U Startup studiju Bihać održana promocija knjige „Poduzetnički marketing“

Startup studio organizira segmentirane i tematske edukacije za svoje biznise i mikrobiznise.

Startup studiju Bihać održana je promocija knjige namijenjene studentima, poduzetnicama i poduzetnicima koji žele unaprijediti znanje o marketingu i otkriti odlične marketinške alate za unaprijeđenje svog poslovanja.

Promociju knjige, svečano je, uz kompoziciju na violini otvorila Laila Nanić, kćerka profesorice Arnele Nanić, a voditelj Startup studija Bihać, Robert Ružnić, predstavio je prilike koje nudi Startup studio onima koji žele pokrenuti svoj biznis ili kojima je potrebna podrška za dalji razvoj postojećeg biznisa. Ružnić je istaknuo da su: „ovakvi događaji jedna od aktivnosti koje provodi Startup studio uz još mnoštvo prilika za mlade preduzetnice i preduzetnike kao i one koji to žele postati“.

„Moram reći da knjiga obiluje mnoštvom praktičnih primjera, što je i bio smisao pisanja same knjige – da se ponudi ne samo teorija, nego i praktični primjeri koji će, posebno malim poduzetnicima i poduzetnicama, poslužiti da lakše privuku svoje potrošače, ili da eventualno zadrže postojeće“, naglasila je profesorica i autorica knjige, Arnela Nanić. 

Prisutnima su se obratili i dali svoj osvrt na knjigu i  predstavnici Univerziteta, vanr. prof. dr. Mirela Kljajić-Dervić, dekanesa i profesorica na katedri za menadžment i ekonomsku teoriju, kao i vanr. prof. dr Kenan Mahmutović, profesor na katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Bihaću, te ujedno autor knjige „Digitalni marketing“. Prof.dr Kenan Mahmutović, profesor na katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Bihaću, naglasio je da knjiga može koristiti mikro, malim i srednjim preduzećima. 

„Knjiga daje jasne upute mikro, malim i srednjim preduzećima kako da, uz ograničenja, implementiraju marketing koncept, kako da adekvatno planiraju svoje poslovanje, izrade biznis plan, kako da vrše marketing planiranje, i na kraju, kako da implementiraju svoje planove i ostvare željene marketing ciljeve“, naglasio Mahmutović. 

Dekanesa i profesorica na katedri za menadžment i ekonomsku teoriju, vanr. prof. dr. Mirela Kljajić-Dervić, pozvala je studente i studentice, ali i poduzetnike i poduzetnice da pristupa izučavanju ove knjige: 

„Svakako je preporuka našim studentima, ne samo iz oblasti marketinga, nego i ostalih predmeta da se koriste navedenim udžbenikom, odnosno knjigom, ali isto tako i preporuka našim poduzetnicima da u sagledavanju svojih prepreka s kojima se suočavaju u toku poslovanja, da pristupe izučavanju, odnosno pregledu ovakvog izdanja“, istaknula je Kljajić-Dervić.  

Startup studio će nastaviti organizirati segmentirane i tematske edukacije za svoje biznise i mikrobiznise, ali i pružati podršku mladim preduzetnicama i preduzetnicima, kako onu finansijsku kroz bespovratna sredstva za pokretanje biznisa ali i kroz model zajedničkog ulaganja i omogućavanje pristupa povoljnim kreditnim sredstvima, tako i onu mentorsku koja osigurava uspješnost biznis plana i biznis ideje.

📍 Ako i ti želiš pokrenuti svoj biznis pogledaj priliku za zajedničko ulaganje i kapital do 40.000 KM.
📍 Pogledaj galeriju promocije. 👇

lonac
lonac
lonac
lonac
lonac
lonac

Izvor: lonac.pro