Kako vam može pomoći opcija Help desk na portalu Snaga lokalnog

Help desk predstavlja opciju koja je dostupna na našem portalu Snaga lokalnog i koja predstavlja opciju putem koje se mogu obratiti svi građani-ke, kao i organizacije civilnog društva sa upitima ukoliko imaju problema ili nekih drugih nedoumica sa poslovno – pravnih aspekata, projektnih upita i sl.

Neka od pitanja koja su do sad postavljana su:

Projekti: Koja dokumentacija mi je potrebna kod projektnog poziva USAID-ov LocalWorks – Pomoć lokalnim resursnim organizacijama

FBiH: Kojem sudu ću se obratiti u slučaju spora?

Kako se registrovati u PADOR?

Nakon vašeg upita, tim stručnjaka/inja ispred projekta Snaga lokalnog potrudiće se da nađe odgovor, ili da vas uputi na pravu adresu.

Help desk potražite na početnoj stranici portala ili na sljedećem linku: https://snagalokalnog.ba/help-desk/

Related Posts

Iskoristi bespovratna sredstva za ulaganja iz dijaspore u Općini Ključ

Iskoristi bespovratna sredstva i investiraj u Bosni i Hercegovini U Općini Ključ je otvoren javni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava osobama iz dijaspore koje su već pokrenule ili žele pokrenuti biznis u Bosni i Hercegovini. Raspoloživi fond za podršku osobama iz dijaspore za pokretanje poslovnog poduhvata u Jajcu iznosi 40.000 KM. Prosječan iznos zahtjeva sa kojim se može aplicirati za […]

#MOBA porodica predstavlja Maju Bojanić iz Dervente

Postala je svjesna koliko volonterstvo znači za samu osobu i koliko je može promijeniti u pozitivnom smislu #MOBA porodicu  čini mreža Omladinskih banaka iz 52 opštine/općine/grada širom Bosne i Hercegovine u kojoj se razvijaju prijateljstva, usavršavaju lične vještine i doprinosi zajednici. Omladinske banke vjeruju da su mladi sadašnjost, a ne samo budućnost i znaju da se mladi mogu razvijati[…]