Donosimo ti priču o pobjedničkoj pjesmi koja je postala himna kampanje “Niko gladan. Niko sam.” Saznaj ko su Bratt Section i zašto su se prijavili i pobijedili na konkursu!
Nedim Telalović, Jasmin Avdagić, Ishak Mehović, Dino Pojskić i Rijad Muslić zajedno čine Bend Bratt Section. Najaktivniji u bendu je, kažu, Nedim, a nepisano pravilo kojeg se u ovom bendu pridržavaju je da su svi članovi Duvačkog orkestra Zenica.
Bend je nastao 2020. godine, a osnovali su ga radi promovisanja duvačkih, tačnije brass instrumenata, koji baš i nisu poznati i popularni u našem okruženju.
„Ime benda nastalo je upravo iz naziva brass, s tim što smo napravili malu izmjenu iz ‘brass’ u ‘bratt’, zbog toga što imamo bratski odnos i poznajemo se jako dugo“, kažu momci iz ovog sastava, koji su i pobjednici nedavnog konkursa za himnu kampanje „Niko gladan. Niko sam.“
Za konkurs su, kažu nam, saznali preko društvenih mreža, tačnije od Ede Maajke, koji je na svom profilu objavio poziv za himnu kampanje jer nije bio imun na inicijativu koju provodi Fondacija Mozaik sa partnerskim organizacijama.
„Cijela priča nam se učinila jako zanimljivom i donijeli smo odluku da se prijavimo. Konkurs je svakako bio povod da se više informišemo o ciljevima kampanje i da na naš način damo doprinos cijeloj priči“, kažu iz ovog benda.
Svojom kreativnošću, razumijevanjem muzike kao univerzalnog jezika, jako kompleksnu inicijativu za ukidanje PDV-a na doniranu hranu, su tako jasno i predivno opjevali u stihu:
Poslušajte sada ovu informaciju
koja bi mogla da šokira naciju.
400 hiljada tona hrane se godišnje baci,
to mora da stane!
60 javnih kuhinja u našoj zemlji djeluje,
a da doniraš hranu, moraš platit’ PDV.
Neka ova pjesma bude himna promjene,
da se taj porez, što prije ukine.
Muziku za himnu je napisao Nedim, ritam Jasmin, a tekst su pisali Rijad, Ishak i Nedim zajedno, potpuno razumijevajući cilj inicijative, kao i životne izazove sa kojima se susreću mnoge naše sugrađanke i sugrađani – život na rubu siromaštva, u društvu samoće i gladi.
„Himna je nastala u jako kratkom periodu i mnogo smo ponosni na nju. Iskreno, očekivali smo pobjedu jer smo i sami bili zadovoljni urađenim poslom, a i pozitivni komentari naših prijatelja i porodice su nam dali veliku dozu samopouzdanja.” otkrili su članovi Bratt Sectiona.
Podaci o javnim kuhinjama i činjenica da je ogroman broj građana i građanki Bosne i Hercegovine koji su korisnici javnih kuhinja za Nedima, Jasmina, Ishaka, Dinu i Rijada su, kažu, šokantni i smatraju da je to problem koji se mora riješiti.
„Drago nam je da je baš naša pjesma izabrana za himnu kampanje i da na taj način možemo da približimo drugim ljudima te šokantne podatke i da probudimo svijest o važnosti doniranja hrane, kao i o tome da ne treba bacati hranu. Neka ova pjesma bude himna promjene“, poručili su za kraj razgovora članovi benda Bratt Section.
Kampanja #NikoGladanNikoSam, je dio projekta Pravni okvir za filantropiju koji provodi Fondacija Mozaik zajedno sa partnerskim organizacijama (Fondacija Hastor, Udruženje Pomozi.ba, Mreža za izgradnju mira, Fondacija Trag i Catalyst Balkans) uz finansijsku podršku USAID-a.
Izvor: lonac.pro