Poziv za dostavljanje ponuda: Nabavka i štampa promotivnog materijala

Protokol broj: 1563/2022

Datum: 9.11.2022. godine

N-R-NO 001 – 002/2022

Poziv za dostavljanje ponuda

Nabavka i štampa promotivnih materijala

PredmetNabavka i štampa promotivnih materijala
UgovaračCentar za promociju civilnog društva (CPCD)
U okviru projektaSmart Balkans Smart Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan
Lokacija isporukeBiH
Kontakt osobaDajana Cvjetković
Kontakt informacijeprijava@cpcd.ba
Datum objave zahtjeva za ponudu9.11.2022.
Trajanje poziva za dostavljanje ponuda15 dana
Krajnji rok za dostavu ponuda24.11.2022. do 15:00h

Ukratko o ugovaraču i projektu:

Centar za promociju civilnog društva (CPCD), sa partnerskim organizacijama iz Albanije – Institute for Democracy and Mediation (IDM) i Sjeverne Makedonije – Center for Research and Policy Making (CRPM), implementira projekat pod nazivom SMART Balkan – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan, kojim doprinosi jačanju participativnih demokratija i evroatlantskih integracija na Zapadnom Balkanu osnaživanjem organizacija civilnog društva (OCD) i mreža OCD za snažniju i aktivniju ulogu u stvaranju mirnih i inkluzivnih društava za održiv razvoj u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu, Crnoj Gori, Sjevernoj Makedoniji i Srbiji. Područja djelovanja projekta su: jačanje kapaciteta i podsticanje aktivnije uloge organizacija civilnog društva; stvaranje regionalnih partnerstava između organizacija civilnog društva; povećanje uticaja građana i građanki na promjene putem OCD-a čime se unapređuje sigurnost i stabilnost i upravljanje u regiji Zapadnog Balkana; podizanje svijesti javnosti o važnosti aktivnog učešća civilnog društva u značajnim razvojim inicijativama

Projekat finansira Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Norveške grantom vrijednim preko 17 miliona EUR (34 miliona BAM).

  1. PREDMET NABAVKE:

Predmet nabavke je nabavka i štampa promotivnog materijala

Uzimajući u obzir specifične ciljeve i viziju Smart Balkans projekta, od ponuđača se očekuje sljedeće:

Osigurati nabavku, kvalitet, ispravnost i potrebnu količinu sljedećih promotivnih materijala:

  • 130 platnenih cekera sa crvenim (#d62027) ili žutim (#fcb415) ručkama (bež boja sa dizajnom koji će biti dostavljen i štampat će se na prednjoj strani cekera) *
  • 130 rokovnika A5 sa zaobljenim ivicama i elastičnom gumom u plavoj/crvenoj/žutoj boji, štampa dizajna će biti na okviru rokovnika *
  • 100 rokovnika A5 sa logotipom projekta koji će biti dostavljen u žutoj i crvenoj boji (gore navedenih šifri)
  • 130 komada stikera*
  • 130 olovaka u bijeloj ili sivoj (#989090) boji (tanka olovka sa poklopcem ili tanka olovka bez poklopca)*
  • 130 powerbanks bijele boje5000mAh*
  • 130 bedževa (59 MM)*
  • 200 metalnih broševa sa iglicom*
  • Backdrop manjih dimenzija, sklopiv, lagan i na magnetno sklapanje u žutoj ili plavoj boji (poruke, logotipi i natpisi će biti dostavljeni odabranom ponuđaču za štampu)
  • 230 komada promotivnih bezbojnih šolja od brušenog stakla (logotip za štampu će biti dostavljen)
  • štampa 130 laminiranih akreditacija sa vezicom u plavoj (#4146ff) ili žutoj (#fcb415) ili crvenoj (#d62027) boji
  • *Osigurati usluge printanja navedenih promotivnih materijala u skladu sa instrukcijama Naručioca koji će dostaviti dizajn nakog čega će se aplicirati na sav navedeni promotivni materijal.
  • *Osigurati isporuku brendiranih promotivnih materijala Naručiocu najkasnije do 9. decembra 2022. godine
  • OBAVEZE IZVRŠILACA:

Od odabranog Izvršioca posla se očekuje sljedeće:

  • Osigurati po uzorak od svakog promotivnog materijala za Naručioca i, po odobrenju uzoraka:
  • Osigurati nabavku navedenih promotivnih materijala u skladu sa datim specifikacijama
  • Osigurati kvalitetnu isporuku promotivnih materijala uz poštivanje dogovora oko roka isporuke sa Naručiocem
  • Osigurati kontinuirane konsultacije sa Naručiocem u vezi sa štampom promotivnih materijala, te osigurati skladišni prostor za promotivne materijale dok isti ne budu brendirani i, kao takvi – gotovi proizvodi, isporučeni Naručiocu
  • Osigurati štampu i/ili graviranje promotivnih materijala u skladu sa instrukcijama Naručioca prema postojećim kreativnim rješenjima i pravilima vidljivosti Smart Balkans projekta.
  • Odabrani ponuđač je dužan dostaviti uvjerenje o nekažnjavanju i nevođenju krivičnog postupka odgovorne osobe
  • PRAVO PRIJAVE:

Pravo prijave imaju sva pravna lica iz Bosne i Hercegovine koja imaju registrovanu djelatnost prodaje, uvoza i/ili distribucije kancelarijskog materijala i opreme, promotivnih artikala, poslovnih poklona, kompjuterske opreme i sličnog asortimana proizvoda.

