Samit Otpornost i inovacije: međunarodni lideri turizma u Sarajevu

Glavni grad Bosne i Hercegovine bit će domaćin jednog od najznačajnijih događaja 2024. godine u sektoru turizma i putovanja u jugoistočnoj Europi! Samit Otpornost i inovacije (Resilience & Innovation Summit) održava se 6. i 7. juna u organizaciji Vlade SAD-a putem USAID Projekta razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam) u saradnji s partnerima Global Travel & Tourism Resilience Council (Svjetsko vijeće za otpornost putovanja i turizma) i Travolution. Cilj samita je istraživanje inovacija u poticanju održivog rasta poslovanja u sektoru turizma i putovanja, s fokusom na sigurnost sektora i maksimiziranje koristi za lokalne ekonomije i zajednice. Registrujte se na ovom linku: https://www.resiliencecouncil.com/resilience-and-innovation-summit

Samit Otpornost i inovacije bit će platforma za razvoj novih prilika i umrežavanje lokalnih djelatnika sa svjetskim liderima iz SAD-a, Europe, Bliskog Istoka, Sjeverne Afrike i drugih dijelova svijeta. Predstavnici značajnih međunarodnih brendova kao što su Turkish Airlines, Mastercard, Gadventures, Travelzoo, Oxford Economics i mnogi drugi podijelit će svoja iskustva i najbolje prakse s lokalnim i međunarodnim učesnicima, zvaničnicima i medijima. „Ovo je izvanredna prilika za profesionalno umrežavanje – pozivamo sve zainteresirane iz cjelokupnog regiona, uključujući djelatnike u turističkom sektoru, IT poduzetnike i investitore“, dodala je Laurie Myers, direktorica globalne strategije za Resilience Council.

„Veliko mi je zadovoljstvo najaviti ovaj ključni događaj za regionalni sektor turizma. Dovodeći predstavnike najvažnijih svjetskih kompanija u sektoru putovanja i turizma u Bosnu i Hercegovinu, omogućavamo direktan prenos znanja i napredak lokalnog sektora, ali i upoznajemo svijet sa jedinstvenom ponudom naše zemlje. Na ovaj način značajno doprinosimo našem cilju pružanja podrške privatnom sektoru pri ostvarivanju rasta sektora turizma i međunarodnom pozicioniranju Bosne i Hercegovine kao jedne od najatraktivnijih i najdinamičnijih turističkih destinacija“, rekao je direktor projekta USAID Turizam Feđa Begović.   

Predstavnici brojnih međunarodnih kompanija potvrdili učešće na Samitu

Program Samita proteže se na dva tematska dana posvećena uspješnom pozicioniranju destinacija, od investicija i tehnologija, do održivosti i uloge kompanija za rukovođenje destinacijom (destination managament companies). Jedan od ključnih sadržaja su prezentacije start-upa regionalnih IT kompanija koje će se takmičiti za titulu Start-up godine jugoistočne Europe. Vaše prijave za start-up takmičenje možete slati putem linka: https://resiliencecouncilevents.com/2024/en/page/resilience-innovation-summit-enter-now

Zahvaljujući velikodušnoj podršci organizatora i partnera samita, učešće na ovom  prestižnom događaju je potpuno besplatno. Registrirajte se već danas kako biste osigurali svoju priliku da iz prve ruke saznate najnovije trendove i ostvarite kontakte s vodećim svjetskim predstavnicima sektora putovanja i turizma!

*

S ciljem pozicioniranja Bosne i Hercegovine kao konkurentne destinacije na svjetskom tržištu,  Vlada SAD-a kroz USAID Projekt razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam) radi na unapređenju ljudskog kapitala u sektoru turizma, razvoju inovativnih turističkih proizvoda, poboljšanju pristupa finansijama za turističke biznise, harmoniziranju politika i propisa, te na preobražaju brenda i promocije destinacije.

Global Travel & Tourism Resilience Council služi svjetskoj industriji putovanja, olakšavajući planiranje i pripreme za odgovor na krize, oporavak i pitanja otpornosti. Resilience Council je mreža i forum za vlade i kompanije, povezujući javni i privatni sektor s ciljem razvoja održivih okvira koji omogućavaju rast poslovanja.

Travolution je prvi svjetski B2B medij koji zasebnim brendom služi brzorastućim i dinamičnim sektorima online putovanja i tehnologije putovanja. Travolution je pionir izvještavanja u ovom sektoru koji je rapidno stekao posvećene pratioce među etabliranima kompanijama i novim brendovima koji se suočavaju s izazovom promjene paradigme u sektoru.

Izvor: turizambih.ba