USAID Turizam i Sarajevo Taxi udružili su snage kako bi poboljšali turističko iskustvo u glavnom gradu Bosne i Hercegovine.
Vozači taksija imaju važnu ulogu u promociji turizma, jer su često među prvim osobama koje dočekaju putnike, bez obzira radi li se o domaćim turistima, posjetiteljima iz regije ili ostatka svijeta. Oni mogu biti najbolji ambasadori svoga grada i lokalnog turizma, jer imaju mogućnost oblikovati prvi dojam putnika o mjestu u koje dolaze.
Prepoznavši tu priliku, Vlada SAD-a, putem USAID Projekta razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam) i u partnerstvu s Udruženjem Sarajevo Taxi, radila je na poboljšanju uloge taksi industrije u turističkom sektoru Bosne i Hercegovine koji se ubrzano razvija. Do sada je 485 vozača taksija završilo kurseve koji će poboljšati njihovo umijeće pružanja gostoprimstva i omogućiti efikasniju komunikaciju s turistima putem Turizam Academy – besplatne internetske platforme za obrazovanje u sektoru turizma.
Vozači su dobili priliku da steknu više znanja i vještina kako bi tokom vožnje sarajevskim ulicama posjetiteljima mogli ponuditi i zanimljive priče o turističkim atrakcijama.
Uz to su sva vozila Udruženja Sarajevo Taxi sada opremljena promotivnim naljepnicama s QR kodovima koji vode do korisnih informacija i vodiča s turističkim atrakcijama u Sarajevu i njegovoj okolini.
Dok USAID nastavlja raditi s domaćim partnerima na povećanju broja posjetilaca Bosni i Hercegovini, ovo partnerstvo predstavlja novu inovativnu strategiju uključivanja kompanija i organizacija izvan okvira tradicionalnog turističkog sektora s ciljem poboljšanja pozitivnog dojma posjetitelja. Bolja turistička iskustva privući će više regionalnih i međunarodnih gostiju, podstaći duži boravak i povećati prihode od turizma, što doprinosi ukupnom ekonomskom rastu zemlje.
Sarajevo Taxi iz nove perspektive: Vozači taksija kao važna poveznica s turistima
Sarajevo Taxi je najstarije udruženje vozača taksija u Bosni i Hercegovini, osnovano 1946. godine. Oko 700 taksi vozila i 72 taksi stajališta nalaze se širom grada u dijelovima s velikom potražnjom za prijevoznim uslugama – posebno ispred hotela, željezničke i autobuske stanice i stajališta, na aerodromu i na svim važnim kulturnim i historijskim mjestima u gradu.
Vozači taksija će sada poboljšati ukupno turističko iskustvo nudeći vrijedne savjete i pomoć, pomažući turistima da što bolje iskoriste svoj boravak u Sarajevu i šire pozitivnu priču o gradu i njegovom bogatom kulturnom i historijskom naslijeđu.
“U ime Udruženja Sarajevo Taxi, ponosan sam na naše partnerstvo s USAID Turizam projektom, jer uvodimo inovativan pristup i podižemo standarde pružanja usluga. Ova inicijativa će nesumnjivo poboljšati putničko iskustvo za naše goste, a ponosni smo i zbog toga što doprinosimo pozitivnoj slici Bosne i Hercegovine kao gostoljubive destinacije na globalnoj sceni. Zahvaljujući predanosti naših članova i podršci USAID Turizam projekta, Sarajevo Taxi je pionir u ovoj praksi”, poručuje Enver Suljagić, predsjednik Udruženja Sarajevo Taxi.
U nastavku pogledajte videozapis u kojem Courtney Chubb upoznaje novi turistički servis Sarajevo Taxija:
USAID Turizam je petogodišnji projekt, vrijednosti 20 miliona dolara. Pokrenut je 2020. godine kako bi se u partnerstvu s institucijama i kompanija u Bosni i Hercegovini iskoristio ogroman potencijal njene turističke industrije. Kroz ovaj projekt, vlada SAD-a radi na jačanju ljudskog kapitala u sektoru turizma, poboljšava pristup finansijama za turističke kompanije, razvija inovativne turističke proizvode, radi na usklađivanju politika i propisa i pomaže BiH da izgradi vlastiti međunarodni brend i promoviše destinacije u BiH putnicima iz cijelog svijeta.
Izvor: turizambih.ba