Opštinska uprava u Tesliću aktivirala je mobilnu aplikaciju “e-građanin” (eCitizen) s ciljem jednostavne i transparentne komunikacije građana i lokalne uprave. Mobilna aplikacija je nastala u okviru projekta opštinskog ekološkog i ekonomskog upravljanja MEG, koji finansira Vlada Švajcarske, a sprovodi Razvojni program UN (UNDP), rekla je šef opštinskog Odsjeka za odnose s javnošću i građanska pitanja Vanja Pajkanović.
Ona je pojasnila da aplikacija “e-građanin” omogućava korisnicima da opštinskoj upravi dostavljaju žalbe i pitanja na koje će biti odgovoreno u roku od 48 časova, a ujedno će građani biti obavještavani o nepredviđenim situacijama, kao što su prekid usluga i servisne informacije, prenosi MojTeslić.
– Aplikacija građanima omogućava slanje žalbe ili upita lokalnoj upravi u svega pet klikova – rekla je Pajkanovićeva.
Ona je navela da su na istoj onlajn platformi aktivni i moduli za komunikaciju građana sa odbornicima, za javne rasprave, kao i za pripremu sjednica skupštine i slično.
Mobilna aplikacija je prilagođena za android i IOS sisteme i može se preuzeti putem Google Play i Apple Store a link za preuzimanje je postavljen i na adresi ecitizen.ba.