Tražimo Social Media Coordinatora spremnog za bitku s robotom! 🤖
Kontekst: Znaš li već za našu lonac.pro zajednicu? Ako ne, onda bi tvoj posao bio da, između ostalog, što više ljudi čuje za nju! Kroz našu zajednicu pružamo mladim ljudima u BiH priliku da se povežu s drugim istomišljenicima, razviju svoje vještine, steknu znanja o preduzetništvu i društvenom aktivizmu, te uz našu podršku preuzmu inicijativu i postanu nosioci pozitivnih promjena u svojoj zajednici koji će inspirisati druge mlade ljude.
Naš koordinator ili koordinatorica društvenih mreža je neko ko nam pomaže s izgradnjom takve zajednice. Evo šta to podrazumijeva:
- Da društvene mreže imaš u malom prstu! Ne samo jednu, nego i Facebook i Instagram i LinkedIn i YouTube… vidjet ćemo šta će se još pojaviti. 😊 Mi ne prodajemo čokoladu i ne radimo tipične prodajne kampanje, imaj to na umu prije prijave na ovaj konkurs. Naš call to action je npr. naći stotine mladih koji će se prijaviti na neki poziv. Možeš li objaviti nešto što im je zanimljivo?
- Da znaš kako doći do željenih rezultata kampanje dobrim targetiranjem i stalnim praćenjem i unapređenjima uz racionalnu potrošnju sredstava (npr. da ne boostaš post na mjesec dana na publiku 18-65+);
- Da svakodnevno koristiš različite alate za upravljanje društvenim mrežama (a one koje ne znaš se ne bojiš naUČITI) i pratiš najnovije trendove u digitalnom marketingu;
- Da imaš oko za dizajn. Ne brini – imamo dizajnera! Ali ipak bi dobro bilo da poznaješ neke alate poput Canve i da znaš kvalitetno „naručiti“ vizual od dizajnera koji se uklapa u tvoju kampanju;
- Da te inspirišu priče o mladima koji nešto započinju, istrajavaju i uspijevaju i misliš da zaslužuju da za njih čuje što više ljudi;
- Da te „bodu u oči“ neodgovorene poruke i nepročitane notifikacije.
Od tebe očekujemo:
- Iznimnu pismenost na jednom od službenih jezika u BiH, kao i odlično poznavanje engleskog jezika;
- Iznimnu digitalnu pismenost (kucanje, korištenje baze podataka, napredno korištenje Office paketa);
- Da imaš ove vještine i želiš ih dodatno unaprijediti: odgovornost, kreativnost, proaktivnost, snalažljivost, elokventnost, motivisanost i temeljitost, strpljenje i empatiju;
- Da imaš minimalno godinu dana iskustva na sličnim poslovima;
- Da si odličan timski igrač, ali i samostalno odlično funkcionišeš (mi ne volimo mikromenadžment, potpuno vjerujemo u ljude s kojima radimo).
Prednost će imati osobe sa:
- Iskustvom u marketinškim agencijama ili marketing odjelima;
- Osobe koje imaju iskustvo u:
- istraživanju ključnih riječi (Keyword planner, Semrush…)
- SEO optimizaciji
- Google Adsu (grant i plaćeni)
- praćenju i obradi statističkih podataka (Google Analytics)
- nekom od ovih programa: Office365, OneDrive, SharePoint, HubSpot, Buffer, Asana, SalesForce.
Šta mi nudimo:
- Svakodnevnu mentorsku podršku;
- Priliku da učiš o građenju zajednice i digitali od osoba koje imaju dosta iskustva u tom polju, uz pristup savremenim alatima i programima za organizaciju rada;
- Rad u dinamičnom timu (ovo nije samo fraza, vjeruj nam 😃);
- Ugovor na godinu dana sa tri mjeseca probno, uz mogućnost produženja;
- Rad u organizaciji koja njeguje korporativnu kulturu zasnovanu na međusobnom uvažavanju, povjerenju, poštivanju, otvorenoj i profesionalnoj komunikaciji;
- Konstantne edukacije i lično usavršavanje;
- Vrednovanje postignutih rezultata, timskog rada i ličnih ambicija;
- Prostor za ostvarenje profesionalnih i ličnih inovativnih ideja.
Ako ti se sviđa do sad pročitano, registruj se u loncu i PRIJAVI SE! Čekamo tvoju prijavu do 19.3. do ponoći! 🤩
Više informacija o odgovorima koje nam trebaš dostaviti ukoliko želiš aplicirati na ovu priliku, pronaći ćeš u prijavnoj formi.
Sretno!
Izvor: lonac.pro