Ribnik zaokružio turističku priču o lokalnom brendu – Promovisan jelovnik Crne kraljice

U predivnom ambijentu Seoskog gazdinstva Simetić u Ribniku juče je promovisan jelovnik Crne kraljice. Nakon prošlogodišnjeg uređenja staza i postavljanja foto-rama na zadivljujućem vidikovcu Okomoljak, jučerašnja promocija jelovnika je karika koja zaokružuje priču stvaranja brenda Crne kraljice, prenijela je na svojoj internet stranici Turistička organizacija Republike Srpske.

Meni Crne kraljice, kako su naveli, jeste rapsodija ukusa jela i pića u kojima će zasigurno uživati i najveći gurmani, a sastoji se od sljedećih delicija:
– Aperitiv: liker od trnjine (samonikla biljka koju stanovnici ovog područja veoma cijene i koriste za proizvodnju: džemova, sokova, likere, rakije itd.),

– Predjelo: hladna plata (koja se sastoji od: heljdine ljevuše, heljdinih uštipaka i sira sa dodatkom bibera, a sve ovo proizveli su i poslagali vrijedni domaćini PG Sladojević iz Ribnika),

– Glavno jelo: kotlić od 3 vrste divljači i lovačka šnicla u crvenom sosu (glavna jela nastala su po receptu, te kulinarskom, ali i lovačkom umijeću domaćina Dejana Simetića),

– Dezert: kolač sa prelivom od trnjine (po receptu domaćice Milice Simetić),

– Piće: kraft pivo Crna kraljica, koju je Zanatska pivara Varcar iz Mrkonjić Grada osmislila baš za ovaj projekat, a koje, naravno, u svom bogatom ukusu sadrži notu trnjine.

Vidikovac Okomoljak pruža predivan pogled na duboki kanjon rijeke Sane (Foto: TO RS)Vidikovac Okomoljak pruža predivan pogled na duboki kanjon rijeke SanePromociji menija prisustvovali su direktor TORS-a, načelnik Opštine Ribnik, novinari, ali i ugostiteljski radnici iz Ribnika koji će doprinijeti da ovaj brend zaživi.

Domaćin ovog događaja i nosilac projekta je Turistička organizacija opštine Ribnik koja je zaslužna za stvaranje novog turističkog proizvoda i prepoznatljivog brenda u turizmu Republike Srpske.

Mapa: Vidikovac Okomoljak

Izvor: ba.ekapija.com