U želji da pruži priliku svim mladim umjetnicima Bosne i Hercegovine da prijave svoje projekte iz oblasti slikarstva, književnosti, drame ili muzike, Sarajevski kiseljak je produžio rok za prijavu projekata.
Konkurs pod nazivom “Podrži umjetnost, pokreni kulturu” je otvoren za sve bh. kreativce koji svoje online prijave mogu realizovati na web platformi www.prekulturna.ba u periodu od 1. jula do 15. augusta 2024. godine.
Stručni žiri odabrat će po jedan najbolji rad iz svake od oblasti (slikarstvo, književnost, drama i muzika) koji će osvojiti nagradu u vrijednosti od 4.000 KM za realizaciju prijavljenog projekta. Ukupan fond nagrada, za sve četiri oblasti iznosi 16.000 KM. Dodatno, u sklopu ovog projekta bit će lansirana i limitirana edicija gazirane prirodne mineralne vode Sarajevski kiseljak u staklenoj boci, od čije će se prodaje izdvojiti sredstva za ove umjetničke projekte.
Konkurs je namijenjen svima onima koji se profesionalno ili amaterski bave nekim vidom umjetničkog izražaja kroz slikarstvo, književnost, dramu ili muziku i imaju projekat koji još nije realizovan, a za koji im je potrebna finansijska podrška.
“Naš brend Sarajevski kiseljak već duži niz godina radi sa mladim umjetnicima, i pokazalo se da ima jako puno talentovanih pojedinaca i grupa sa odličnim idejama, no nažalost, nikada ne dobiju priliku da pokažu svoj talenat i da njihove ideje ugledaju svjetlo dana. Zbog toga smo pokretanjem platforme prekulturna.ba željeli dati doprinos kulturnom bogatstvu naše zemlje i inspirisati daljnji razvoj umjetničkih projekata jer smo svjesni koliko kultura i umjetnost imaju veliki značaj u razvoju društva”, ističe Dunja Durmo, viši voditelj robnih marki Sarajevskog kiseljaka.
Sarajevski kiseljak kontinuirano ulaže u kulturu i sarađuje sa mladim umjetnicima. Podržava ih, inspiriše i čini da njihov rad bude dostupan široj publici.
Tako je Sarajevski kiseljak prije dvije godine pokrenuo projekat pod nazivom #preKULturna boca koji je uspješno realizovan sa Akademijom likovnih umjetnosti iz Sarajeva i Akademijom umjetnosti iz Banje Luke. Studenti ove dvije akademije su kreirali etiketu Sarajevskog kiseljaka po mjeri svoje generacije i pokazali svoju viziju brenda u budućnosti.
Za više informacija klik na link.
Izvor: rolify.com