 25. januar 2021. (13.00-16.30) Glasofobija ili strah od javnog govora visoko[…]