Nakon 15 godina predstavljen novi vizuelni identitet Turističke organizacije Banjaluka

Nakon 15 godina Turistička organizacija Banjaluka (TOBL) dobila je novi vizuelni identitet, odnosno logo na kojem su predstavljeni simboli grada na Vrbasu.

Samim tim, novi identitet TOBL predstavljaće Banjaluku u najljepšem svjetlu, a s obzirom na karakteristične simbole po kojima je prepoznatljiva.

Dragana Vukliš, direktorica Turističke organizacije grada Banjaluka, u ponedjeljak je zvanično i sa velikim zadovoljstvom predstavila novi vizuelni identitet ove ustanove.

“Ovaj brending nije samo vizuelna promjena, već i simbol našeg grada, to jest, elementi koji se nalaze na brendingu našeg logotipa predstavljaju najznačajnije simbole našeg grada”, rekla je Vukliševa.

Prema njenim riječima, njihova priča ide u dva pravca, to jest dva logotipa ove ustanove.

“Tu je naš zvanični korporativni logotip ustanove, koji simbolizuje profesionalizam i stabilnost, kao i naš turistički logotip, koji se sastoji od više boja, žute, narandžaste, plava i zelene, sa svim elementima koji se nalaze na njemu, a koji na najljepši način predstavljaju Banjaluku”, istakla je Vukliševa.

Naglasila je i da elementi koji se nalaze na logotipu imaju duboku simboliku, pojašnjavajući da dajak predstavlja autentičnost našeg grada, a tvrđava Kastel istorijsko nasljeđe.

“Zatim imamo i zmijanjski vez, koji predstavlja bogatu kulturnu baštinu, te list kestena, koji je prirodno bogatstvo našeg grada”, dodala je Vukliševa.

Ona je tom prilikom zahvalila svim saradnicima, kolegama i partnerima te timovima koji su radili na kreiranju ovog logotipa.

Preuzeto sa: Nezavisne

Izvor: mladibl.com