Pitaš se šta je sve potrebno da bi jedan biznis otvorio franšizu? Možda planiraš startati novi biznis i pitaš se koje su prednosti ukoliko bi to bila franšiza nekog već izgrađenog brenda? Zanima te kako izgleda iskustvo davaoca franšize i primaca franšize iz prve ruke? Možda bi ti bilo zanimljivo da saznaš kako je otvoren prvi McDonald’s u BiH ili kako izgleda iskustvo malog biznisa koji upravo pokreće franšizu? Onda je ovo prava prilika za tebe!
INNOVATE Business Consulting & Marketing Agency i Infinity Capital Advisors, uz podršku Startup studija Fondacije Mozaik te pozivaju na učešće u online diskusiji „Zašto je kriza najbolji trenutak da pokreneš franšizu?” koja će se održati u srijedu 28. aprila u 18 sati.
Ovo su samo neka od pitanja na koja ćeš dobiti odgovor ako nam se pridružiš za razgovor:
- Šta je franšiza, a šta lanac?
- Zašto je kriza baš dobar trenutak da pokreneš franšizu?
- Kako pripremiti svoj postojeći biznis da postane franšiza i kako razviti brend?
- Šta je potrebno da se napravi franšizni paket?
- Kako izgleda franšizno poslovanje u različitim poslovnim branšama?
KO ĆE NAM POMOĆI DA ODGOVORIMO NA OVA I DRUGA PITANJA?
◼️ Andrija Čolak, CEO, Surf'n'Fries. Sa Andrijom ćemo pričati o tome kako napraviti internacionalnu franšizu, šta davaoci franšize gledaju i očekuju od budućih primalaca franšize. Sigurno će te oduševiti priča o malom biznisu iz Rijeke (Hrvatska) koji je danas međunarodni brend.
◼️ Mehmed Pozderac, CEO, Berkut Asocijacija. Mehmed će podijeliti iskustvo otvaranja McDonald’s u Bosni i Hercegovini i šta je bilo sve potrebno napraviti da se dovede prvi restoranski brend u Sarajevo.
◼️ Selma Mezetović-Međić, vlasnica brenda Kašahana. Selma će govoriti o svom iskustvu vođenjamalog biznisa iz Sarajeva koji se trenutno priprema za otvaranje prve franšize.
◼️ Bojana Vuković, CEO, BV franchise& business consulting. Bojana će ispričati kako se priprema franšizni paket, kakav je to proces, šta da očekujete, koliko drugo traje i otkriti male tajne koje dolaze iz velikog iskustva bavljenja ovim poslom.
◼️ Alma Mušić, CEO, INNOVATE Business Consulting & Marketing Agency. Alma će govoriti o tome kako pripremiti svoj biznis da bi mogao preći u franšizu i kako razviti snažan brend za franšizu.
◼️ Mahmuta-Maša Aganović, CEO, Infinity Capital Advisors. Maša će ti približiti iskustvo franšiziranja u hotelijerstvu i koje su poveznice sa svim drugim vrstama franšiza.