  • JEZIČKI ZAHTJEVI:

Ponuda i korespodencija vezana za ponudu između ponuđača i ugovarača komunicira se na jednom od službenih jezika u BiH. Svi promotivni materijali treba da budu brendirani u skladu sa instrukcijama Naručioca prema postojećim kreativnim rješenjima i pravilima vidljivosti Smart Balkans projekta.

  • KOMUNIKACIJA SA UGOVARAČEM:

Sve informacije u vezi sa nabavkom, zahtjevi za pojašnjenje i druge informacije, ponuđači mogu dobiti isključivo od kontakt osobe, u protivnom drugi način korespondencije ugovarač neće smatrati valjanim. Sva korespondencija između ugovarača i ponuđača treba se odvijati u pisanoj formi, putem e-maila sa naznakom u naslovu mail-a: NO 001 1563/2022 Upit – Nabavka i štampa promotivnih materijala.

Kontakt osoba je Dajana Cvjetković

Upiti se mogu slati do 16.11.2022. godine

Odgovori na sva pitanja pristigla do roka za upite biće objedinjeni i kao takvi javno objavljeni na web stranici www.civilnodrustvo.ba i www.smartbalkansproject.org, najkasnije do 21.11.2022. godine

  • PRIPREMA PONUDE:

Ponude se dostavljaju na email adresu naznačenu u sekciji „Način dostavljanja ponude“.

Ponuđači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa uslovima nabavke. Ponude koje nisu u skladu sa navedenim uslovima, neće se uzeti u razmatranje.

Ponuđači snose sve troškove nastale u toku pripreme i dostavljanja ponude.

Ponuda mora sadržavati datum i potpis ponuđača sa kontakt informacijama. Ukoliko sadrži više od jedne stranice, potrebno je da sve stranice ponude budu numerisane, na način da je vidljiv redni broj stranice.

U roku za podnošenje ponuda, ponuđač može da izmijeni, dopuni ili povuče ponudu. Ponuđač podnosi izmjenu, dopunu ili povlačenje ponude sa naznakom jedne od opcija: „Izmjena/dopuna/povlačenje ponude br. NO 001 1563/2022“.

Prijava za pravna lica:

1. Prijavni obrazac sa kontakt podacima potpisano i ovjereno (Annex 1)

2. Rješenje o registraciji kompanije, ne starije od 3 mjeseca (ponuđač mora biti registrovan za obavljanje djelatnosti koje su predmet ovog postupka nabavke)

3. Dostaviti primjere – slike materijala koji su navedeni u pozivu

4. Finansijsku ponudu (Annex 2)

5. Potpisanu izjavu časti (Annex 3)

6. Popunjenu tehničku specifikaciju (Annex 4)

6. Uvjerenje o nekažnjavanju i nevođenju krivičnog postupka odgovorne osobe

Sve ponude se primaju elektronskim putem. CPCD mora potvrditi prijem ponude u roku od 24h od prijema.

  • INFORMACIJE O FINANSIJSKOJ PONUDI:

Iznos ponude treba biti iskazan brojevima i slovima, te izražen u konvertibilnim markama (KM). U iznos ponude treba uračunati sve troškove u vezi predmeta ponude. Ponuđači koji su PDV obveznici iskazuju neto iznos za svaku stavku, ukupan neto iznos ponude, iznos PDV-a na ukupan  iznos ponude, kao i ukupan iznos ponude s PDV-om.

Ponuđač može napraviti specifikaciju troška po stavkama kako smatra da je potrebno. Ponuđač može napraviti specifikaciju troška po stavkama kako smatra da je potrebno. 

  • PERIOD VAŽENJA PONUDE:

Period važenja ponude je 30 dana, računajući od dana zatvaranja poziva za ponude. Period važenja ponude treba biti jasno iskazan u ponudi.

  • ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O IZBORU:

Ugovorač će donijeti odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača najkasnije pet (5) radnih dana od  isteka roka za podnošenje ponuda.

Svi ponuđači će biti pismeno obaviješteni o rezultatima ovog poziva.

  1. ROK, NAČINI I USLOVI PLAĆANJA IZABRANOM PONUĐAČU:

Plaćanje izabranom ponuđaču će se izvršiti na žiro račun ponuđača, po primitku finalne fakture nakon izvršavanja usluge. Rokovi plaćanja mogu biti i drugačije definisani između izabranog ponuđača i naručioca što će se precizirati ugovorom.

  1. KRITERIJ ZA ODABIR NAJBOLJE PONUDE:

Ugovarač će donijeti odluku o najuspješnijoj ponudi na osnovu najboljeg ponuđenog kvaliteta za ponuđenu cijenu.

Ugovarač će donijeti odluku o najuspješnijoj ponudi na osnovu sljedećih kriterija:

  • Pokazane stručnosti i iskustva ponuđača
  • Potvrda o mogućnosti isporuke promotivnih materijala u datom roku
  • Finansijske ponude
  1. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDE:

Ponuđači su obavezni da pripreme ponude i dostave dokumente u skladu sa navedenim zahtjevima. Ponude koje nisu u skladu sa navedenim zahtjevima neće se uzeti u razmatranje. Ponude se dostavljaju e-mailom na adresu: prijava@cpcd.ba

  1. ROK ZA DOSTAVLJANJE PONUDE:

Krajnji rok za dostavljanje ponude je 24.11.2022. do 15:00h.

Ugovarač će izabranog ponuđača obavijestiti o prihvatanju ponude najkasnije u roku od 15 dana. U istom periodu bit će obaviješteni i svi ostali ponuđači u postupku nabavke, čija ponuda nije prihvaćena. 

Izvor: civilnodrustvo.ba