Digitalni alati organizacijama za saradnju na daljinu

Sa pandemijom COVID-19 koja utiče na cijeli svijet, svi smo suočeni sa promjenom načina rada i interakcije unutar naših timova i sa korisnicima. Rad na daljinu u malim timovima, organiziranje webinara ili događanja uživo će postati norma. Sada je vrijeme da se upoznate sa digitalnim alatima i otkrijete kako možete poboljšati svoju saradnju.

Sastavili smo listu digitalnih alata koji vam mogu pomoći u ovim teškim vremenima i dugoročno mogu omogućiti bolji prelazak na različite načine rada.

Naziv i linkGlavna primjenaKljučne karakteristikeOgraničenja
Alati za rad timova na daljinu
Google Package Za daljinski rad na projektima, uređivanje dokumenata na mreži, prikupljanje informacija i povratnih informacija, planiranje rada u kalendaru, komunikacija u timu 1. Google dokumenti (uklj. Proračunske tablice i dijapozitivi / prezentacije)
2. Google obrasci za prikupljanje informacija i povratnih informacija
3. Google Jamboard za brainstorming (whiteboard)
4. Google disk za pohranu (15 GB besplatno)
5. Gmail
6. Google kalendar za planiranje
7. Hangouts za timske pozive i razgovore
8. Google Duo za videopozive
Google račun potreban je svim korisnicima (besplatan je)
___
Moguće je tražiti Google za neprofitnu organizaciju i dobiti GSuite
Microsoft Office 365 Za daljinski rad na projektima, uređivanje dokumenata na mreži, prikupljanje informacija i povratnih informacija, planiranje rada u kalendaru, komunikacija u timu 1. OutlookMail
2. Word, Excel i PowerPoint, kako na mreži tako i van nje
3. OneDrive za dijeljenje dokumenata
4. Teams (chatovi i video sastanci)
5. Planner (slično kao u kalendaru i zadacima)
6. SharePoint (upravljanje i pohrana dokumenata)
Moguće je dobiti Office 365 Nonprofit Business from TechSoup
DropBox Za pohranu i uređivanje dokumenata u oblaku 1. DropBox paper (online dokument)
2. Sinkronizirano s kalendarima Google i Microsofta, radi s Trello, Gmailom, Slackom, Teams…
3. Može pretvoriti bilo koju zajedničku mapu u radni prostor, s komentarima i dodijeljenim zadacima
4. Besplatno 2GB po osnovnom računu
Koristi se za stvaranje uporednih kopija kad dva ili više korisnika uređuje istu datoteku
MonkeySurvey Prikupljanje informacija i povratnih informacija 1. Najbolja zbirka anketnih predložaka napisanih od strane stručnjaka Besplatni račun omogućava samo 10 pitanja i 40 odgovora
Skype Za timske pozive 1. Besplatno za individualnu upotrebu
2. Razgovori i pozivi / videopozivi
3. Prijenos anketa i datoteka
4. Pozivi na telefonske brojeve (plaćaju se)
5. MeetNow opcija (za one bez Skype računa)
Maksimalni broj za grupni poziv je 50; Skype račun i instalirana aplikacija su potrebni
Whereby Za timske videopozive 1. Video sastanci u pretraživaču, bez preuzimanja i bez prijava za goste
2. Siguran i anoniman
Besplatan račun omogućava 1 sobu za razgovor, maksimalno 4 učesnika
Jitsi: Videokonferencije s timom 1. Može se preuzeti, prilagoditi i rasporediti na OCD-ovom serveru
2. Ima platformu za video konferencije
3. Ima radne površine i mobilne (Android i iOS) aplikacije
Kao rješenje sa slobodnim otvorenim kodom ima nekih grešaka (npr. neočekivanih problema sa Bluetooth slušalicama)
Trello Online upravljanje projektima (liste zadataka) 1. Privatni, timski i javni sastanci
2. Izrada popisa u stilu Kanbana s karticama, dodjeljivanje zadataka, praćenje napretka, komentariranje, dodavanje dokumenata
3. Multiplatforma: iOS / Android aplikacije za telefone, tablete, satove i Kindle Fire tablete
4. Velika raznolikost ekstenzija
Besplatni račun ima ograničene neke napredne funkcije i dopušta samo 1 proširenje
Priložene datoteke do 10 Mb
Freedcamp: Online upravljanje projektima (liste zadataka) 1. Ključne karakteristike: zadaci, diskusije, kalendar, datoteke, prekretnice, vrijeme i lozinke
2. Privatni i javni projekti
Besplatni račun ima neke ograničene napredne funkcije i omogućava prijenos datoteka do 10 Mb
Asana Upravljanje projektima na mreži 1. Popisi, ploče i prikaz kalendara prema zadanim postavkama
