Imaš svoj biznis ili se baviš prodajom? Želiš unaprijediti svoje vještine ili steći znanja kako da počneš uspješno prodavati? Zanima te koje tehnike i alate koriste najuspješniji prodavači i prodavačice? Onda je ovo prava prilika za tebe! Startup studio u junu 2021. godine organizuje online trening “Kako uspješno prodavati?”
KOME JE NAMIJENJEN TRENING?
- Trening je namijenjen svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine, bilo da vode vlastite biznise (d.o.o. ili obrte) ili vode prodaju u kompaniji čiji su zaposlenice ili zaposlenici.
OD ČEGA SE SASTOJI TRENING?
Program treninga se sastoji od četiri modula u okviru kojih ćeš imati priliku da savladaš Format uvjerljive prodaje (Persuasive Selling Format). Ovaj alat je razvila (i proslavila) kompanija Procter & Gamble još ‘70-ih godina prošlog vijeka i od tada je jedan od najefikasnijih koji se koristi u ove svrhu savladavanja uspješne prodaje.
- MODUL 1
Datum održavanja: 17.6.2021.
Cilj prvog modula je shvatiti razliku između Svojstva proizvoda i Koristi za klijenta/kupca kroz odgovore na sljedeća pitanja.
- Koju korist zadovoljavamo našim klijentima ili klijenticama? Prije dolaska na trening razmisli koja je tvoja ciljna grupa, zašto da koristi baš tvoj proizvod/uslugu, te ko je direktna, a ko indirektna konkurencija.
- Koje sve koristi može imati tvoj klijent ili klijentica?
- Kako definisati svojstva proizvoda koja su bitna za ostvarivanje koristi za tvog klijenta/kupca?
- Šta podrazumijeva alat „5 zašto“ za dubinsko razumijevanje klijenta/kupaca?
Modul će trajati 4 sata i održat će se putem Zoom platforme.
- MODUL 2
Datum održavanja: 22.6.2021.
Cilj drugog modula je shvatanje Formata uvjerljive prodaje, prodajne prezentacije kojom prenosimo našu informaciju (nakon što smo shvatili kupca/klijenta, odnosno koristi za njega, koristeći prethodni modul). U okviru ovog modula, imat ćeš priliku savladati:
- objašnjenje svih 5 koraka Formata uvjerljive prodaje (Persuasive Selling Format – PSF) sa fokusom na prvi korak: „Sumiranje situacije“
- definisanje CLON-a za tvoje klijente (Conditions, Limitations, Opportunities, Needs) na osnovu koristi koje im prodaješ.
Modul će trajati 4 sata i održat će se putem Zoom platforme.
- MODUL 3
Datum održavanja: 24.6.2021.
Cilj trećeg modula je definisanje prodajne prezentacije kroz korištenje Formata uvjerljive prodaje na kojoj ćeš imati priliku kreirati prodajnu prezentaciju na trening sesiji za konkretnog klijenta/kupca.
Modul će trajati 4 sata i održat će se putem Zoom platforme.
- MODUL 4
Datum održavanja: po dogovoru sa trenerom
U okviru četvrtog modula imat ćeš priliku obaviti konsultacije jedan na jedan sa trenerom nakon što probaš na terenu staviti u praksu Format uvjerljive prodaje. Imat ćeš na raspolaganju 4 sata online konsultacija sa trenerom kako bi sve što si stavila ili stavio praksu revidirao sa trenerom i dobila ili dobio konkretne upute kako da poboljšaš primjenu Formata uvjerljive prodaje u praksi.
KO DRŽI TRENING?
Saša Marjanović, MSc, je renomirani ekspert u ovoj oblasti, a iz njegovog bogatog profesionalnog iskustva izdvajamo sljedeće crtice.
- 9 godina radnog iskustva u kompaniji Procter & Gamble.
- Nagrada za najboljeg P&G trenera na Balkanu, 2009. godine.
- Brend marketing u kompaniji Carlsberg.
- Pomoćnik generalnog direktora u kompaniji Lilly Drogerie.
- Direktor marketinga u kompaniji Samsung Adriatic.
- Priznanje za trening „Samsung Essentials for Marketing“ kao jedan od najboljih treninga u Samsungu na svjetskom nivou.
- Partner u konsultantskoj kompaniji EDGE.
- Trener i konsultant u kompaniji Rampart.
- Value Innovations ambasador/evanđelista.
KAKO DA SE PRIJAVIM?
Za trening se možeš prijaviti preko prijavne forme ispod, a nakon toga ćemo ti poslati informacije kako da uplatiš kotizaciju. Tvoje mjesto je osigurano nakon što izvršiš uplatu, a molimo te da to najkasnije uradiš do 16.6.2021. godine.
KOLIKA JE KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE NA TRENINGU?
Kotizacija na treningu je 100 KM po osobi, a broj mjesta je ograničen na 10 biznisa ili kompanija. Jedno mjesto mogu zauzeti najviše dvije osobe iz iste kompanije pri čemu je kotizacija za drugu osobu jeftinija za 50%.