Zeničko Omladinsko udruženje REaktiv danas je prezentiralo u Gradskom muzeju rezultate istraživanja “Medijska pismenost i izazovi digitalnog doba za mlade”, koje ovo udruženje provodi u sklopu Programa osnaživanja mladih žena.
Istraživanje su provele polaznice drugog modula Programa osnaživanja mladih žena u zajednici, koji je fokusiran na medije i medijsku pismenost. Program je osmišljen, ističu iz “REaktiva”, kako bi mladim ženama pružio alate i znanje potrebno za kritičko promišljanje o ulozi medija u društvu, tako da ih osnaži da aktivno sudjeluju u oblikovanju medijskog sadržaja.
“Okončali smo drugi modul podrške i osnaživanja mladih žena u lokalnoj zajednici, i ovo je kruna tog edukativnog tromjesečnog programa. Kroz Program će žene pokazati svoje vještine kroz koje su one spremne da izađu na tržište rada”, kazala je Amra Smriko, koordinatorica u Udruženju “REaktiv”.
Tokom današnje panel diskusije predstavljene su ključne tačke ovog istraživanja, koje se odnose na predstavljanje žene kroz medijske sadržaje, s posebnim osvrtom na stereotipe, ali i to kako medijska pismenost može doprinijeti promjeni negativnih obrazaca uz izazove digitalnog doba za mlade. “Ono na šta smo naišli tokom istraživanja je, da čak 51,8 posto mladih misli da mediji žene prikazuju jednako u svojim medijskim sadržajima, i mi se pitamo da li se tako žene trebaju prikazivati. Mi želimo više da se žene prikazuju kroz svoje pozitivne primjere, žena koje pričaju najbolje priče u našoj lokalnoj zajednici”, naglašava Indira Agić, polaznica Programa.
Kroz pomenuti Program, koji je finansirala Abasada SAD-a u BiH, Udruženje “REaktiv” je sprovelo tri modula kroz koje je bio cilj osnažiti 30 mladih žena, koje su prošle kroz ove programe na području ZDK i Srednjobosanskog kantona. (M.H.)
Izvor: zenicainfo.ba