Trening za sve koji žele uspješno prodavati

Imaš svoj biznis ili se baviš prodajom?  Želiš unaprijediti svoje vještine ili steći znanja kako da počneš uspješno prodavati? Zanima te koje tehnike i alate koriste najuspješniji prodavači i prodavačice? Onda je ovo prava prilika za tebe!  Startup studio u junu 2021. godine  organizuje online trening “Kako uspješno prodavati?”    

KOME JE NAMIJENJEN TRENING?

  • Trening je namijenjen svima koji žele  unaprijediti svoje prodajne vještine, bilo da vode vlastite biznise (d.o.o. ili obrte) ili vode prodaju u kompaniji čiji su zaposlenice ili zaposlenici. 

OD ČEGA SE SASTOJI TRENING?

Program treninga se sastoji od četiri modula u okviru kojih ćeš imati priliku da savladaš Format uvjerljive prodaje (Persuasive Selling Format). Ovaj alat je razvila (i proslavila) kompanija Procter & Gamble još ‘70-ih godina prošlog vijeka i od tada je jedan od najefikasnijih koji se koristi u ove svrhu savladavanja uspješne prodaje. 

  •  MODUL 1

Datum održavanja: 17.6.2021.

Cilj prvog modula je shvatiti razliku između Svojstva proizvoda i Koristi za klijenta/kupca kroz odgovore na sljedeća pitanja. 

  • Koju korist zadovoljavamo našim klijentima ili klijenticama? Prije dolaska na  trening razmisli koja je tvoja ciljna grupa, zašto da koristi baš tvoj proizvod/uslugu, te ko je direktna, a ko indirektna konkurencija.
  • Koje sve koristi može imati tvoj klijent ili klijentica?
  • Kako definisati svojstva proizvoda koja su bitna za ostvarivanje koristi za tvog klijenta/kupca?
  • Šta podrazumijeva alat „5 zašto“ za dubinsko razumijevanje klijenta/kupaca?

Modul će trajati 4 sata i održat će se putem Zoom platforme. 

  • MODUL 2 

Datum održavanja: 22.6.2021.

Cilj drugog modula je shvatanje Formata uvjerljive prodaje, prodajne prezentacije kojom prenosimo našu informaciju (nakon što smo shvatili kupca/klijenta, odnosno koristi za njega, koristeći prethodni modul). U okviru ovog modula, imat ćeš priliku savladati:

  • objašnjenje svih 5 koraka Formata uvjerljive prodaje (Persuasive Selling Format – PSF) sa fokusom na prvi korak: „Sumiranje situacije“
  • definisanje CLON-a za tvoje klijente (Conditions, Limitations, Opportunities, Needs) na osnovu koristi koje im prodaješ.

Modul će trajati 4 sata i održat će se putem Zoom platforme.

  • MODUL 3

Datum održavanja: 24.6.2021.

Cilj trećeg modula je definisanje prodajne prezentacije kroz korištenje Formata uvjerljive prodaje na kojoj ćeš imati priliku kreirati prodajnu prezentaciju na trening sesiji za konkretnog klijenta/kupca.

Modul će trajati 4 sata i održat će se putem Zoom platforme.

  • MODUL 4

Datum održavanja: po dogovoru sa trenerom

U okviru četvrtog modula imat ćeš priliku obaviti konsultacije jedan na jedan sa trenerom nakon što probaš na terenu staviti u praksu Format uvjerljive prodaje. Imat ćeš na raspolaganju 4 sata online konsultacija sa trenerom kako bi sve što si stavila ili stavio praksu revidirao sa trenerom i dobila ili dobio konkretne upute kako da poboljšaš primjenu Formata uvjerljive prodaje u praksi. 

KO DRŽI TRENING?

Saša Marjanović, MSc, je renomirani ekspert u ovoj oblasti, a iz njegovog bogatog profesionalnog iskustva izdvajamo sljedeće crtice. 

  • 9 godina radnog iskustva u kompaniji Procter & Gamble.
  • Nagrada za najboljeg P&G trenera na Balkanu, 2009. godine.
  • Brend marketing u kompaniji Carlsberg.
  • Pomoćnik generalnog direktora u kompaniji Lilly Drogerie.
  • Direktor marketinga u kompaniji Samsung Adriatic.
  • Priznanje za trening „Samsung Essentials for Marketing“ kao jedan od najboljih treninga u Samsungu na svjetskom nivou.
  • Partner u konsultantskoj kompaniji EDGE.
  • Trener i konsultant u kompaniji Rampart.
  • Value Innovations ambasador/evanđelista.

KAKO DA SE PRIJAVIM? 

Za trening se možeš prijaviti preko prijavne forme ispod, a nakon toga ćemo ti poslati informacije kako da uplatiš kotizaciju. Tvoje mjesto je osigurano nakon što izvršiš uplatu, a molimo te da to najkasnije uradiš do 16.6.2021. godine.  

KOLIKA JE KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE NA TRENINGU?

Kotizacija na treningu je 100 KM po osobi, a broj mjesta je ograničen na 10 biznisa ili kompanija. Jedno mjesto mogu zauzeti najviše dvije osobe iz iste kompanije pri čemu je kotizacija za drugu osobu jeftinija za 50%. 

lonac.pro