Tražimo pojačanje!

OGLASI ZA POSAO – 3 pozicije

Centar za promociju civilnog društva (CPCD) je neprofitna organizacija osnovana 1996. godine u Sarajevu, a djeluje na području cijele BiH i regije Zapadnog Balkana kroz implementaciju kvalitetnih programa i pružanje usluga organizacijama, medijima, poslovnom sektoru, vlastima, građanima/kama i poticanje njihove međusobne saradnje i umrežavanja.

U svojih 26 godina postojanja, CPCD se etablirao kao organizacija koja jača kapacitete organizacija i samog civilnog društva pružajući tehničku, savjetodavnu, zagovaračku i grant podršku.

Tražimo profesionalne, komunikativne, motivisane, entuzijastične, proaktivne osobe, koje su spremne raditi u timu!

Na osnovu ukazanih potreba , CPCD raspisuje oglase za prijem u radni odnos na određeno vrijeme:

  1. Menadžer/ica projekta Misli o prirodi!  (1 izvršitelj/ka)

Mi tražimo Menadžera/icu Misli o prirode! projekta sa iskustvom u vođenju višekomponentnih projekata kako bi nastavio/la implementaciju druge faze projekta.

Više o projektu: Misli o prirodi | CPCD Projekat

Menadžeri/ica projekta je odgovorna za koordinaciju svih aktivnosti, očekivanih rezultata, zaiteresovanih strana, partnera i ciljnih grupa, planira, kreira i upravlja cijelim dvogodišnjim programom Misli o prirodi! te vodi već uspostavljeni tim od 5 osoba zaduženih za implementaciju različitih projektnih komponenti.

Menadžer/ica projekta je zadužena za sinhronizaciju strateških ciljeva CPCDa sa projektnim ciljevima i zadacima, te direktno komunicira sa direktoricom, menadžericom finansija i menadžericom programa kao i sa drugim projektnim osobljem, kako bi u skladu sa internim programskim i finansijskim procedurama, zahtjevima donatora i pozitivnim zakonskim propisima procesuirao/la programsko i finansijsko poslovanje u okviru projekta.

Predviđeni zadaci i odgovornosti:

Lični pristup poslu:   

  • Izražena motiviranost za rad, lični rast i napredak
  • Orijentisanost prema rezultatima, posvećenost dosezanju organizacijskih ali i projektnih ciljeva
  • Posvećenost oblasti zaštite okoliša i očuvanju prirode
  • Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti
  • Analiza i sinteza su osnovni pristupi u svakom zadatku
  • Ljudi su ključan faktor za uspješnog svakog tima
  • Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje,
  • Proaktivnost, inovativnost,  strateška orijentiranost i komunikativnost
  • Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom, na način da se postiže balans između kvalitete urađenog posla i brzinom izvršenja zadatka
  • Fleksibilnost i prilagodljivost novim poslovnim izazovima
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine
  • Opredjeljenost prema timskom radu
  • Spremnost za rad u dinamičnom okruženju ali i donošenje vlastitih ideja, kontakata i pristupa u radu

Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:

Univerzitetska diploma (poželjno fakultet prirodnog ili društvenog smjera)

Najmanje 5 godina iskustva u radu u nevladinim organizacijama na poslovima upravljanja projektima

Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima

Odlična pismena i usmena komunikacija

Aktivno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu

Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno korištenje programa Excel i Word), internet pretraživanja i email komunikaciju

Vozačka dozvola B kategorije

CPCD nudi:

  • Izazovnu profesionalnu priliku za rast, učenje i djelovanje u nevladinom sektoru u BiH
  • Podržavajuće, organizovano i dobro utemeljeno organizacijsko okruženje nephodno za stabilno upravljanje višemilionskim programom
  • Priliku za dokazivanjem, napretkom i realizacijom vlastitih stremnji za unapređenje civilnog sektora u BiH i društva u cjelini
  • Okruženje u kojem se cjeloživotno učenje njeguje
  • Organizacionu strukturu koja je dobro uspostavljena na način da podržava individualizam, samostalnost u radu i priliku za kreiranjem vlastitih modaliteta upravljanja koji su u skladu sa strateškim okvirom organizacije
  • Dobar timski duh, profesionalizam, dinamičnost i posvećenost izvršenju zadataka
  • Menadžer/ica grantova  (1 izvršitelj/ka)

Mi tražimo Menadžera/icu grantova za naš najznačajniji program jačanja kapaciteta organizacija civilnog društva u regiji Zapadnog Balkana kojeg sprovodimo sa dvije partnerske organizacije iz Sjeverne Makedonije i Albanije. Riječ o projektu, kojeg finansira Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Norveške u iznosu od 17 miliona EUR,  SMART Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan koji je počeo sa djelovanjem 1. januara 2022. i traje do decembra 2025.