2. Izrada popisa u stilu Kanbana s karticama, dodjeljivanje zadataka, praćenje napretka, komentariranje, dodavanje dokumenata
3. Multiplatforma: iOS / Android aplikacije
Besplatni račun omogućava saradnju s do 15 članova tima
Microsoft To-Do (bivši Wunderlist) Jednostavan mrežni planer može raditi za vrlo male timove 1. Osnovno pravljenje liste u Kanbana stilu: popisi i zadaci, prenos dokumenata, dodjela zadataka, rokovi dospijeća
2. Web, desktop i mobilne aplikacije (za iOS i Windows)
3. Potpuno besplatno
4. Potpuno sinhronizovan sa svim Microsoft Office aplikacijama
Microsoft račun je potreban (možete ga dobiti besplatno)
Veći mrežni sastanci i webinari
Zoom Zoom je jedna od najpopularnijih aplikacija za video sastanke / video konferencije danas. 1. Omogućava brzo usvajanje sa mogućnostima sastanaka koji olakšavaju pokretanje, pridruživanje i saradnju na bilo kojem uređaju
2. Sinkronizira se sa bilo kojim sistemom kalendara i isporučuje pojednostavljene videokonferencije sa radne površine i mobilnih uređaja
3. Omogućuje internu i vanjsku komunikaciju, sastanak svih i obuke putem jedne komunikacijske platforme
4. Podržava do 1.000 video učesnika i 49 video zapisa na ekranu
5. Više sudionika može istovremeno dijeliti svoje ekrane i komentirati za interaktivniji sastanak
6. Krajnje šifriranje za sve sastanke, sigurnost korisnika zasnovana na ulogama, zaštita lozinkom, čekaonice i mogućnost stavljanja sudionika na čekanje
7. Mogućnost snimanja sastanaka lokalno ili u oblaku, putem pretraživanja prijepisa
8. Podržava zakazivanje ili pokretanje sastanaka iz Outlooka, Gmaila ili iCal-a
9. Timski razgovori sa grupama, istorija pretraživanja, integrisano deljenje datoteka i 10 godina arhiva.
Besplatni račun omogućuje samo do 100 korisnika i trajanje razgvora do 40 minuta
Optimalno profesionalno rješenje za male timove (uključuje 100 sudionika, ograničenje trajanja sastanka je 24 sata, napredne funkcije upravljanja korisnicima, napredne funkcije izvještavanja, 1 GB MP4 ili M4A snimanja u oblaku, interoperabilnost Skype for Business (Lync) itd.) Košta 13,99 eura mjesečno po korisničkom računu
___
TechSoup ima popuste za OCD-ove (200 USD godišnje)
Zoho Meeting
Zoho Webinars
Popularno rješenje za sastanke i webinare 1. Nisu potrebna preuzimanja. Omogućuje pokretanje ili pridruživanje sastancima i webinarima izravno iz preglednika.
2. Telefonski audio. U slučaju loše internetske veze omogućava pridruživanje sesijama pozivanjem putem telefona. Omogućuje 100+ lokalnih telefonskih brojeva i 55+ besplatnih brojeva za pridruživanje iz različitih zemalja
3. Dijeljenje audio, video i ekrana. Omogućuje dodavanje konteksta u razgovor dijeljenjem ekrana, aplikacija ili povezanog ekrana za prikazivanje prezentacija i demonstracija.
4. Snimanje sastanaka / webinara. Omogućuje pohranu i reprodukciju snimaka na mreži, dijeljenje vezom ili preuzimanje u bilo koji lokalni prostor za pohranu
5. Omogućuje usklađivanje sastanaka u kalendare. Mogućnost dodavanja događaja u bilo koji kalendar e-pošte jer korisnici primaju pozivnice za sastanak i obavijesti o registraciji webinara u inbox. Omogućuje automatsku sinkronizaciju kreiranih sesija sa Zoho i Google kalendarima.
6. Mogućnost korištenja iOS ili Android aplikacije za prisustvovanje sjednicama. Mogućnost hostinga sastanaka iz iOS aplikacije.
7. Mogućnost dodavanja proširenja aplikacija u preglednike Chrome i Firefox za jednostavno pokretanje i pridruživanje sastancima. Mogućnost korištenja aplikacije Zoho Meeting Desktop za prevladavanje ograničenja preglednika kao što su problemi sa dozvolama i greške u otkrivanju hardvera
Besplatni račun omogućava samo 2 sudionika sastanka i 10 za webinare, isključuje međunarodne brojeve, snimke tipkovnice i miša, snimke sastanaka / webinara, neke lijepe integracijske funkcije, widgete i korisne dodatke itd.
Trošak Meeting solution počinje od 8 eura mjesečno po korisničkom računu

Preuzeto i prilagođeno sa: https://eapcivilsociety.eu/news/elearning-news/digital-tools-for-csos-for-remote-collaboration.html