Plaćena praksa u Fondaciji Mozaik: Administrativna asistentica ili asistent na programu “Pravni okvir za filantropiju”

Ukoliko želiš da doprineseš kreiranju pravnog okvira za filantropiju, popuni svoju prijavu do 5. septembra i pridruži nam se!

Već znaš za Fondaciju Mozaik i naše internshipe u loncu? Koliko poznaješ naš program “Pravni okvir za filantropiju”?

Pogledaj prethodne objave o ovom programu u loncu, o našoj kampanji “Niko gladan. Niko sam.” ili pronađi korisne informacije na web stranici. Ne brini, ne mora ti sve odmah biti jasno, puuuno toga moći naučiti radeći s Adnanom i Aidom tokom ovog internshipa. Nakon što se malo informišeš o samom programu, pogledaj kako je izgledalo iskustvo naše prethodne internice Aleksandre:

Internship će ti biti zanimljiv i koristan, a ovom malom timu ćeš biti velika pomoć, ako ispunjavaš ove kriterije: 

◾ Ko se može prijaviti?

Možeš se prijaviti ako imaš 18-35 godina, dolaziš iz BiH, želiš unaprijediti svoje vještine i steći vrijedno radno iskustvo. Ako te zanima kako je minimalno jedan, a maksimalno tri mjeseca raditi u ovom malom timu, prijavi se.   

◾ Kakvo je radno vrijeme?  

Očekujemo da radiš 6 sati dnevno remote (od kuće). Ako si trenutno u Sarajevu, možeš ponekad raditi i iz naše kancelarije (Splitska 14) ili Startup studija (Titova 54), ako ti tako više odgovara. Poželjno radno vrijeme je 9-15, ali uvijek imamo razumijevanja za tvoje privatne obaveze (ispiti i sl.). S nadređenima ćeš se dogovarati oko planiranja i izvršavanja svih obaveza.

◾ Šta se očekuje od ove pozicije? 

Rad na različitim aktivnostima koje su vezane za dokumentaciju i izvještavanje, kao što su:

  • Rad na centralnoj bazi podataka, uređivanje spiskova, pravljenje funkcionalne baze koja se može filtrirati i pretraživati po indikatorima;
  • Vođenje preciznih spiskova učesnika i učesnica svakog događaja;
  • Vođenje zapisnika sa svih sastanaka i događaja (na našem i engleskom jeziku);
  • Analitička obrada evaluacijskih upitnika u formi izvještaja, kao i medijskih aktivnosti za izvještaj;
  • Zakazivanje sastanaka, komunikacija sa akterima i partnerima na projektu, učešće u organizaciji događaja, asistencija i podrška pri izradi strategija za zagovaranje i lobiranje.

◾ Koje vještine ću moći steći ili unaprijediti na ovoj poziciji? 

Ove zadatke nećeš moći obavljati ako već ne posjeduješ određeno iskustvo rada u Microsoft Office-u, s fokusom na Word i Excel. Također, bitno je poznavanje Google Forms, poslovne korespondencije na našem i engleskom jeziku, kao i odlično poznavanje engleskog jezika.  
Odgovornost, komunikativnost, efikasnost, sposobnost prilagođavanja promjenama, timski rad, usmjerenost na detalje i preciznost, analitičnost su vještine koje ćeš dodatno razvijati, a koje bi već bilo dobro da posjeduješ. Dodatni plus će imati oni koji imaju iskustvo rada u administraciji.

  • Honorar: 300KM

Još uvijek ti se sviđa ideja? Onda se registruj u loncu (ako već nisi) i klikni na PRIJAVI SE OVDJE, na vrhu ovog teksta. Popuni prijavu do 5. septembra 2022. godine, a nakon procesa selekcije dobićeš informaciju da li prolaziš u naredni krug.

*Napomena: Ukoliko imaš bilo kakvih tehničkih problema, javi se našoj tehničkoj podršci, klikom na oblačić u donjem desnom uglu. Ovdje možeš da pogledaš Kako da prijaviš bag u loncu? 

Sretno! 🍀 

Izvor: lonac.pro