Kako vam može pomoći opcija Help desk na portalu Snaga lokalnog

Help desk predstavlja opciju koja je dostupna na našem portalu Snaga lokalnog i koja predstavlja opciju putem koje se mogu obratiti svi građani-ke, kao i organizacije civilnog društva sa upitima ukoliko imaju problema ili nekih drugih nedoumica sa poslovno – pravnih aspekata, projektnih upita i sl.

Neka od pitanja koja su do sad postavljana su:

Projekti: Koja dokumentacija mi je potrebna kod projektnog poziva USAID-ov LocalWorks – Pomoć lokalnim resursnim organizacijama

FBiH: Kojem sudu ću se obratiti u slučaju spora?

Kako se registrovati u PADOR?

Nakon vašeg upita, tim stručnjaka/inja ispred projekta Snaga lokalnog potrudiće se da nađe odgovor, ili da vas uputi na pravu adresu.

Help desk potražite na početnoj stranici portala ili na sljedećem linku: https://snagalokalnog.ba/help-desk/

Related Posts

Dodjela sredstava za građanske inicijative: 50.000 KM za 21 projekat u TK

Građani rade na rješenju problema u svojim zajednicama Komisija razmatrala veliki broj aplikacija – podrška će biti pružena najinovativnijim idejama                 Fondacija tuzlanske zajednice sutra će između 09:00-14:00 sati u Ateljeu „Ismet Mujezinović“ potpisati ugovore sa predstavnicima organizacija civilnog društva za realizaciju lokalnih inicijativa. Za realizaciju 21 građanske inicijative obezbijeđeno je 50.000 KM iz Fonda Volim svoj […]

Šta sve mogu, šta sve znam? – otkrij svoje potencijale kroz ciklus radionica!

Ukoliko imaš između 16 i 20 godina, radoznao/la si i voliš saznavati i učiti nove stvari prijavi se na ciklus radionica “Šta sve mogu, šta sve znam?”, savladaj nove vještine, otkrij svoje potencijale i talente. RADIONICA 1: AKO JE TREMA, NIJE LAV – POBIJEDI STRAH I PREZENTIRAJ ponedjeljak, 25. januar 2021. (13.00-16.30) Glasofobija ili strah od javnog govora visoko[…]