Drugi Međunarodni sajam građevinarstva i ulaganja u nekretnine “Real Expo 2023” otvoren je 18. jula u hotelu Hills Sarajevo i trajat će do 20. jula.
Ovaj događaj predstavlja izvanrednu priliku za promovisanje inovacija i prezentaciju razvojnih projekata na jednom od najvažnijih industrijskih događaja godine, u organizaciji kompanije Rekaz. Sajam okuplja izlagače i stručnjake iz 12 zemalja, a Fondacija Mozaik je u saradnji sa Asocijacijom inovatora Bosne i Hercegovine predstavila inovativne društvene biznise iz svog portfolija. Real Expo je jedinstvena prilika za direktnu komunikaciju s investitorima Bliskog Istoka, zainteresovanih za ulaganje u izgradnju stambenih, poslovnih ili turističkih nekretnina.
„Danas sa zadovoljstvom predstavljamo našu aplikaciju FASTi na sajmu Real Expo 2023. FASTi je rješenje koje je prvobitno razvijeno za firme koje proizvode i prerađuju hranu, s ciljem olakšavanja upravljanja HACCP sistemom. Međutim, danas smo ponosni što možemo reći da je naša aplikacija unaprijeđena i primjenjiva u različitim segmentima poslovanja. Jedna od najznačajnijih primjena koju je FASTi pronašao je kod subjekata kojima je upravljanje higijenom jedna od ključnih aktivnosti. Ovakve prilike koristimo da predstavimo FASTi široj publici, poslovnim subjektima i stručnjacima iz ove industrije. Vjerujemo da će naša aplikacija privući pažnju i prepoznavanje kao inovativno rješenje koje doprinosi unapređenju higijenskih standarda i poslovnih procesa,“ rekao je Salko Kovač, direktor društvenog biznisa Kapak doo.
Značaj promovisanja inovacija i biznisa na sajmovima
Sajmovi su postali ključni forumi za komunikaciju, umrežavanje i prezentaciju inovacija i biznisa.
Njihov značaj posebno naglašava Avdo Halilović, voditelj inovacija u Fondaciji Mozaik i generalni sekretar Asocijacije inovatora Bosne i Hercegovine: „Real Expo je odlična platforma za mlade koji žele demonstrirati svoje najnovije ideje, proizvode i usluge pred širokom publikom stručnjaka, investitora, potencijalnih partnera i krajnjih korisnika. Ovaj događaj im olakšava direktnu interakciju sa potencijalnim klijentima, dobijanje povratnih informacija, razmjenu ideja, kao i razumijevanje i prilagođavanje potrebama tržišta.“
Na Sajmu se predstavio i Jovan Grahovac iz Banjaluke, direktor društvenog biznisa JoWood d.o.o. čiji je inovativni parket sa 3D efektima otvorio vrata ka potpuno novom i originalnom svijetu podova.
“Ovakvi sajmovi su izvrsna prilika da potencijalnim partnerima na licu mjesta predstavimo prednosti naših virtuelnih rješenja u odnosu na konvencionalne 3D alate koji se danas koriste. Bez obzira da li se koristi sa VR headsetom ili na ekranu pametnog uređaja, naša interaktivna Metaverse platforma CollectiVibe uveliko unapređuje korisničko iskustvo kroz unapređenu vizualizaciju i interakciju sa prostorom,” dodao je Darko Bajšanski iz Beyond42.
I impakt agencija Mašta d.o.o. je iskoristila ovu priliku da komunicira sa izlagačima i posjetiocima, ponudivši set svojih kreativnih usluga.
Pozivamo sve zainteresovane poslovne partnere da posjete Real Expo i razgovaraju s našim mladim inovatorima i preduzetnicima.
Izvor: lonac.pro