Trening – Finansijski menadžment

Finansijski menadžment je od velike važnosti za jačanje organizacijskih kapaciteta. Iako se djelovanje nevladinih organizacija zasniva na plemenitim i društveno korisnim idejama i ciljevima, njihov rad nije imun na probleme koji su svakodnevica savremenog života i poslovnih izazova u smislu izgradnje i provođenja adekvatnog sistema finansijskog upravljanja, putem kojeg se treba obezbijediti kontinuiran i održiv rad organizacije usklađen sa zakonima i propisima države, zahtjevima donatora (lokalnih i međunarodnih) i potrebama i ciljevima definisanim statutom i internima aktima organizacije.

Trening Finansijski menadžment se realizuje u okviru Finansijskog poslovanja nevladinih organizacija, a tokom treninga obrađivati će se sljedeće oblasti:
1. Sistem internih kontrola
2. Finansijsko računovodstvo i izvještavanje
3. Revizija u nevladinim organizacijama – kako se pripremiti?
4. Nevladina organizacija kao poslodavac

Trening je namijenjen za osobe iz partnerskih organizacija koje sarađuju na programima Snaga lokalnog (USAID/LWCDA), Program podrške zaštiti ljudskih prava (USAID/INSPIRE) ili drugim USAID programima u Bosni i Hercegovini. S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju, i preporuke nadležnog Kriznog štaba, trening je ograničen na 25 osoba. Slanje prijave ne znači automatski da je osoba odabrana za učešće na obuci. Osobe koje budu odabrane za obuku biti će obaviještene putem emaila.

Tehničke informacije:
Trening će se održati na Jahorini, Aparthotel Vučko, Olimpijska 1. Organizator snosi troškove radnih materijala, ishrane tokom trajanja treninga, putnih troškova i smještaja za učesnike. Detaljnije tehničke informacije i program rada odabrani učesnici će dobiti najkasnije sedam dana pred početak treninga.

Potvrda o učešću na treningu:
Potvrdu o učešću na treningu dobiti će učesnici koji budu prisutni minimalno 90% vremena tokom trajanja treninga.

Za sva dodatna pitanja možete se javiti putem emaila selma.sljivo@kultbih.org