Informacija kao zajednica – trening za organizacije iz Srbije

Da li ste ikada mislili o pripovedačkom kontekstu svoje omladinske prakse i aktivizma? Ukoliko bismo vas pitali – Koje priče vas definišu i kojim pričama želite da doprinesite svojim aktivizmom, šta biste nam odgovorili?

Događaj

Online

Link događaja

Srbija

Da li ste ikada mislili o pripovedačkom kontekstu svoje omladinske prakse i aktivizma?

Ukoliko bismo vas pitali – Koje priče vas definišu i kojim pričama želite da doprinesite svojim aktivizmom, šta biste nam odgovorili?

Možete li da zamislite da je informisanje mladih kao i svaki drugi rad sa njima i za njih odraz kapaciteta organizacije da uključi, predstavi i okupi priče zajednice?

Upravo to će biti perspektiva kroz koju ćemo posmatrati rad organizacija i omladinskih radnika na ovom treningu i zatim u mentorskom procesu.

Cilj

definisanje vašeg unikatnog sveta priča
definisanje jedne ideje za transmedijalni servis, proizvod ili kampanju
Nakon ovog treninga i mentorskog procesa, vi ćete moći da:

  • drugačije percipirate svoj rad i doprinos promenama u društvu
  • precizno i strateški komunicirate svoju svrhu i unikatne promene koje facilitirate u društvu
  • inicirate nova partnerstva na osnovu nove slike o svom doprinosu promenama

Metodologija rada oko koje je rad definisan je informisana transmedijalnim razvojem komunikacija, proizvoda i servisa.

Obuka će se održavati online i uživo, tokom oktobra i novembra 2023. godine.

Prijava se vrši preko prijavnog formulara u linku događaja.

Biće kontaktirani samo oni koji su primljeni.

Učesnici će biti ohrabreni da u svojim transmedijalnim proizvodima adresiraju teme, priče i/ili iskustva mladih koja nisu zastupljena u medijima; o kojima ne postoji dijalog u zajednici; u vezi sa kojima mladi još uvek ne prepoznaju omladinske radnike kao saveznike, podršku i pomagačku profesiju koja predstavlja resurs upravo za njih u njihovim zajednicama.

Aktivnosti su osmišljene na sledeći način:

Uvodne mentorske aktivnosti u kojima će učesnici a) biti upoznati sa metodologijom transmedijalnog razvoja proizvoda, servisa i kampanja; b) izabrati socijalnu temu, problem ili pitanje koje će obraditi svojim transmedijalnim delom.

Uvodni mentorski rad će iskoristiti vebinare ( www.learn.youth.rs ) kako bi učesnici bili sveobuhvatno informisani da je reč o održivim strategijama razvoja informativnog omladinskog rada u okviru kojih oni mogu razvijati svoje digitalne kompetencije kao i veštine profesionalnog predstavljanja svojih ideja pred potencijalnim partnerima.

Nakon uvodnog mentorstva, sledeća runda će se bazirati na “ask me anything” sesijama sa mentorima koji svojim znanjima i iskustvom mogu da pruže podršku raznolikim produkcionim potrebama učesnika i učesnica. Glavni mentori biće transmedijalna strateškinja i omladinska radnica Andreja Koršič, vizuelni umetnik i omladinski radnik Admir Veljović i osnivač portala YOUTH.RS i omladinski radnik Duško Krstić.

Trening realizuje Centar za građansko delovanje se uz podršku Ministarstva turizma i omladine Republike Srbije u okviru programa realizacije Nacionalne strategije za mlade. Namenjen je praktičarima/ama omladinskog rada, ali i mladima koji se u organizacijama bave komunikacijama i informisanjem. Ispred jedne organizacije moguće je da učestvuju najviše 2 predstavnika.


Više informacija o treningu možete dobiti na mejl office@cegrad.org i na telefon 0641329336.

Izvor: lonac.pro