Upoznaj biznis DK BEAUTY STUDIO pokrenut uz podršku omladinske banke Novi Grad

Dragana Kenjalo, mlada i talentovana dvadesetšestogodišnjakinja iz Novog Grada iskoristila je priliku Omladinske banke i osvojila grant od 2.000 KM za pokretanje biznisa. U nastavku vam donosim njenu priču:

1. Kako si se odlučila na pokretanje biznisa?

Odluka da pokrenem kozmetički salon proizašla je iz moje dugogodišnje ljubavi prema kozmetici i njezi kože. Kroz iskustva sa prijateljima i porodicom, često sam bila ta koja daje savjete o njezi i tretmanima. Vidjela sam priliku da svoje znanje i strast pretvorim u posao koji ne samo da zadovoljava potrebe lokalne zajednice, već i pruža izvanredno iskustvo klijentima. Takođe, željela sam biti nezavisna i kreirati nešto svoje, nešto što odražava moje vrijednosti i standarde kvaliteta.

2. Ko ti je podrška u čitavom procesu?

Moja porodica bila je najveća podrška tokom cijelog procesa. Bez njihove emocionalne i praktične pomoći, bilo bi mnogo teže. Takođe, prijatelji su me podržali svojim savjetima i usmjeravanjem, a neki su čak postali i moji prvi klijenti. Pored toga, u kontaktu sam sa mentorima iz kozmetičke industrije koji su mi dali neprocjenjive savjete o vođenju posla.

3. Kako izgleda jedan tvoj radni dan?

Moj radni dan počinje rano ujutru. Prvo se pobrinem da je salon savršeno čist i spreman za dolazak klijenata. Pregledam raspored za taj dan i pripremam sve potrebne proizvode i alate. Tokom dana radim sa klijentima, pružam različite usluge poput sminkanja, lash lift, brow lift, ekstenzije trepavica, depilacije, oblikovanje i farbanje obrva. Između termina, bavim se administrativnim poslovima poput vođenja evidencije, naručivanja novih proizvoda i planiranja marketinških aktivnosti. Na kraju dana, posvetim vrijeme analizi povratnih informacija od klijenata i planiranju aktivnosti za naredne dane. Svaki dan je dinamičan i ispunjen, ali me ispunjava zadovoljstvo zbog srećnih i zadovoljnih klijenata.

4. Kako su ljudi iz tvoje okoline reagovali?

Reakcije su bile izuzetno pozitivne. Mnogi su bili oduševljeni idejom da konačno imaju pristup kvalitetnim kozmetičkim tretmanima u svom komšiluku. Prijatelji su me podržali ne samo riječima već i djelima, često preporučujući moj salon svojim poznanicima. Njihova podrška mi je dala dodatnu energiju da se posvetim ovom poslu i pružim najbolju moguću uslugu.

5. Po čemu je tvoj biznis drugačiji od drugih srodnih biznisa u tvojoj lokalnoj zajednici?

Moj salon se izdvaja po nekoliko ključnih aspekata. Prvo, koristim samo prirodne i organski certificirane proizvode koji su sigurni za kožu i ekološki prihvatljivi. Drugo, svaki tretman je prilagođen specifičnim potrebama klijenta – ne vjerujem u “jedan pristup za sve”. Na kraju, stvaram opuštajuće i luksuzno okruženje koje omogućava klijentima da se u potpunosti opuste i uživaju u tretmanima.

6. Da li ćeš raditi sama ili imaš u planu zaposliti još ljudi?

U početku planiram raditi sama kako bih izgradila stabilan temelj za biznis i stekla dublje razumijevanje potreba klijenata. Međutim, kako posao bude rastao, svakako planiram zaposliti još ljudi. Cilj mi je izgraditi tim profesionalaca koji dijele moju strast i posvećenost kvalitetu, kako bi zajedno mogli pružiti još bolju uslugu našim klijentima.

7. Koje su snage, a koje slabosti tvog biznisa?

Snaga mog biznisa leži u kvaliteti usluge, korištenju prirodnih proizvoda i individualnom pristupu svakom klijentu. Takođe, posvećena sam kontinuiranoj edukaciji i unapređenju usluga. Slabost mogu biti početna ograničenja u resursima, što znači da možda neću moći odmah odgovoriti na sve zahtjeve klijenata ili ponuditi širok spektar usluga. Ipak, planiram postepeno proširivati kapacitete i unaprijeđivati ponudu kako bi moj biznis mogao rasti i napredovati.

8. Da li si prije pokretanja biznisa prolazila kroz edukacije koje su ti pomogle da uznapreduješ u svijetu biznisa i profesionalnije pristupaš svom poslu?

Da, prije nego što sam pokrenula biznis, intenzivno sam se posvetila edukaciji. Pohađala sam kurseve iz oblasti kozmetike, uključujući napredne tehnike njege kože i najnovije trendove u industriji. Takođe, završila sam nekoliko radionica koje su mi pomogle da steknem potrebna znanja o vođenju biznisa, upravljanju financijama i marketingu.
Posebno su mi koristile edukacije o marketingu na društvenim mrežama i digitalnoj promociji, što je ključno za privlačenje novih klijenata i održavanje odnosa sa postojećima. Sve ove edukacije pomogle su mi da sa većim samopouzdanjem i profesionalnošću pristupim pokretanju i vođenju svog biznisa, osiguravajući da mogu pružiti najbolju moguću uslugu svojim klijentima.

9. Gdje vidiš svoj biznis za 10 godina?

Za 10 godina vidim svoj biznis kao vodeći kozmetički salon u našoj regiji, prepoznatljiv po kvaliteti usluga i inovacijama. Takođe, želim otvoriti školu za kozmetičare gdje bih mogla prenijeti svoje znanje i iskustvo novim generacijama stručnjaka.
Vizija mog biznisa uključuje i aktivno sudjelovanje u zajednici kroz različite inicijative i projekte. Želim podržavati lokalne događaje, edukativne programe i ekološke inicijative, čime bih dodatno učvrstila našu poziciju kao društveno odgovornog biznisa.
U suštini, vidim svoj biznis kao sinonim za kvalitet, inovaciju i brigu za klijente. Moj cilj je stvoriti mjesto gdje se svaki klijent osjeća posebno i gdje mogu pronaći sve što im je potrebno za potpunu njegu i relaksaciju.

10. Šta bi poručila mladima koji razmišljaju o pokretanju biznisa?

Moja poruka mladima bi bila da vjeruju u sebe i svoje ideje. Svaki početak je težak, ali uz puno rada, strpljenja i posvećenosti, rezultati će doći. Bitno je da se ne plaše neuspjeha, jer su oni često najbolji učitelji. Edukacija i umrežavanje su ključni – učite od drugih, tražite savjete i budite otvoreni za nove ideje. Na kraju, najvažnije je da radite ono što volite, jer će vam to dati motivaciju da istrajete i u najtežim trenucima.

Izvor: rolify.com