Više o projektu: About – SMART Balkans (smartbalkansproject.org)

Menadžeri/ica grantova je odgovorna za planiranje, implementiranje i koordinaciju projektne komponente Grantovi. Komponenta obuhvata upravljanje već uspostavljenim sistemom za dodjelu 7 vrsta grantova u 6 zemalja Zapadnog Balkana, praćenje implementacije i rezutata dodijeljenih grantova. Menadžer/ica radi u regionalnom timu kojeg čini osoblje tri organizacije, a samostalno je odgovorna za upravljanje timom od 4 osobe. Direktno komunicira sa direktoricom CPCD, menadžericom finansija i menadžericom projekta kao i sa drugim projektnim osobljem, kako bi u skladu sa internim finansijskim procedurama, zahtjevima donatora i pozitivnim zakonskim propisima procesuirao/la finansijsko poslovanje u okviru projekta.

Ova menadžerska pozicija predstavlja spoj strateške i funkcionalne uloge koja obuhvata zadatke vezane za planiranje i proces dodjele grantova, administraciju, mjesečno izvještavanje te procjenu uspješnosti procesa dodjele i implementacije grantova u svih 6 zemalja.

Predviđeni zadaci i odgovornosti:

  • Planiranje, vođenje i upravljanje sistemom za dodjelu i monitoring grantova u svih 6 zemalja Zapadnog Balkana
  • Posvećenost učenju, rastu i razvoju na individualnom polju ali i nivou tima kako bi se osigurala sinhronizirana ali i na istim standardima zasnovana distribucija grantova u svim projektnim zemljama
  • Administracija grantova, komunikacija sa grantijima, posjete aktivnostima, monitoring posjete i praćenje izvještavanja
  • Koordinacija projektne komponente Grantovi i pripadajućih aktivnosti, te doprinos implementaciji drugih projektnih komponenti koje su programski veoma povezane
  • Aktivna podrška i doprinos implementaciji projekta SMART Balkans
  • Javno predstavljanje organizacije i projekta na događajima, konferencijama, sastancima i u medijima

Lični pristup poslu:   

  • Izražena motiviranost za rad, lični rast i napredak
  • Orijentisanost prema rezultatima, posvećenost dosezanju organizacijskih ali i projektnih ciljeva
  • Posvećenost oblasti razvoja civilnog sektora
  • Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja
  • Ljudi su ključan faktor za uspješnog svakog tima
  • Osjećaj za prilagodbu stila komuniciranja različitim situacijama i ciljevima, kako interno tako i eksterno
  • Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje
  • Proaktivnost, inovativnost,  strateška orijentiranost i komunikativnost
  • Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom, na način da se postiže balans između kvalitete urađenog posla i brzinom izvršenja zadatka
  • Fleksibilnost i prilagodljivost novim poslovnim izazovima
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji svih 6  zemalja Zapadnog Balkana
  • Opredjeljenost prema timskom radu
  • Spremnost za rad u dinamičnom okruženju ali i donošenje vlastitih ideja, kontakata i pristupa u radu

Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:

  • Univerzitetska diploma (poželjno Ekonomski fakultet)
  • Sveobuhvatno znanje i razumijevanje civilnog sektora u regiji Zapadnog Balkana sa fokusom na procese i mehanizme finansiranja civilnog sektora
  • Najmanje 3 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama na dodjeli i praćenju grantova, poželjno iskustvo u istim ili sličnim poslovima u regiji Zapadnog Balkana
  • Iskustvo u radu u oblasti sigurnost, stabilnost i dobrog upravljanja će se smatrati prednošću
  • Poželjno poznavanje programa Quicken, ili nekog drugog računovodstvenog programa
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
  • Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacija
  • Vozačka dozvola B kategorije, aktivno korištenje vozila

CPCD nudi:

  • Jedinstvenu i izuzetno izazovnu profesionalnu priliku za rast, učenje i djelovanje u oblasti distribucije grantova sa višemilijonskim iznosom u regiji Zapadnog Balkana
  • Upoznavanje i korištenje jedinstvenog, prilagođenog i za potrebe civilnog sektora Zapadnog Balkana, razvijenog mehanizma dodjele grantova
  • Podržavajuće, organizovano i dobro utemeljeno organizacijsko okruženje neophodno za stabilno upravljanje višemilionskim programom
  • Okruženje u kojem se cjeloživotno učenje njeguje, i inovativna rješenja i doprinos razvoju postojećih mehanizama cijene
  • Organizacionu strukturu koja je dobro uspostavljena na način da podržava individualizam, samostalnost u radu i priliku za kreiranjem vlastitih modaliteta upravljanja koji su u skladu sa strateškim okvirom organizacije
  • Dobar timski duh, profesionalizam, dinamičnost i posvećenost izvršenju zadataka
  • Putovanja u zemlje Zapadnog Balkana i uspostavljanje važnih poslovnih odnosa sa najznačajnijim organizacijama u sektoru

Službenik/ca za grantove (1 izvršitelj/ka)

Mi tražimo Službenika/icu grantova za naš najznačajiniji program jačanja kapaciteta organizacija civilnog društva u regiji  Zapadnog Balkana kojeg sprovodimo sa dvije partnerske organizacije iz Sjeverne Makedonije i Albanije. Riječ o projektu, kojeg finansira Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Norveške u iznosu od 17 miliona EUR,  SMART Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan koji je počeo sa djelovanjem 1. januara 2022. i traje do decembra 2025.

