Sarajevo- Završena je akcija pošumljavanja „Imaj na umu drvo za šumu”, u okviru koje je kompanija Henkel u saradnji s partnerima, trgovačkim lancem Mercator i preduzećem Šumarstvo „Srednje Neretvansko“ d.d. Mostar (podružnica Jablanica), zasadila 3.300 sadnica crnog bora na požarom uništenim dijelovima planine Prenj.
„Provođenjem ovakvih akcija pomažemo šumama Hercegovine da se obnove nakon ekoloških katastrofa. Sretni smo zbog činjenice da sve više pravnih subjekata iz realnog sektora prepoznaje vrijednost pošumljavanja, da se žele uključiti i dati doprinos kojim ne samo da pomažu obnovi jednog od najbitnijih prirodnih resursa, već svojim primjerom bitno utiču na podizanje kolektivne svijesti cjelokupnog društva”, kazala je Mirhana Tuzlaković v.d. direktorica Šumarstva.
Bosna i Hercegovina je bogata šumama. Nažalost, svake godine velike površine pod drvećem stradaju u požarima, koji ujedno predstavljaju jednu od najvećih opasnosti za njihov opstanak.
„Svaka posađena sadnica je novi izvor čistog zraka kako za nas, tako i za generacije koje dolaze. Drago nam je da smo mogli da pružimo doprinos revitalizaciji opožarenih područja planine Prenj i zahvaljujemo se našim potrošačima i partnerima što su nam se pridružili u ovoj akciji. Prateći našu Strategiju održivosti, nastavit ćemo s projektima koji doprinose zaštiti životne sredine”, kazala je Aida Rogonjić, Key Account Manager u kompaniji Henkel.
Akciju Imaj na umu drvo za šumu podržao je i trgovački lanac Mercator, omogućivši kupcima da kupovinom Henkelovih proizvoda Persil, Perwoll, Somat i Bref daju direktan doprinos pošumljavanju planine Prenj.
„Veoma smo ponosni što smo u saradnji sa našim partnerom Henkel uspješno realizovali ovaj značajan projekat pošumljavanja požarom uništenih područja planine Prenj. Raduje nas činjenica što i naši kupci svaki put prepoznaju važnost ovakvih akcija i pružaju nam svoju podršku. Mercator BH će i dalje nastaviti da podržava projekte od društvenog značaja koji imaju za cilj dizanje svijesti o važnim temama za naše društvo i zajednicu. Čuvajmo šume jer su najdragocjeniji prirodni resurs i bogatstvo koje doprinosi boljem kvalitetu života”, izjavila je Irena Miličević Vukoja, Direktorica sektora marketing i PR Mercatora BH.
O Henkelu
Henkel posluje širom svijeta s uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Tehnologije je svjetski lider na tržištu ljepila – u svim industrijskim segmentima u svijetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom svijeta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspješnog poslovanja. U 2020. godini kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 19 milijardi eura i korigovani operativni profit od oko 2,6 milijardi eura. Henkel zapošljava više od 53.000 ljudi širom svijeta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrijednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u njemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posjetite www.henkel.com.