U ovoj godini, Fashion and Shoes Business Unit Prevent grupacije je odlučniji nego ikad da pojača pružanje podrške lokalnoj zajednici i njenim pojedincima.
Nakon niza primjera sponzorstava članica Grupacije širom BiH i zenička članica, Bureau Fashion Management koja posluje pod patronatom Fashion Business Unit, odnosno Modnom divizijom, odlučila je sponzorirati lokalni sportski klub.
Značajna podrška ovog giganta bh. tekstilne industrije i obućarstva koji proizvodi za svjetske brendove upućena je pravoj zeničkoj priči – Školi rukometa Čelik Junior iz Zenice.
Naime, ovu školu osnovala je 2009. godine grupa rukometnih entuzijazista s namjerom da omasove ovaj sport na području Grada Zenica, te preuzmu stvar u svoje ruke kako bi u svom gradu stvorili vlastiti igrački kadar.
Škola se trenutno takmiči u Prvoj rukometnoj ligi Federacije BiH ispred Rukometnog saveza BiH, gdje su u sezoni 2014/15. debitirali kao najmlađa i najneiskusnija ekipa, a u kojoj su već sada aktuelni prvaci te su na putu ulaska u Premijer ligu.
Klub broji preko 150 članova u svim starosnim kategorijama te su svi članovi u zvaničnom sistemu takmičenja BiH, dok je pionirska kategorija aktuelni viceprvak BiH.
Već kao debitanti su osvojili Zenicu, čiji su građani veoma brzo podržali ovaj sportski zdrav projekt kojim se pruža prilika mladima „grada od čelika“ da igraju pred svojom publikom. Rezultati su bili zadovoljavajući, a utakmice juniorske selekcije postale su među najposjećenijim.
Da ta priča ima potencijal i da je važna Zeničanima, prepoznali su i iz menadžmenta Bureau Fashion Management Zenica čiji su proizvodni pogoni kompanije smješteni u ovom gradu, a koji su u potpunosti prilagođeni za proizvodnju tekstilne konfekcije i obućarstva u kojima trenutno radi više od 480 vrijednih zaposlenika.
Bureau Fashion Management Zenica uspješan je i pouzdan partner vodećih svjetskih brendova za koje isporučuje gotove proizvode: Dalbello, za koje se proizvodi program pancerica, Synergy Group, kojoj se isporučuje vojni program. Kod njih se također šije asortiman i za luksuznu modnu marku Hugo Boss.
Menadžment kompanije kontinuirano radi na razvijanju tržišta, tako da je krajem oktobra 2022. implementiran program za renomirani Moon Boot, a u planu je i da se pokrene šivenje programa i za vodeći bosanskohercegovački modni brend Dresscode.
Njihov poslovni uspjeh bio bi nemoguć bez postojanja kvalitetnih i pozitivnih odnosa između menadžmenta i zaposlenih, te njegovanja lokalne zajednice kroz projekte podrške poput ovog, zbog čega je kompanija mnogima drag partner i poslodavac.
Izvor: akta.ba