Glovo će udvostručiti donacije za ugrožene porodice prikupljene tokom ramazanske kampanje u aplikaciji

Sarajevo, 27. mart — Muslimani širom svijeta raznim vjerskim aktivnostima obilježavaju mjesec ramazan. Jedan od ključnih aspekata ovog svetog mjeseca je tradicija iftara, koji simboliziraju prekid posta i često služe kao prilika za okupljanje porodica.

Glovo se pridružio akciji Pomozi.ba za podršku ugroženim porodicama tokom ramazana. Korisnici Glova do 8. aprila mogu pristupiti rubrici posvećenoj ovoj akciji (“Donirajte ugrožene porodice”) i izabrati jedan od unaprijed definisanih iznosa donacije (3, 10, 20, 50 KM). Sve donacije će u potpunosti ići u svrhu podrške ugroženim porodicama hranom i osnovnim proizvodima.

Pomozi.ba će osigurati da ove donacije pomognu onima kojima je to najpotrebnije. Glovo je najavio da će sva sredstva prikupljena putem balona donacija u aplikaciji do kraja ramazana kompanija udvostručiti.

Glovo otkriva zanimljive potrošačke navike tokom prve polovine ramazana

Statistički podaci višekategorijske aplikacije Glovo otkrivaju zanimljive potrošačke navike uočene u Bosni i Hercegovini tokom prvih 15 dana ramazana.

U gradovima poput Sarajeva, Tuzle i Bihaća, Glovo kuriri su pokazali pojačanu aktivnost u trenucima uoči iftara, u skladu sa očekivanjima iz prethodnih godina. Uprkos izazovima sa kojima su se suočavali kuriri za dostavu tokom ovog užurbanog perioda, prema platformi, oni su odlično odgovorili zadatku.

Narudžbe se najčešće primaju između 16:00 i 17:00 sati. Naime, u ovom periodu narudžbe su porasle za blizu 20% u odnosu na prosjek 2024. godine. Takođe, od 23:00 do 01:00 narudžbe su porasle za preko 20% u odnosu na dnevni prosjek 2024. godine.

Statistike pokazuju da je broj narudžbi namirnica iz supermarketa preko Glovo aplikacije povećan za 10% u odnosu na prosjek 2024. godine, a najviše narudžbi prima se u 13 sati.

Što se tiče raspodjele narudžbi po danima u sedmici, dan koji pokazuje porast tokom ramazana u odnosu na prosječnu raspodjelu u 2024. godini je nedjelja. Nedjelje ramazana (10., 17. i 24. marta) zabilježile su prosječan porast narudžbi od 60% u odnosu na prosječnu nedjelju 2024. godine.

Partnerski restorani, njih više od 60 koji učestvuju u posebnoj ramazanskoj kampanji, ponudili su specijalne iftar menije putem Glovo aplikacije, a većina njih je ponudila i značajne ramazanske popuste kako bi na prigodan način proslavili ovaj mjesec.

Na iftarskom meniju uglavnom se nalaze tradicionalna jela koja uključuju hurme, topu i supu, te glavno jelo sa piletinom i drugim mesom i desertom na kraju. Bogata ponuda tradicionalnih jela, međutim, nije uspjela da nadmaši pizze, specijalitete sa roštilja i pljeskavice, koji su i dalje na vrhu liste najčešće naručivanih proizvoda.

O Glovu

Glovo je pionirska aplikacija za više kategorija koja povezuje korisnike s preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtjev iz restorana, trgovina, supermarketa, ljekarni i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu kako bi korisnici mogli uživati u onome što žele, kada žele i gdje žele. Kompanija je osnovana 2015. godine u Barseloni i posluje u 25 zemalja širom Evrope, Centralne Azije i Afrike.