Umjetna inteligencija nam neće uzeti poslove, nego ljudi koji sa njom upravljaju

Sinoć je u okviru Business Studio Bihać održana prezentacija na temu Kako da ChatGPT postane tvoj zaposlenik.

Postavljena je perpsektiva u kojoj ChatGPT prolazi kroz onboarding proces u jednoj firmi, kako mu pravilno zadavati zadatke i kako ga informisati o tome da svoje rezultate provlači kroz filter određenog brenda. Pored toga,  važno je bilo istražiti koji je to uopće obim zadataka koji može obavljati.

Prezentaciju je održao Emrah Rizvić, product dizajner i vlasnik firme Asuma d.o.o čiji je fokus na dizajnu i razvoju digitalnih proizvoda kao što su web i mobilne aplikacije.

“Ljudi često koriste ChatGPT nekoliko puta, ne dobiju očekivane rezultate i odustanu, a zapravo nisu iskomunicirali svoje potrebe jezikom koji umjetna inteligencija razumije. Naučiti razgovarati sa ovim alatima je vještina koja se uči”, naglasio je Emrah u uvodu svoje prezentacije.

Kako i svaki zaposlenik treba neko vrijeme prilagodbe u onboarding procesu, tako i umjetna inteligencija treba ključne informacije o našim potrebama.

Učesnici radionice su mogli vidjeti kako se koriste mnogobrojne ekstenzije koje ChatGPT nudi, a kod mnogih korisnika prođu nezapaženo što je odlična prilika za vlasnike malih biznisa koji obavljaju sve poslove od izdavanja računa do dizajniranja vizuala, a u ovoj fazi razvoja ne mogu sebi priuštiti još jednog zaposlenika.

“Rezultati koje dobijemo uz pomoć ovih alata ne moraju se uzimati takvi kakvi jesu, nego se mogu uređivati prema našim specifičnim potrebama. Važno je da dobijemo nešto sa čime možemo nastaviti raditi i upravljati”, kaže Emrah.

Pored informisanja o benefitima umjetne inteligencije, važno je bilo približiti ovaj alat kako vlasnicima firmi tako i zaposlenicima. Trenutno većina drži mišljenje da umjetna inteligencija gasi kreativnost, a o korištenju umjetne inteligencije u svome radu govori se sramežljivo kao da nakon toga očekuje osude.

“Umjetna inteligencija nam neće uzeti poslove, nego ljudi koji dobro upravljaju umjetnom inteligencijom,” tokom diskusije rekla je Arijel Kurtagić, jedna od učesnica radionice.

Business Studio Bihać nastavlja sa aktivnostima već naredni mjesec sa novom temom, a svi zainteresirani mogu pratiti informacije na Instagram profilu @biz.studiobihac.

Izvor: rolify.com