OGLASI ZA POSAO – 3 pozicije
Centar za promociju civilnog društva (CPCD) je neprofitna organizacija osnovana 1996. godine u Sarajevu, a djeluje na području cijele BiH i regije Zapadnog Balkana kroz implementaciju kvalitetnih programa i pružanje usluga organizacijama, medijima, poslovnom sektoru, vlastima, građanima/kama i poticanje njihove međusobne saradnje i umrežavanja.
U svojih 26 godina postojanja, CPCD se etablirao kao organizacija koja jača kapacitete organizacija i samog civilnog društva pružajući tehničku, savjetodavnu, zagovaračku i grant podršku.
Tražimo profesionalne, komunikativne, motivisane, entuzijastične, proaktivne osobe, koje su spremne raditi u timu!
Na osnovu ukazanih potreba , CPCD raspisuje oglase za prijem u radni odnos na određeno vrijeme:
- Menadžer/ica projekta Misli o prirodi! (1 izvršitelj/ka)
Mi tražimo Menadžera/icu Misli o prirode! projekta sa iskustvom u vođenju višekomponentnih projekata kako bi nastavio/la implementaciju druge faze projekta.
Više o projektu: Misli o prirodi | CPCD Projekat
Menadžeri/ica projekta je odgovorna za koordinaciju svih aktivnosti, očekivanih rezultata, zaiteresovanih strana, partnera i ciljnih grupa, planira, kreira i upravlja cijelim dvogodišnjim programom Misli o prirodi! te vodi već uspostavljeni tim od 5 osoba zaduženih za implementaciju različitih projektnih komponenti.
Menadžer/ica projekta je zadužena za sinhronizaciju strateških ciljeva CPCDa sa projektnim ciljevima i zadacima, te direktno komunicira sa direktoricom, menadžericom finansija i menadžericom programa kao i sa drugim projektnim osobljem, kako bi u skladu sa internim programskim i finansijskim procedurama, zahtjevima donatora i pozitivnim zakonskim propisima procesuirao/la programsko i finansijsko poslovanje u okviru projekta.
Predviđeni zadaci i odgovornosti:
Lični pristup poslu:
- Izražena motiviranost za rad, lični rast i napredak
- Orijentisanost prema rezultatima, posvećenost dosezanju organizacijskih ali i projektnih ciljeva
- Posvećenost oblasti zaštite okoliša i očuvanju prirode
- Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti
- Analiza i sinteza su osnovni pristupi u svakom zadatku
- Ljudi su ključan faktor za uspješnog svakog tima
- Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje,
- Proaktivnost, inovativnost, strateška orijentiranost i komunikativnost
- Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom, na način da se postiže balans između kvalitete urađenog posla i brzinom izvršenja zadatka
- Fleksibilnost i prilagodljivost novim poslovnim izazovima
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine
- Opredjeljenost prema timskom radu
- Spremnost za rad u dinamičnom okruženju ali i donošenje vlastitih ideja, kontakata i pristupa u radu
Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:
Univerzitetska diploma (poželjno fakultet prirodnog ili društvenog smjera)
Najmanje 5 godina iskustva u radu u nevladinim organizacijama na poslovima upravljanja projektima
Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
Odlična pismena i usmena komunikacija
Aktivno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno korištenje programa Excel i Word), internet pretraživanja i email komunikaciju
Vozačka dozvola B kategorije
CPCD nudi:
- Izazovnu profesionalnu priliku za rast, učenje i djelovanje u nevladinom sektoru u BiH
- Podržavajuće, organizovano i dobro utemeljeno organizacijsko okruženje nephodno za stabilno upravljanje višemilionskim programom
- Priliku za dokazivanjem, napretkom i realizacijom vlastitih stremnji za unapređenje civilnog sektora u BiH i društva u cjelini
- Okruženje u kojem se cjeloživotno učenje njeguje
- Organizacionu strukturu koja je dobro uspostavljena na način da podržava individualizam, samostalnost u radu i priliku za kreiranjem vlastitih modaliteta upravljanja koji su u skladu sa strateškim okvirom organizacije
- Dobar timski duh, profesionalizam, dinamičnost i posvećenost izvršenju zadataka
- Menadžer/ica grantova (1 izvršitelj/ka)
Mi tražimo Menadžera/icu grantova za naš najznačajniji program jačanja kapaciteta organizacija civilnog društva u regiji Zapadnog Balkana kojeg sprovodimo sa dvije partnerske organizacije iz Sjeverne Makedonije i Albanije. Riječ o projektu, kojeg finansira Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Norveške u iznosu od 17 miliona EUR, SMART Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan koji je počeo sa djelovanjem 1. januara 2022. i traje do decembra 2025.