Više o projektu: About – SMART Balkans (smartbalkansproject.org)

Službenik/ca za grantove  je odgovoran/na za planiranje i implementaciju jedne komponente projekta koja se tiče dodjele i praćenja implementacije grantova drugim organizacijama. Direktno komunicira sa menadžerom/icom za grantove, projektnom menadžericom, drugim projektnim osobljem, partnerima i organizacijama civilnog društva. Menadžeru/ici za grantove osigurava tačne, pravovremene i pravilno dokumentirane aktivnosti i isporuku rezultata unutar zadatog programskog portfolija.

Predviđeni zadaci i odgovornosti:

  • Podrška u realizaciji aktivnosti neophodnih za pravovremenu implementaciju i administriranje 7 vrsta grantova u u svih 6 zemalja Zapadnog Balkana
  • Administracija grantova, komunikacija sa grantijima, posjete aktivnostima, monitoring posjete i praćenje izvještavanja
  • Implementacija procesa nabavki vezanih za realizaciju aktivnosti komponente Grantovi
  • Implementacija aktivnosti vezanih za komponentu Grantovi, te doprinos implementaciji drugih projektnih komponenti koje su programski veoma povezane
  • Aktivna podrška i doprinos implementaciji projekta SMART Balkans

Lični pristup poslu:   

  • Izražena motiviranost za rad, lični rast i napredak, i učenje
  • Orijentisanost prema rezultatima, posvećenost dosezanju organizacijskih ali i projektnih ciljeva
  • Strateška i planska upotreba različitih stilova komuniciranja u ovisnosti o situaciji
  • Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje
  • Proaktivnost, inovativnost,  strateška orijentiranost i komunikativnost
  • Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom, na način da se postiže balans između kvalitete urađenog posla i brzinom izvršenja zadatka
  • Fleksibilnost i prilagodljivost novim poslovnim izazovima
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji svih 6  zemalja Zapadnog Balkana
  • Opredjeljenost prema timskom radu
  • Spremnost za rad u dinamičnom okruženju ali i donošenje vlastitih ideja, kontakata i pristupa u radu

Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:

  • Univerzitetska diploma (poželjno Ekonomski fakultet), će se smatrati prednošću
  • Najmanje 3 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama, poželjno iskustvo u radu na regionalnim projektima
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
  • Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije
  • Vozačka dozvola B kategorije, aktivno korištenje vozila

CPCD nudi:

  • Jedinstvenu i izuzetno izazovnu profesionalnu priliku za rast, učenje i djelovanje u oblasti distribucije grantova sa višemilijonskim iznosom u regiji Zapadnog Balkana
  • Upoznavanje i korištenje jedinstvenog, prilagođenog i za potrebe civilnog sektora Zapadnog Balkana, razvijenog mehanizma dodjele grantova
  • Podržavajuće, organizovano i dobro utemeljeno organizacijsko okruženje nephodno za stabilno upravljanje višemilionskim programom
  • Okruženje u kojem se cjeloživotno učenje njeguje, i cijene se inovativna rješenja i doprinos razvoju postojećih mehanizama
  • Organizacionu strukturu koja je dobro uspostavljena na način da podržava individualizam, samostalnost u radu i priliku za kreiranjem vlastitih modaliteta upravljanja koji su u skladu sa strateškim okvirom organizacije
  • Dobar timski duh, profesionalizam, dinamičnost i posvećenost izvršenju zadataka
  • Putovanja u zemlje Zapadnog Balkana i uspostavljanje važnih poslovnih odnosa sa najznačajnijim organizacijama u sektoru
  • Napredak u strukturi organizacije

Sva radna mjesta su u Sarajevu.

Radni odnos se sklapa na godinu dana sa mogućnošću produženja, a probni period traje 6 mjeseci.

Motivaciono pismo i CV (sa minimalno 3 reference/kontakti prethodnih poslodavaca, nije potrebno dostavljati pisma preporuke) je potrebno poslati putem emaila na prijava@cpcd.ba  najkasnije do petka  18.10.2022. godine do 17:00. U naslovu emaila obavezno naznačiti poziciju za koju se prijavljujete.

Kandidati/kinje čija aplikacija bude odobrana za drugi krug selekcije će biti obaviješteni o datumu, mjestu i vremenu održavanja intervjua.

Izvor: civilnodrustvo.ba