Black Friday na naš način

Pročitaj kako su se naši poduzenici i poduzetnice proveli u petak i subotu (25. i 26.11.2022. godine) u SCC-u na događaju “Black Froday na naš način”.

Da li si bio ili bila na druženju sa našim biznisima za Black Friday u SCC-u? Preduzetnici i preduzetnice su predstavili svoje biznise , svoje proizvode i usluge, ali i pričali sa radoznalim posjetiteljima i posjetiteljicama. Među njima su se našli:

  1. Sugar on the top doo i njihov brend Orangetree
  2. Brend Jagy carriers
  3. Dcrisp doo
  4. CNCart
  5. LePetit doo
  6. Bajkologija doo
  7. Step by step doo
  8. Brnada doo i njihov L’adorant brend luksuzne i fine odjeće za spavanje i posteljina
  9. Gemex doo i njihov brend Bistrica
  10. Iman Della Luna

Adnan Pripoljac sa svojim biznisom Step by step doo bio je jedan od predstavljenih na našem događaju i rekao je :

“Kao tek osnovanom društvenom biznisu učešće na ovakvom događaju je važno za ostvarenje direktnog kontakta sa kupcima i predstavljanje naših proizvoda. Fokus naših promotivnih aktivnosti ovaj put bio je na izdanjima namijenjenim roditeljima i djeci te dijelu izdanja didaktičkih materijala namijenjenih nastavnicima. Budući da su sva naša izdanja didatkičkog karaktera veoma nam je važno da potencijalnim kupcima na licu mjesta možemo pokazati kako se koriste naši didaktički materijali u radu sa djecom. 
StartUp studio je na ovaj način pružio podršku našem biznisu osiguravaći vrhunsku lokaciju za promociju ali i priliku da razvijamo svoje vješetine promocije i uspostavljanja poslovnih kontakata.”

Nismo bili u prilici pozvati svih 300 biznisa na ovu promociju, ali za posjetitelje i posjetiteljice smo obezbijedili mogućnost da se upoznaju sa svim našim poduzetnicama i poduzetnicima kroz Collectivibe platformu koja je bila postavljena na interaktivnom touch screen displayu. Interaktivna platforma je proizvod biznisa Beyond 42 doo kojeg smo podržali kroz Startup studio program. Touch screen i digitalni totem su dio rješenja kompanije Eduteh doo koja nudi Bizon Digital Signage rješenja koja možeš vidjeti širom BiH, ali i u samom SCC-u kod mnogih njihovih klijenata i klijentica. Promotivne pultove za ovaj događaj je izradila kompanija Reklame BH doo koja se bavi izradom svjetlećih reklama, 3D natpisa ali i drugih promotivnih materijala i opreme, također osnovana uz pomoć Startup studija.

Jedan od biznisa koji je također uzeo učešće na ovom događaju bio je i L’adorant brend luksuzne i fine odjeće za spavanje i posteljina i svoje utiske nam je prenijeo i vlasnik biznisa Tvrtko Milaković:

“Predstavljanje malih biznisa koje podržava fondacija Mozaik u SCC-u bila je jedinstvena prilika za brend Ladorant da se i fizički pojavi pred svojim kupcima. Svoje poslovanje Ladorant je do sad fokusirao na internet prodaju pa je iskustvo direktne prodaje bilo od nevjerojatne važnosti. Kada kupac dodirne vaš proizvod i pokaže istinsko zadovoljstvo kvalitetom, on je dobio daleko više informacija o proizvodu od fotografije na Instagramu. Istovremeno, i mi smo upoznali kupca i ne vidimo ga samo kao “profil”. S te strane, iskustvo iz SCC-a za nas je nezamjenjivo. Sve ovo bi bilo nemoguće bez Mozaika. Generalno, zahvaljujući Mozaiku, naš je zaključak da postoje značajni preduvjeti koje bi trebali zadovoljiti prije pokušaja ovakvog načina plasmana robe i s te strane zahvaljujemo ne samo za (jeftinu) priliku za učenje koja bi nas u protivnom jako mnogo koštala s neizvjesnim uspjehom.”

Vrijednosti koje ideje ovih poduzetnika i poduzetnica nose i njihova želja da potaknu promjene na lokalnom nivou su za svaku pohvalu. Oni inspirišu mlade ljude i pokazuju da promjene dolaze od nas samih i da činjenje dobra drugima i zajednici nije tako teško.

Svoje zadovoljstvo ne krije ni Edis Duvnjak koji je predstavio svoj biznis Dcrisp doo i sa sobom nosi pozitivna iskustva:

“Što se tiče samog eventa mi smo jako zadovoljni obzirom da smo tek pokrenuli biznis i drago nam je da smo mogli prezentirati gostima šta to mi radimo. Bio jako dobar odaziv i ostvarili smo značajne kontakte. Prije svega proizvodi koje smo nudili su se svidjeli gostima. Sama podrška i sugestije gostiju su dovoljne da se proizvodi pripremaju još bolje. Vrlo je značajno kada ima neko kao lonac koji nudi da imate besplatan prostor, štand i sve ostalo što nam je neophodno. Veliku ulogu ima sama organizacija i cjelokupna podrška, marketing i ostalo.”

Svi posjetioci i posjetiteljice su imali priliku da se upoznaju sa predstavnicima i predstavnicama Startup studio programa i da direktno dobiju informacije o samom programu ili podršci koju pružamo ovim divnim mladim ljudima. Nadamo se da će biti još ovakvih događaja i da si baš ti koji ovo čitaš možda naš slijedeći poduzetnik ili poduzetnica.

Kako su se proveli naši poduzetnici i poduzetnice i kakva je atmosfera vladala u SCC-u možeš vidjeti na fotografijama ispod:

Izvor: lonac.pro

Related Posts

Do 10. februara prijave za dodjelu privremenih lokacija za osmomartovsku prodaju

Grad Banja Luka raspisao je Javni oglas o dodjeli lokacija za privremeno zauzimanje javne površine za prigodnu osmomartovsku prodaju, prema kriterijumu najvišeg iznosa. Predmet dodjele je 20 lokacija na Trgu Krajine, koje će se moći koristiti u periodu od 05. do 09. marta 2023. godine. Pravo učešća imaju registrovani samostalni preduzetnici sa teritorije grada Banje Luke, koji […]

BH Telecom pravi filmove o historiji Bosne i Hercegovine

Generalni direktor BH Telecoma Sedin Kahriman danas je sa bliskim saradnicima održao sastanak sa renomiranim bh. rediteljima i filmskim radnicima. Na sastanku se razgovaralo o dosadašnjoj saradnji koja već sada ulazi u svoju četvrtu godinu, trenutnim otvorenim projektima, te o nastavku saradnje u okviru BH ContentLab platforme. Generalni direktor Kahriman se zahvalio prisutnim i kroz kratku retrospektivu[…]