Više o projektu: About – SMART Balkans (smartbalkansproject.org)
Menadžeri/ica grantova je odgovorna za planiranje, implementiranje i koordinaciju projektne komponente Grantovi. Komponenta obuhvata upravljanje već uspostavljenim sistemom za dodjelu 7 vrsta grantova u 6 zemalja Zapadnog Balkana, praćenje implementacije i rezutata dodijeljenih grantova. Menadžer/ica radi u regionalnom timu kojeg čini osoblje tri organizacije, a samostalno je odgovorna za upravljanje timom od 4 osobe. Direktno komunicira sa direktoricom CPCD, menadžericom finansija i menadžericom projekta kao i sa drugim projektnim osobljem, kako bi u skladu sa internim finansijskim procedurama, zahtjevima donatora i pozitivnim zakonskim propisima procesuirao/la finansijsko poslovanje u okviru projekta.
Ova menadžerska pozicija predstavlja spoj strateške i funkcionalne uloge koja obuhvata zadatke vezane za planiranje i proces dodjele grantova, administraciju, mjesečno izvještavanje te procjenu uspješnosti procesa dodjele i implementacije grantova u svih 6 zemalja.
Predviđeni zadaci i odgovornosti:
- Planiranje, vođenje i upravljanje sistemom za dodjelu i monitoring grantova u svih 6 zemalja Zapadnog Balkana
- Posvećenost učenju, rastu i razvoju na individualnom polju ali i nivou tima kako bi se osigurala sinhronizirana ali i na istim standardima zasnovana distribucija grantova u svim projektnim zemljama
- Administracija grantova, komunikacija sa grantijima, posjete aktivnostima, monitoring posjete i praćenje izvještavanja
- Koordinacija projektne komponente Grantovi i pripadajućih aktivnosti, te doprinos implementaciji drugih projektnih komponenti koje su programski veoma povezane
- Aktivna podrška i doprinos implementaciji projekta SMART Balkans
- Javno predstavljanje organizacije i projekta na događajima, konferencijama, sastancima i u medijima
Lični pristup poslu:
- Izražena motiviranost za rad, lični rast i napredak
- Orijentisanost prema rezultatima, posvećenost dosezanju organizacijskih ali i projektnih ciljeva
- Posvećenost oblasti razvoja civilnog sektora
- Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja
- Ljudi su ključan faktor za uspješnog svakog tima
- Osjećaj za prilagodbu stila komuniciranja različitim situacijama i ciljevima, kako interno tako i eksterno
- Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje
- Proaktivnost, inovativnost, strateška orijentiranost i komunikativnost
- Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom, na način da se postiže balans između kvalitete urađenog posla i brzinom izvršenja zadatka
- Fleksibilnost i prilagodljivost novim poslovnim izazovima
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji svih 6 zemalja Zapadnog Balkana
- Opredjeljenost prema timskom radu
- Spremnost za rad u dinamičnom okruženju ali i donošenje vlastitih ideja, kontakata i pristupa u radu
Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:
- Univerzitetska diploma (poželjno Ekonomski fakultet)
- Sveobuhvatno znanje i razumijevanje civilnog sektora u regiji Zapadnog Balkana sa fokusom na procese i mehanizme finansiranja civilnog sektora
- Najmanje 3 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama na dodjeli i praćenju grantova, poželjno iskustvo u istim ili sličnim poslovima u regiji Zapadnog Balkana
- Iskustvo u radu u oblasti sigurnost, stabilnost i dobrog upravljanja će se smatrati prednošću
- Poželjno poznavanje programa Quicken, ili nekog drugog računovodstvenog programa
- Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
- Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
- Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacija
- Vozačka dozvola B kategorije, aktivno korištenje vozila
CPCD nudi:
- Jedinstvenu i izuzetno izazovnu profesionalnu priliku za rast, učenje i djelovanje u oblasti distribucije grantova sa višemilijonskim iznosom u regiji Zapadnog Balkana
- Upoznavanje i korištenje jedinstvenog, prilagođenog i za potrebe civilnog sektora Zapadnog Balkana, razvijenog mehanizma dodjele grantova
- Podržavajuće, organizovano i dobro utemeljeno organizacijsko okruženje neophodno za stabilno upravljanje višemilionskim programom
- Okruženje u kojem se cjeloživotno učenje njeguje, i inovativna rješenja i doprinos razvoju postojećih mehanizama cijene
- Organizacionu strukturu koja je dobro uspostavljena na način da podržava individualizam, samostalnost u radu i priliku za kreiranjem vlastitih modaliteta upravljanja koji su u skladu sa strateškim okvirom organizacije
- Dobar timski duh, profesionalizam, dinamičnost i posvećenost izvršenju zadataka
- Putovanja u zemlje Zapadnog Balkana i uspostavljanje važnih poslovnih odnosa sa najznačajnijim organizacijama u sektoru
Službenik/ca za grantove (1 izvršitelj/ka)
Mi tražimo Službenika/icu grantova za naš najznačajiniji program jačanja kapaciteta organizacija civilnog društva u regiji Zapadnog Balkana kojeg sprovodimo sa dvije partnerske organizacije iz Sjeverne Makedonije i Albanije. Riječ o projektu, kojeg finansira Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Norveške u iznosu od 17 miliona EUR, SMART Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan koji je počeo sa djelovanjem 1. januara 2022. i traje do decembra 2025.
