Javni poziv humanitarnim, neprofitnim organizacijama i udruženjima za dodjelu novčanih sredstava u 2023. godini

Na osnovu člana 90.Statuta općine Ilidža – Prečišćen tekst (“Službene novine Kantona Sarajevo”, broj 33/10, 18/16), Budžeta Općine Ilidža za 2023.godinu i člana 15. Odluke o izvršavanju Budžeta Općine Ilidža  za 2023. godinu (“Službene novine Općine Ilidža”, broj: 2/23) općinski načelnik raspisuje 

JAVNI POZIV 

humanitarnim organizacijama/neprofitnim organizacijama i udruženjima za dodjelu novčanih sredstava u 2023. godini 

Predmet Javnog poziva je dodjela novčanih sredstava humanitarnim organizacijama/neprofitnim organizacijama i udruženjima  u svrhu finansiranja/sufinansiranja  projekata iz oblasti: rad sa osobama sa invaliditetom, socijalne usluge, unapređenje standarda ranjivih kategorija, prevencija bolesti ovisnosti, humanitarne djelatnost. 

II Pravo učešća i pravo na dodjelu sredstava imaju registrovana udruženja i neprofitne organizacije, čiji su projekti iz oblasti koje su predmet Javnog poziva, a koja ispunjavaju opće i posebne kriterije iz Javnog poziva. 

III Opći kriteriji: 

  • da su osnovani i registrovani u Bosni i Hercegovini 
  • da je organizacija / udruženje registrovano za djelovanje na području općine Ilidža, 
  • da je realizacija projekata od interesa za građane općine Ilidža ili doprinosi razvoju i afirmaciji općine Ilidža i provode se na području općine Ilidža u oblastima socijalnih usluga,  unapređenja standarda ranjivih kategorija, prevencija bolesti ovisnosti i humanitarne djelatnosti, 
  • da  postoji ekonomska i društvena opravdanost projekta koje udruženje predlaže i sprovodi, 
  • da je udruženje pozitivno poslovalo tokom prethodne godine, 
  • da je udruženje opravdalo utrošak sredstava za projekte odobrene u prethodnoj godini; 
  • organiziranost i broj članova udruženja, 
  • Broj lica koja učestvuju u realizaciji projekta, 
  • Specifičnost potreba članova udruženja, odnosno populacije koju zastupaju. 
  • da je organizacija / udruženje po prethodnom javnom pozivu ispunilo obavezu podnošenja narativnog i finansijskog izvještaja o namjenskom utrošku sredstava; 

IV Posebni kriteriji: 

  • mogućnost uključivanja invalidnih osoba u predloženi projekat, 
  • projekti čije su aktivnosti usmjerene na konkretne akcije i konkretne ciljne grupe u navedenim oblastima. 

Obavezna dokumentacija treba da sadrži sljedeće dokumente:   

  1. Projektni prijedlog (obrazac u prilogu javnog poziva), 
  2. Budžet projektnog prijedloga (obrazac u prilogu javnog poziva), 
  3. Plan aktivnosti (obrazac u prilogu javnog poziva), 
  4. Rješenje o registraciji udruženja/organizacije u BiH – zapodnosioca projekta/aplikanta I eventualne partnere na projektu (kopija ovjerena od nadležne općinske službe), 
  5. Statut udruženja/organizacije – za podnosioca projekta i partnere na projektu (kopija ovjerena od strane nadležne općinske službe), 
  6. Identifikacijski broj – ID broj (kopija ovjerena od strane nadležne općinske službe), 
  7. Uvjerenje o izmirenim poreskim obavezama i izmirenim porezima i doprinosima za zaposlenike (original ili kopija ovjerena od strane nadležne općinske službe), 
  8. Izjava da udruženje/organizacija ima ili nema zaposlenika (ovjerena od strane nadležne općinske službe), 
  9. priložena kopija završnog godišnjeg finansijskog izvještaja organizacije za 2022. godinu (dokument Bilans stanja i bilans uspjeha) koji je ovjeren od strane nadležne agencije za finansijsko poslovanje i licenciranog i ovlaštenog računovođe (kopija ovjerena od strane nadležne općinske službe). 

Dokumentacija se obavezno dostavlja na obrascima u prilogu ovog javnog poziva te ukoliko se isti ne dostave, aplikacija će se smatrati neurednom i neće se razmatrati. 

VI Ostale napomene:  

Odabrani projekti se moraju realizovati do 31. 12. 2023.godine. 

