Pleti i prijateljstvo ispleti

U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2023. – podrška projektima za unapređenje i očuvanje mentalnog i fizičkog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 14 projekata s područja cijele BiH, s više od 60.000 KM.

Podržani su projekti s aktivnostima poput: stručnih predavanja i radionica na razne teme, savjetovanja, izrada edukativnih priručnika, učenja taekwondo i joga tehnika i sl.

Jedan od podržanih je i projekt „Pleti i prijateljstvo ispleti“ u organizaciji Udruženja Lotos koje se bavi projektima zaštite mentalnog zdravlja djece i odraslih. Cilj projekta bio je unaprijediti psihosocijalno funkcionisanje žena treće životne dobi te unaprijediti kvalitet njihovog života, ublažiti osjećaj izolacije i odbačenosti. U okviru projekta realizovane su kreativne radionice, edukacije, savjetovanje i socijalne aktivnosti.

„Lotos je posljednjih osam mjeseci, zahvaljujući sredstvima dm-ove inicijative „{ZAJEDNO} za bolje sutra“, za žene treće životne dobi bio sigurno mjesto, u kojem su se osjećale prihvaćene, dobro došle i cijenjene članice našeg društva, manje usamljene i još uvijek funkcionalne. Aktivnosti započete ovim projektom se u velikoj mjeri i dalje nastavljaju zbog iskazanog interesa korisnica, koje i dalje osjećaju potrebu za podrškom u očuvanju svog mentalnog zdravlja i suočavanju sa individualnim teškoćama, ali i njegovanju preostalih kapaciteta svoje ličnosti“, kazala je izvršna direktorica Udruženja, Emina Hadžihalilović Muračević, dipl.psiholog.

Žensko zdravlje je jedna od tema kojom se kompanija dm aktivno bavi, te je uz kampanju {ZAJEDNO} za bolje sutra u okviru teme organizirana i prva stručna konferencija dm ženski razgovori, u junu prošle godine. Projekti unapređenja i očuvanja fizičkog i mentalnog ženskog zdravlja podržani su i na 6. dm ženskoj utrci.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 17 godina dm se sa više od 1.100 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2022/23. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 344,1 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 13.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi. dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu. 

Izvor: akta.ba