Prema riječima Irme Memidžan zastupnice u Skupštini HNŽ, usvajanjem izmjena i dopuna Zakona o turističkim zajednicama stvara se pretpostavke za dalji razvoj.
Zahvaljujući ugodnoj, uglavnom mediteranskoj klimi, izuzetnim prirodnim bogatstvima i velikom broju kulturno-historijskih spomenika, od kojih su neki i poznate svjetske atrakcije, turizam u svim dijelovima Hercegovine najbrža je rastuća privredna grana.
To su jasno prepoznali u Vladi i Skupštini HNŽ. Prema riječima Irme Memidžan zastupnice u Skupštini HNŽ, usvajanjem izmjena i dopuna Zakona o turističkim zajednicama stvara se pretpostavke za dalji razvoj. ”Prirodni resursi HNŽ, naše rijeke, jezera i planine, kao i izlaz na more, te bogata kulturno-historijska baština, pružaju ogromne mogućnosti u ovoj oblasti”, istaknula je Memidžan.
Turistički potencijali, ali i bolja organiziranost turističkih zajednica i vlasnika turističkih agencija, bolja i raznovrsnija ponuda privlače sve veći broj stranih turista, prvenstveno mlađih ljudi koji su u potrazi za avanturom i druženjem.
Arnel Halilović vlasnik turističke agencije Travel Konjic navodi kako ovaj posao ima brojne prednosti. ”Posao kao posao je prezanimljiv. Priča sa gostima, dolazak ljudi iz svih dijelova svijeta. Trenutno svako od nas tko se bavi ovim poslom već imamo prijatelje po Europi i svijetu. Gdje god krenem u neki grad u Europi imam nekoga”, navodi Halilović.
Zastupnica u Skupštini HNŽ Irma Memidžan navodi kako će se izmjenama i dopunama zakona o turističkim zajednicama HNŽ dodatno ojačati lokalne zajednice, podržati mali biznisi, što će stvoriti prilike za nova zapošljavanja. ”Turizam je dinamična i konkurentna industrija, koja zahtjeva brzo prilagođavanje uvjetima i potrošačima”, naglasila je Memidžan.
Izuzetna statistika još uvijek tekuće sezone jasno pokazuje da turizam otvara perspektive za razvoj niza drugih, za ovu oblast usko vezanih, privrednih grana. Jedan od ciljeva turističkih radnika je dodatno povećati kvalitetu usluge i vremensko produženje sezone.
Uposleni u turizmu imaju jasnu viziju kako ovaj posao dodatno poboljšati. ”Iskreno pravo je dobra perspektiva. Mi ovdje imamo još par nekih destinacija na kojima pokušavamo uraditi neke turističke djelatnosti koje su tek u razvoju. Tako da bi voljeli da produžimo taj sezonski period do nekih osam mjeseci. To ako uspijemo, već možete stalna radna mjesta, stalno uposlene ljude. Mladi ljudi bi ostali, bavili se tim poslovima”, mišljenja je : Arnel Halilović vlasnik turističke agencije Travel Konjic.
Pored tradicionalnog oblika turizma, većina sredina u Hercegovini razvija sve popularniji agroturizam koji zbog karakterističnih okusa i mirisa voća i povrća brzo osvaja turiste. Uvezivanje turizma i poljoprivrede sigurno je jedan od načina kroz koji se kvaliteta turističke ponude može podići na veći nivo.
Izvor: bljesak.info