Odabrani projekti se trebaju implementirati isključivo na području općine Ilidža, osim aktivnosti za koje ne postoje pretpostavke da se odvijaju na terioriji općine, a čija su ciljna grupa građani općine. 

Eliminatorni kriteriji:   

  • Organizacija nije dostavila finansijski i narativni izvještaj za odobrena sredstva u prethodnim godinama;  
  • Projekat nije urađen u skladu sa Javnim pozivom; 
  • Aktivnosti u projektu ne uključuju građane Ilidža; 
  • Organizacija nije dostavila potpunu dokumentaciju. 

Neće se finansirati aktivnosti odobrenog projekta koje su provedene prije objave Javnog poziva. 

Grantom koji se dodjeljuje u okviru ovog poziva mogu se finansirati administrativni troškovi i troškovi osoblja u maksimalnom iznosu od 30% od zahtijevanog iznosa (Budžetske stavke: 1. Ljudski resursi, 2. Putovanje/prevoz i 3. Uredski troškovi). Ostatak finansijskih sredstava trebalo bi predvidjeti za programske aktivnosti projekta (Budžetske stavke: 4. Projektni troškovi, 5. Vidljivost, 6. Ostali troškovi – indirektni troškovi), od kojih se do maksimalnih 5% može predvidjeti za ostale (indirektne) troškove. 

Općina Ilidža zadržava pravo da ne dodijeli sva dostupna finansijska sredstva.  

NAČIN PODNOŠENJA  PRIJAVA I OCJENA APLIKACIJA 

Obrasci u sklopu Javnog poziva se mogu preuzeti u Centru za pružanje usluga građanima u Općini Ilidža (Info desk), u ulici Butmirska cesta 12 ili putem web stranice: www.opcinailidza.ba

Ovaj javni poziv je objavljen na  web stranici Općine Ilidža i u dnevnom listu „Dnevni avaz“ u formi obavještenja. 

Rok za predaju aplikacija je 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja . 

Prijavu na Javni poziv (sa kompletnom zahtijevanom dokumentacijom) obavezno dostaviti u štampanoj formi u zatvorenoj koverti na protokol u Centru za pružanje usluga građanima u Općini Ilidžaili preporučenom poštom na adresu Butmirska cesta 12, sa obaveznom naznakom “Za Javni poziv za dodjelu novčanih  sredstava humanitarnim organizacijama/ neprofitnim organizacijama/ udruženjima za 2023.godinu – NE OTVARAJ”

Napomena: 

Sve kopije dokumenata potrebno je ovjeriti kod nadležne općinske službe, a obrasci moraju biti potpisani od strane osobe ovlaštene za zastupanje aplikanta u pravnom prometu i ovjerene pečatom aplikanta. 

Dokumentaciju koja se dostavlja na javni poziv potrebno je dostaviti redoslijedom, numerisati i uvezati na način da nije moguće izuzeti bilo koji dokument koji je dostavljen u aplikaciji. 

Nakon realizacije projekta a najkasnije do 31. 12. 2023. godine za projekte koji budu finasirani po ovom Javnom pozivu potrebno je dostaviti Izvještaj o realizaciji pojekta na propisanom obrazcu u sklopu ovog javnog poziva. 

Ocjenu i odabir projekata izvršit će komisija koju će imenovati općinski načelnik.  

Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave neće biti razmatrane. 

Nakon donošenja Odluke   o  raspodjeli sredstava sa aplikantima se zaključuju ugovori koji sadrže prava,  obaveze I odgovornosti ugovornih strana. 

SVE INFORMACIJE I OBAVJEŠTENJA U VEZI OVOG JAVNOG POZIVA ĆE BITI OBJAVLJENE NA ZVANIČNOJ WEB STRANICI OPĆINE ILIDŽA TE UČESNICI PO OVOM JAVNOM POZIVU NEĆE BITI POJEDINAČNO OBAVJEŠTAVANI. 

 
Sve dodatne informacije u vezi sa učešćem na Javni poziv mogu se dobiti putem kontakt telefona: 033/775-662 i 033/775-664. 

      OPĆINSKI NAČELNIK  

Nermin Muzur, magistar uprave

PROJEKTNI PRIJEDLOG 
PREGLED BUDŽETA PRORAČUNA 2023
PLAN AKTIVNOSTI
IZJAVA O PARTNERSTVU
IZJAVA O DVOSTRUKOM FINANSIRANJU
LISTA ZA PROVJERU
OBRAZAC ZA IZVJEŠTAJ O REALITACIJI PROJEKTA

Izvor: opcinailidza.ba