Konkurs za najbolju novinarsku priču: “Niko gladan. Niko sam.”

Fondacija Mozaik u okviru kampanje „Niko gladan. Niko sam.“, objavljuje Javni poziv za dostavljanje radova za izbor najbolje istraživačke novinarske priče o temi oslobađanja donacija hrane pred istekom roka trajanja od plaćanja PDV-a. 

Fondacija Mozaik, zajedno sa partnerima Fondacijom Hastor, Udruženjem Pomozi.ba, Mrežom za izgradnju mira, Fondacijama Trag i Catalyst Balkans, uz finansijsku podršku USAID-a, u okviru kampanje „Niko gladan. Niko sam.“, objavljuje Javni poziv za dostavljanje radova za izbor najbolje istraživačke novinarske priče o temi oslobađanja donacija hrane pred istekom roka trajanja od plaćanja PDV-a!


Preko 20% stanovništva u BiH je gladno. Istovremeno, prema podacima UN-a, 140.000 tona hrane godišnje se uništi zbog isteka roka trajanja. Inicijativa „Niko gladan. Niko sam.“ pokrenuta je s ciljem da se javnim/narodnim/pučkim kuhinjama obezbijede mnogo veće količine hrane za sve veći broj korisnica i korisnika, tako što će kompanije za doniranu hranu pred istek roka biti oslobođene od plaćanja PDV-a.   Ovim konkursom organizatori za cilj imaju upoznati javnost, a naročito donosioce odluka u oba doma Parlamentarne skupštine BiH (PS BiH) da se dopunom postojećeg Zakona o PDV-u ovaj problem može brzo i efikasno riješiti.  
  
Na Javni poziv se mogu prijaviti novinarski radovi objavljeni u medijima u BiH u periodu od 21.11.2022. do 21.12.2022. (30 dana).  
  
Priče mogu biti napravljene iz ugla:   

  • Javnih/narodnih/pučkih kuhinja 
  • Korisnica i korisnika javnih/narodnih/pučkih kuhinja 
  • Pravnog puta dopune Zakona o PDV-u 
  • Kompanija koje doniraju ili uništavaju hranu  
  • Sanitarnih inspektora koji odobravaju uništavanje hrane   

  
Elementi odabira:  

  •  Procjena pozitivnog odjeka u javnosti i potencijala da pokrene promjene 
  •  Objava na nekom od medija u BiH 
  •  Atraktivan pristup temi 
  • Dubina i kvaliteta analitičkog pristupa 
  • Etičnost u izvještavanju i zaštita dostojanstva socijalno ugroženih kategorija 
  • Uticaj na donosioce odluka (oba doma PS BiH) 
  • Navođenje naziva i glavnih partnera kampanje “Niko gladan. Niko sam”, uključujući i USAID 
  • Objava bloga u lonac.pro zajednici sa linkom na priču koja je objavljena u medijima  

Najbolji TV ili radio prilozi ili pisani tekstovi bit će nagrađeni:   

1. mjesto – 2.000 KM  
2. mjesto – 1.000 KM  
3. mjesto – 500 KM   
  
Stručna komisija u sastavu od 3 osobe koje će nominovati Filantropski forum izabrat će  pobjedničku prijavu na konkurs na osnovu navedenih kriterija. Komisija će razmatrati samo one sadržaje koji su do navedenog roka objavljeni u medijima, kao i u lonac.pro zajednici u formi bloga.   


Objava dobitnika i dobitnica nagrada u okviru konkursa će biti objavljena na stranici nikogladan.lonac.pro na dan 28.12.2022. do 17 sati.   

Izvor: lonac.pro

Related Posts

Umjetnost je ženskog roda: tokom kampanje #16 dana aktivizma besplatna projekcija filma „Ne gledaj mi u pijat“ za gledatelje iz zemalja Zapadnog Balkana

Da umjetnost i kultura, kada im se pruži prilika, mogu kreirati prostor za razmišljanje i razgovor o vrlo važnim, društvenim temama potvrdit će Sarajevo Film Festival i Institut za razvoj mladih KULT koji će u narednim danima temu rodne ravnopravnosti staviti u fokus javnosti i stvoriti prilike za iniciranje pozitivnih promjena u društvu. Povodom početka globalne kampanje […]

U Livnu održane dvije obuke za unaprijeđene kapaciteta lokalnih udruga i organizacija

Centar za građansku suradnju iz Livna je u prethodnom periodu organizirao dvije obuke za unaprjeđenje vlastitih kapaciteta ali i kapaciteta lokalnih organizacija civilnog društva i udruga koje su pokazale interes za sudjelovanje. Prva obuka je održana na teme „Pisanje projekata i Namicanje sredstava“, a trener na obuci je bio Zlatko Sarić. Sudionici obuke su osim teoretskog dijela[…]