Otvoren poziv za najbolje PR kampanje u svijetu, prijave do 6. maja

Međunarodna asocijacija za odnose s javnošću (IPRA) raspisala je kokurs za dodelu Golden World Awards for Excellence (GWA), najprestižnije nagrade koja prepoznaje izvrsnost u praksi odnosa s javnošću širom svijeta.Kako se navodi na sajtu ove vodeće globalne mreže profesionalaca za odnose s javnošću, konkurs je otvoren do 6. maja, a nagrade se dodeljuju u 38 kategorija.

Svi zainteresovani profesionalci u ovoj oblasti sve informacije i način prijave svojih PR projekata i kampanja mogu pronaći na sajtu ove međunarodne asocijacije, gdje takođe mogu poslati i pitanja ukoliko imaju neke nedoumice u vezi sa prijavom.

Inače, godišnja nagrada IPRA – Golden World Awards, osnovana je 1990. godine sa namjerom da se prepoznaju i nagrade izvanredna dostignuća profesionalaca u ovoj oblasti, a u različitim kategorijama. Podsjećajući da su dosadašnji dobitnici nagrada oni koji su zadovoljili najviše međunarodne standarde izvrsnosti u poslovima odnosa s javnošću, na sajtu IPRA napominju i da se Nagrada za globalni doprinos (Global Contribution Award) dodjeljuje kampanji koja ima za cilj postizanje jednog od 17 UN ciljeva održivog razvoja, a ukupni IPRA Grand Prix za izvrsnost biće dodjeljen prijavi za koju se ocijeni da predstavlja najviše standarde te godine.

Pobjednici u svim kategorijama biće poznati u julu, a imena dobitnika za Grand Prix i Global Contribution Award biće objelodanjena na gala večeri koja će kasnije uslijediti.

Kako je objašnjeno u pozivu, u prvom koraku ocijenjivanja, žiri koji je sastavljen od iskusnih profesionalaca u oblasti komunikacija, ocijenjuje prijave i nominuje najbolje za uži izbor, a u sljedećem koraku se finalni pobjednici biraju na osnovu jedinstvenih zasluga, relevantnosti, konkretnih ciljeva, kreativnih strategija i taktika, kao i vidljivih rezultata.

IPRA – Međunarodna asocijacija za odnose sa javnošću je međunarodno udruženje koje je osnovano 1955. godine u Londonu, a danas okuplja članove iz cijelog svijeta čiji je cilj da se unaprijedi oblast komunikacija i etička praksa u odnosima sa javnošću.

D. S. G.

Izvor: ba.ekapija.com