Više o projektu: About – SMART Balkans (smartbalkansproject.org)
Službenik/ca za grantove je odgovoran/na za planiranje i implementaciju jedne komponente projekta koja se tiče dodjele i praćenja implementacije grantova drugim organizacijama. Direktno komunicira sa menadžerom/icom za grantove, projektnom menadžericom, drugim projektnim osobljem, partnerima i organizacijama civilnog društva. Menadžeru/ici za grantove osigurava tačne, pravovremene i pravilno dokumentirane aktivnosti i isporuku rezultata unutar zadatog programskog portfolija.
Predviđeni zadaci i odgovornosti:
- Podrška u realizaciji aktivnosti neophodnih za pravovremenu implementaciju i administriranje 7 vrsta grantova u u svih 6 zemalja Zapadnog Balkana
- Administracija grantova, komunikacija sa grantijima, posjete aktivnostima, monitoring posjete i praćenje izvještavanja
- Implementacija procesa nabavki vezanih za realizaciju aktivnosti komponente Grantovi
- Implementacija aktivnosti vezanih za komponentu Grantovi, te doprinos implementaciji drugih projektnih komponenti koje su programski veoma povezane
- Aktivna podrška i doprinos implementaciji projekta SMART Balkans
Lični pristup poslu:
- Izražena motiviranost za rad, lični rast i napredak, i učenje
- Orijentisanost prema rezultatima, posvećenost dosezanju organizacijskih ali i projektnih ciljeva
- Strateška i planska upotreba različitih stilova komuniciranja u ovisnosti o situaciji
- Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje
- Proaktivnost, inovativnost, strateška orijentiranost i komunikativnost
- Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom, na način da se postiže balans između kvalitete urađenog posla i brzinom izvršenja zadatka
- Fleksibilnost i prilagodljivost novim poslovnim izazovima
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji svih 6 zemalja Zapadnog Balkana
- Opredjeljenost prema timskom radu
- Spremnost za rad u dinamičnom okruženju ali i donošenje vlastitih ideja, kontakata i pristupa u radu
Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:
- Univerzitetska diploma (poželjno Ekonomski fakultet), će se smatrati prednošću
- Najmanje 3 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama, poželjno iskustvo u radu na regionalnim projektima
- Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
- Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
- Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije
- Vozačka dozvola B kategorije, aktivno korištenje vozila
CPCD nudi:
- Jedinstvenu i izuzetno izazovnu profesionalnu priliku za rast, učenje i djelovanje u oblasti distribucije grantova sa višemilijonskim iznosom u regiji Zapadnog Balkana
- Upoznavanje i korištenje jedinstvenog, prilagođenog i za potrebe civilnog sektora Zapadnog Balkana, razvijenog mehanizma dodjele grantova
- Podržavajuće, organizovano i dobro utemeljeno organizacijsko okruženje nephodno za stabilno upravljanje višemilionskim programom
- Okruženje u kojem se cjeloživotno učenje njeguje, i cijene se inovativna rješenja i doprinos razvoju postojećih mehanizama
- Organizacionu strukturu koja je dobro uspostavljena na način da podržava individualizam, samostalnost u radu i priliku za kreiranjem vlastitih modaliteta upravljanja koji su u skladu sa strateškim okvirom organizacije
- Dobar timski duh, profesionalizam, dinamičnost i posvećenost izvršenju zadataka
- Putovanja u zemlje Zapadnog Balkana i uspostavljanje važnih poslovnih odnosa sa najznačajnijim organizacijama u sektoru
- Napredak u strukturi organizacije
Sva radna mjesta su u Sarajevu.
Radni odnos se sklapa na godinu dana sa mogućnošću produženja, a probni period traje 6 mjeseci.
Motivaciono pismo i CV (sa minimalno 3 reference/kontakti prethodnih poslodavaca, nije potrebno dostavljati pisma preporuke) je potrebno poslati putem emaila na prijava@cpcd.ba najkasnije do petka 18.10.2022. godine do 17:00. U naslovu emaila obavezno naznačiti poziciju za koju se prijavljujete.
Kandidati/kinje čija aplikacija bude odobrana za drugi krug selekcije će biti obaviješteni o datumu, mjestu i vremenu održavanja intervjua.
Izvor: civilnodrustvo.ba