ZAHTJEV ZA PONUDU ZA ISTRAŽIVANJE PERCEPCIJE NEVLADINIH ORGANIZACIJA U JAVNOSTI

Mreža za izgradnju mira traži agenciju/kompaniju/organizaciju/instituciju specijalizovanu za istraživanje javnog mnijenja, koja će izvršiti anketiranje šire javnosti i napraviti analitički izvještaj pogodan i za objavljivanje na web portalima.  

Ovo istraživanje ima za cilj da pruži čvrstu osnovu za budući rad nevladinog sektora, dajući organizacijama uvide i strategije potrebne za poboljšanje njihovog uticaja i saradnje sa zajednicama kojima služe.

Aktivnosti

  1. Istraživanje javnog mnijenja anketiranjem 

Potrebno je izvesti anketiranje 1.000 ispitanika različitih demografskih kategorija iz cijele BiH. Ovo istraživanje će imati za cilj da prikupi podatke o nekoliko ključnih aspekata NVO sektora, uključujući:

  • Svijest i percepcija: Razumijevanje kako javnost percipira rad nevladinih organizacija, njihov uticaj i kredibilitet.
  • Angažman: Procjena nivoa javnog angažmana sa NVO, uključujući učešće u događajima, volontiranje i donacije.
  • Oblasti uticaja: Identifikovanje koje oblasti rada (npr. ljudska prava, pitanja životne sredine, socijalne usluge) su najviše prepoznate i cijenjene u javnosti.
  • Izazovi s kojima se suočavaju: Prikupljanje uvida u izazove sa kojima se NVO suočavaju u svom radu, uključujući finansiranje, propise i javnu podršku.

Istraživanje će koristiti kombinaciju kvantitativnih i kvalitativnih (otvorenih) pitanja kako bi se osiguralo dobro razumijevanje javnog mnijenja. Tzv. zatvorena pitanja trebaju biti dominantna. 

2. Analiza/izvještaj

Nakon ankete, druga faza će se fokusirati na detaljnu analizu prikupljenih podataka. Ova analiza će uključivati:

  • Uvod koji će objasniti poziciju civilnog sektora u BiH i probleme sa kojima se susreće 
  • Interpretacija podataka: Analiza rezultata ankete kako bi se identifikovali trendovi, obrasci i značajni nalazi vezani za percepciju javnosti i angažman sa NVO.
  • Preporuke: Formulisanje jasnih i djelotvornih preporuka na osnovu nalaza ankete. Ove preporuke će se baviti načinom na koji NVO mogu poboljšati svoj domet, angažman i efikasnost u različitim oblastima.
  • Snažne poruke: Kreiranje efektnih poruka koje NVO mogu koristiti da prenesu svoj rad i vrijednosti javnosti, podstičući veću podršku i razumijevanje njihovih misija.

Apliciranje i dokumentacija

Ponude se šalju e-mailom na adresu radenko.udovicic@mreza-mira.net i info@mreza-mira.net (na obje adrese istovremeno)

Potrebni dokumenti koji se dostavljaju:

  • Ponuda koja može da bude u jednom dokumentu u PDF veziji gdje su aktivnosti I budžet, ili u dva dokumenta – narativni (word ili PDF) i budžet (exel).
  • Portfolio organizacije/agencije/firme sa kontaktima (e-mail, mobitel)
  • Ime i CV budućeg autora analize ili tima koji će raditi analizu
  • Rješenje o registraciji (skenirano)

Rokovi

Konkurs je otvoren od 14.01. do 27.01. 2025. do 23.59 sati

Aktivnost se izvodi od 7. februara do 20. aprila 2025. godine.

Vaša eventualna pitanja i dileme poslati na: radenko.udovicic@mreza-mira.net 

Sarajevo, 14.01.2025.

Izvor: mreza-mira.net