Kampanja “Biti dio dječije radosti. Neprocjenjivo” koja za cilj ima pomoć radu SOS dnevnih centara traje već više od mjesec dana.
Kampanju realizuje kompanija Mastercard u saradnji sa humanitarnom organizacijom SOS Dječija sela u BiH, a uz pomoć svih korisnika Mastercard kartica koji su u proteklih mjesec dana svoje donacije uplatili putem online platforme. Da kampanja pokazuje već sada značajne rezultate, govori činjenica da je tokom januara ova humanitarna organzacija zabilježila porast online donatorskih uplata za 123% u odnosu na prethodni period.
Mastercard kroz svoju posvećenost održivom razvoju, digitalizaciji i pomaganju lokalnoj zajednici uvijek nastoji pružiti pomoć onima koji je najviše trebaju, a uspjeh je još veći kada korisnici prepoznaju te napore i pridruže se misiji za dječije bolje sutra. Uz beskompromisnu sigurnost transakcija svakog korisnika, moguće je donirati putem platforme www.sos-ds.ba sve do 28.02.2022. godine. Mastercard i SOS Dječija sela u BiH pozivaju građane koji još uvijek nisu donirali da to učine kroz ovu zajedničku kampanju online donacija, jer svaku donaciju učinjenu Mastercard® karticom online, u bilo kojem iznosu, Mastercard uvećava za još 10 KM.
Sredstva prikupljena i uvećana od strane Mastercarda bit će usmjerena za još kvalitetnije uslove rada Dnevnih centara SOS Dječijih sela u BiH. Dnevni centri su mjesta gdje djeca mogu u opuštenoj, stimulativnoj sredini provesti slobodno vrijeme kroz kreativan rad, učiti kako savladati nove zadatke, upoznati talente za koje su mislili da ih ni ne posjeduju, a kroz edukativnu grupnu ili individualnu podršku mnoga djeca mogu znatno popraviti uspjeh u školi. Cilj je djeci i mladima omogućiti dodatni sadržaj koji na strukturiran i koristan način doprinosi njihovom osnaživanju i razvoju, jer svako dijete podjednako zaslužuje da odrasta zdravo i sigurno.