Razvoj firme zahtjeva neprestana ulaganja i poboljšanja, ali i usavršavanje radnih procesa i uposlenika. Nažalost, vrlo često se desi da iako sve to radite imate osjećaj da stagnirate. Ukoliko niste u potpunosti zadovoljni rezultatima koje ostvarujete, ali niste sigurni u čemu griješite, pozivamo vas da nastavite čitati ovaj tekst.
Svaka organizacija posjeduje jake strane na kojima počiva veliki dio poslovanja i koja je zaslužna za rezultate koji se ostvaruju. U isto vrijeme, tu je i ona druga, manje razvijena strana uslijed koje organizacija nije u mogućnosti iskoristiti pune kapacitete i ostvariti svoje planirane ciljeve.
Prvi korak unaprjeđenja poslovanja organizacije mora biti detekcija tih strana. Ispraviti možemo samo ono čega smo svjesni, a alati i stručni tim Instituta za razvoj mladih KULT mogu vam pomoći u tom procesu.
Šta je to KULT/ROK?
Bez obzira čime se organizacija bavi i koliko uposlenih broji vrlo lako može pristupiti procesu identifikacije manje razvijenih elemenata, a zatim i procesu unaprjeđenja kapaciteta i optimizacije svih procesa kroz online alat KULT/ROK.
Alat na jednostavan način omogućava da organizacije same ocjene različite kategorije svog poslovanja i na taj način detektuju jake i slabe strane, te da naknadno kroz različite aktivnosti unaprijede svoje kapacitete i optimiziraju procese kroz jačanje slabih dijelova.
Šta se tačno analizira?
KULT/ROK sastoji se iz dva dijela:
- procjena organizacijskih kapaciteta KULT/POK kroz koju se analiziraju najvažnije oblasti internog poslovanja organizacije i procjena organizacijskih performansi,
- procjena organizacijskih performansi KULT/POP kroz koju se analizira poslovanje organizacije, odnosi sa ciljnim grupama, stakeholderima i zajednicom.
Nakon što se prikupe podaci i završi analiza, stručni tim Instituta izrađuje preporuke za unaprjeđenje poslovanja koje predstavljaju polaznu tačku za izradu planova i dokumenata koje će organizacije naknadno kreirati uz mentorsku podršku Instituta.
Organizacije same donose odluku koje oblasti žele unaprijediti, te provedbu preporuka za unaprjeđenje poslovanja planiraju u skladu sa svojim mogućnostima.
Ko može pristupiti procesu?
Prvobitno namijenjen nevladinim organizacijama, KULT/ROK-u sada mogu pristupiti sve organizacije koje imaju minimalno jednu stalno zaposlenu osobu, a žele poboljšati svoje poslovanje, te na sistematičan način eliminisati slabosti organizacije.
Kako pristupiti procesu procjene?
Proces samoprocjene u okviru faze KULT/POK organizacije mogu učiniti samoincijativno, te na taj način dobiti dojam o organizacijskim prednostima i nedostacima. Za pristup drugoj fazi procjene, te kompletiranje procesa koji uključuje analizu i izradu preporuka za unaprjeđenje, neophodno je kontaktirati Institut za razvoj mladih KULT.
Procjena se realizira putem posebno razvijene online aplikacije APPLY, a grafički prikaz i detaljne instrukcije dostupni su OVDJE.
Dodatne informacije o KULT/ROK možete saznati putem maila kult@mladi.org ili pozivom na broj 033 778 778.
Optimizacija radnih procesa na način da njihova ralizacija oduzima što je moguće manje vremena je također jedan od načina unaprjeđenja vašeg poslovanja. Ako želite poboljšati poslovanje u oblasti finansija, standardizirati veliki broj procesa, te spriječiti eventualne greške, bit ćete oduševljeni Profibesom.
Program namijenjen projektnom računovodstvu omogućava lakše knjiženje prispjelih obaveza, jednostavnije praćenje troškova, provjeru svakog vašeg koraka, ali i automatsku izradu finansijskih izvještaja na lokalnom i engleskom jeziku.
Šta je to Profibes?
Zahvaljujući svojoj jednostavnosti, Profibes omogućava brzo i jednostavnije evidentiranje troškova, kreiranje finansijskih izvještaja i rješavanja drugih finansijskih obaveza sa kojima se organizacije susreću svakoga dana.
Program je u potpunosti prilagođen nevladinom sektoru u Bosni i Hercegovini, a koristiti ga mogu i druge organizacije. Za pokretanje programa nije potrebna instalacija obzirom da je riječ o online softwareu koji vam je dostupan bez obzira gdje se nalazite. Profibes dozvoljava pristup više korisničkih računa što štedi vrijeme i omogućava lakšu raspodjelu poslova u okviru tima.
U okviru jednog projekta moguće je raditi u različitim valutama, što je od velikog značaja organizacijama koje sarađuju sa stranim partnerima i donatorima. Ažuriranje baze podataka predstavlja jedan od najvećih izazova u procesu prilagodbe na novi način rada, a opcijom importa baze podataka, sa Profibesom taj proces je pojednostavljen, te traje par minuta.
Kako postati korisnik?
Profibes mogu koristiti sve organizacije bez obzira na godišnji promet, broj partnera ili broj uposlenih.
Sve informacije i ponudu korištenja na godišnjem nivou možete saznati putem maila profibes@profectus.ba ili pozivom na broj 033 778 764.