29 majki steklo radno iskustvo – dobar primjer nezaposlenim majkama i bh. kompanijama

Obilježili smo uspješan završetak Projekta osposobljavanja nezaposlenih majki za tržište rada, nastao u saradnji UNFPA, Vlade Republike Češke, dm drogerie markt BiH i Fondacije Mozaik.

„Ovo je za mene bila velika prekretnica u životu. Donedavno sam bila majka i domaćica, a zahvaljujući ovom projektu, postala sam poslovna žena koja je svojim radom korisna svojoj porodici, kompaniji u kojoj radi i u društvu općenito, i to me čini jako ponosnom na sebe“ovako Nedžla Karahmet opisuje svoje tromjesečno iskustvo rada u kompaniji dm drogerie markt BiH i učešće u “Projektu osposobljavanja nezaposlenih majki za tržište rada” čiji su rezultati predstavljeni danas na konferenciji za novinare.

U Bosni i Hercegovini, prema trenutnim procjenama, polovina radno sposobnih žena isključena je s tržišta rada i nema prihod kojim bi izdržavala sebe i svoju porodicu. Izazov zaposlenja postaje još veći ukoliko imaju djecu predškolske dobi za čije su dnevno zbrinjavanje potrebna dodatna sredstva.

Imajući u vidu složenost ove problematike Fondacija Mozaik je ponosna da je imala priliku pružiti podršku sjajnoj inicijativi koju su pokrenuli i realizovali UNFPAPopulacijski fond Ujedinjenih nacija u saradnji s Vladom Republike Češke i dm drogerie markt BiH

“Znamo koliko je važno da mlade majke dobiju kvalitetno radno mjesto i to pokazujemo zajedničkim djelovanjem Češke vlade, UNFPA, dm-a i zajednice lonac.pro. Čestitam Nedžli i svim ženama koje su imale priliku biti dio programa. To je najvažnije što smo mogli ovom saradnjom postići” rekao je Zoran Puljić direktor Fondacije Mozaik. 

“Uz značajan potencijal više od pola miliona nezaposlenih žena, postoji i kritična potreba za pružanjem podrške ženama kroz unapređenje njihovih vještina i sposobnosti da se brinu za svoju djecu, pružajući im priliku da se aktivno uključe na tržište rada”, naglasio je John Kennedy Mosoti, predstavnik UNFPA u BiH.

Od juna ove godine, 29 nezaposlenih majki je prošlo sveobuhvatan tromjesečni program osposobljavanja koji ih je pripremio za ulazak na tržište rada i povećao njihovu zapošljivost. Polaznice programa su imale priliku raditi na različtim pozicijama u kompaniji dm dorogerie markt u skladu sa svojim prethodnim kvalifijkacijama i iskustvom:

“S obzirom da sam se prije osnivanja porodice obrazovala i završila fakultet, veoma mi je značilo da sam baš u struci za koju sam se obrazovala dobila priliku da steknem radno iskustvo” istakla je Nedžla Karahmet, majka djevojčice, kojoj je ovo bilo prvo radno iskustvo u životu, a koju je kompanija dmBiH nakon obuke zadržala kao svoju stalnu uposlenicu.

Da je projekat ukazao na brojne prednosti i povoljne rezultate za poslodavce, istakla je Emina Mušinović, članica Uprave dmBiH: “Ono što smo mi kao poslodavac shvatili je da nam je svima potrebno što više ovakvih projekata, čak i onih koji će duže trajati. Učešće u ovakvim projektima pomaže poslodavcima da shvate koliko je izuzetnih ljudi izvan kompanije, a istovremeno pojednostavljuje proces pronalaska novih zaposlenika“.

Na održanoj press konferenciji predstavnice i predstavnici programa obuke na radu  za nezaposlene majke su izrazili svoju opredijeljenost i spremnost za nastavak inicijative te ulaganje u majke i jačanje ljudskog kapitala u Bosni i Hercegovini. Pozivamo sve kompanije koje dijele naše vrijednosti i shvaćaju važnost problematike koju ovaj projekat nosi, da izraze interes za podrškom sličnim projektima kako bi što više majki dobilo slične prilike. Sigurni smo da se unutar naše lonac.pro zajednice nalazi mnogo takvih potencijalnih partnera.

Izvor: lonac.pro