Realizovana aktivnost GIVING IS THE NEW BLACK
U pripremi i podjeli obroka učestvovali i dm zaposlenici
Nakon što je na datum 26.11.2022. dmBiH odvojio 5% od ukupnog prometa kako bi donirao narodnim kuhinjama širom BiH u sklopu aktivnosti GIVING IS THE NEW BLACK, tokom decembra je ta aktivnost i realizovana. Tako je za 20 narodnih kuhinja u 24 grada širom zemlje donirano 9.062 obroka ukupne vrijednosti 49.331 KM.
“Iz godine u godinu iznos donacije koju dm odvaja za aktivnosti GIVING IS THE NEW BLACK se uvećava, za što moramo zahvaliti i našim kupcima koji prepoznaju i podržavaju sve što radimo za lokalnu zajednicu u kojoj djelujemo. U realizaciji same aktivnosti, pripremi i podjeli obroka učestvovali su i dm zaposlenici, njih 31, te tako poklonili zajednici 248 sati društveno-korisnog rada. Tokom godine dmBiH je, kroz razne CSR i druge aktivnosti te donacije prilikom otvorenja dm prodavnica, donirao više od 174.000 KM” izjavila je Emina Mušinović, voditeljica odjela Razvoj ljudskih resursa dm-a u BiH.
U BiH trenutno radi najmanje 60 narodnih kuhinja, a zahvaljujući godini visoke inflacije i poskupljenja osnovnih životnih namirnica, broj korisnika se stalno povećava. Upravo je zbog toga kroz program Pravni okvir za filantropiju kojeg finansira USAID, a provodi Fondacija Mozaik s partnerima pokrenuta inicijativa „Niko gladan. Niko sam“ koja ima za cilj djelovanje na zakonodavstvo kako bi se donacije hrane oslobodile od plaćanja PDV-a, čime bi se povećao broj donacija.
Kompanija dm se kao član Filantropskog foruma zalaže za sve olakšice prilikom doniranja i brige o najugroženijim kategorijama društva.
Izvor: akta.ba