Rolify, u suradnji s Bosanskohercegovačkom akademijom nauka i umjetnosti (BHAAAS), sa zadovoljstvom najavljuje novi besplatni hibridni meetup na temu “Ponašanje potrošača – Upoznaj svoje kupce” koji će se održati 12. juna 2024. godine, od 17:30 do 19:00 sati. Naša predavačica će biti istaknuta stručnjakinja u oblasti marketinga, Melika Husić-Mehmedović.
Biti marketinški stručnjak u današnje vrijeme nije nimalo lak posao. Okruženje u kojemu kompanije posluju obilježeno je brojnom konkurencijom, brojnim proizvodima, dinamičnim i brzim promjenama, snažnim razvojem tehnologije te sve zahtjevnijim potrošačima. Potrošač je u središtu marketinških aktivnosti i stoga je od presudne važnosti upoznati tog potrošača i s njim uspostaviti prijateljski i dugoročan odnos.
Ovaj meetup će pružiti uvid u najnovija istraživanja i praktične savjete o tome kako analizirati i interpretirati ponašanje potrošača.
Datum: 12.6.2024
Vrijeme: Od 17:30 do 19:00
Lokacija: Mozaik startup studio, Maršala Tita 54/II (uživo opcija) ili Online preko Zoom platforme (link će ti biti poslan na mail nakon uspješno završene registracije)
Prijavom na ovaj meetup, imat ćeš priliku da:
- Stekneš duboko razumijevanje ključnih faktora koji utječu na ponašanje potrošača.
- Naučiš kako koristiti podatke o potrošačima za donošenje strateških poslovnih odluka.
- Razviješ vještine za poboljšanje korisničkog iskustva i lojalnosti kupaca.
Profesorica Melika Husić-Mehmedović je doktorirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, specijalizujući se za “Životni stil i luksuznu potrošnju.” Također je stekla MBA na Univerzitetu u Zagrebu. Njena istraživačka interesovanja obuhvataju luksuznu potrošnju, brendiranje luksuza i neuromarketing, a objavila je radove u prestižnim međunarodnim časopisima i učestvovala na više od 30 međunarodnih konferencija. Kroz bogato profesionalno iskustvo, uključujući i ulogu PR menadžera, doprinijela je razvoju edukativnih programa i seminara za unaprjeđenje nastavnih vještina.
Ovaj meetup je namijenjen svima koji:
- žele unaprijediti svoje znanje o ponašanju potrošača,
- žele bolje razumjeti svoje kupce,
- su zainteresiranim za marketing i poslovanje,
- žele unaprijediti korisničko iskustvo i razviti učinkovitije poslovne strategije.
Ne propusti priliku da unaprijediš svoje razumijevanje potrošača i poboljšaš poslovne strategije.
Prijavi se odmah preko PRIJAVNE FORME. Meetup je besplatan, ali je broj mjesta u Mozaik startup studiju ograničen. Ako preferiraš online sudjelovanje, link za pristup će ti biti poslan na e-mail odmah nakon što se uspješno registriraš.
Prijave su moguće do 12.6. do 15:00 sati.
Izvor: rolify.com