eCommerce asocijacija u Bosni Hercegovini, DHL i Startup studio te pozivaju da se pridružiš online razgovoru na zanimljivu temu i saznaš kako svijet može postati tvoje tržište. Ukoliko posluješ lokalno i pitaš se kako možeš prodavati globalno i podići svoje poslovanje na novu stepenicu, pridruži nam se u srijedu 22.12.2021. u 18 sati i zakorači u more novih poslovnih prilika.
Ovo je sjajna prilika da od relevantnih učesnica i učesnika saznaš:
🔵 Kako da prodaš, naplatiš i isporučiš svoje proizvode na globalnom tržištu?
🔵 Koje važne informacije trebaš znati iz prakse da bi ostvario ili ostvarila preduslove za uspješnu prodaju?
🔵 Kako možeš postaviti siguran sistem naplate za sebe i svoje kupce?
🔵 Kakve troškove možeš očekivati i koji su trikovi za uštede koje možeš napraviti?
🔵 Koje kriterije tvoj proizvod ili roba trebaju zadovoljiti?
🔵 Kakva su iskustva lokalnih biznisa koji prodaju globalno?
Odgovore na ova, ali i druga pitanja koja sigurno imaš na ovu temu će ti pružiti četvero sjajnih panelistica i panelista koji će nam se pridružiti u Startup studiju Sarajevo.
Moći ćeš učestvovati u online razgovoru sa:
🗣 BELMOM AGIĆ, direktoricom prve eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini nastale s ciljem osnaživanja i olakšavanja online poslovanja kao i unapređenja svih apekata online trgovine u našoj zemlji. Belma je uspješna marketinška stručnjakinja s preko 20 godina dokazanog iskustva u izgradnji branda, razvoju portfolija te razvoju novih proizvoda u vodećim svjetskim kompanijama u FMCG okruženju. Belma je vodila i nadgledala razvojno-marketinške kao i digitalne strategije te kreativni razvoji portfolia za neke od najpriznatijih svjetskih brendova uključujući ABSOLUT votku, Chivas, Coca-Colu, Fantu, Ballantine's i Jack Daniel's. Iskustva u razvoju proizvoda stekla je u domaćoj kompaniji Klas kao dio AS Holdinga, najveće prehrambene grupacije u Bosni i Hercegovini. Kao uspješna liderica, rukovodilac i menadžer, Belma je radila s timovima velikih kompanija i startupa u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Saudijskoj Arabiji. Za svoj rad u digitalnom marketingu proglašena je Digitalnim šampionom za Adriatik regiju te osvojila brojne nagrade za izvrsnost kako za marketinške kampanje tako i za društveno odgovorne aktivnosti.
🗣 EDINOM EMŠOM, generalnim direktorom DHL International d.o.o. Sarajevo kompanije koja je integralni dio globalne DHL Express mreže u vlasništvu Deutche Post DHL Group sa sjedištem u Bonu, Njemačka. Edin je poslovnu karijeru započeo kao mladi poduzetnik pokretanjem vlastitog biznisa 1991. godine, a najveći dio poslovnog iskustva vezan je za rad u DHL-u kojem se pridružio 1996. godine. Kroz dosadašnji rad u DHL-u stekao je ogromno iskustvo na polju logističkih usluga, menadžmenta, marketinga, prodaje i operativnih procedura, sa posebnim akcentom na ekspresne kuriske usluge. Vodio je DHL Express u Bosni i Hercegovini od osnivanja, prolazeći kroz sve faze razvoja kompanije do današnje liderske pozicije na tržištu, a bio je i generalni direktor DHL-a za klaster zemalja koje su činile Hrvatska, Albanija i Bosna i Hercegovina.
🗣 NEJROM NUHIĆ, preduzetnicom koja je članica sjajnog tima lokalnog biznisa Werkstatt. Iako ima tek 24 godine, Nejra već pet godina sa sestrom Lejom i njenom prijateljicom Ajlom razvija Werkstatt u svim sferama poslovanja od marketinga preko istraživanja tržišta, formiranja strategije, odnosa sa kupcima (B2B i B2C), određivanja cijena, kreiranja i promovisanja sadržaja, kao i dizajan i proizvodnja nakita. Od 2019. godine tim Werkstatta je fokusiran na e-commerce i uvodi Werkstatt web shop. Nejra će govoriti o iskustvima Werkstatta i o tome kako izgleda put jednog lokalnog biznisa na globalno tržište.
🗣 MIRSADOM BEŠIREVIĆEM, menadžerom za razvoj biznisa u Startup studiju koji kroz svakodnevni rad nastoji pomoći startup kompanijama da pronađu svoj put ka tržištu. Sa preko 15 godina iskustva u marketingu i preko 20 godina iskustva u prodaji, dijeli svoje iskustvo i pruža podršku mladim poduzetnicima i poduzetnicama u razvoju njihove poslovne ideje i plasmana njihovih proizvoda i usluga do krajnjeg kupca. Jedna od potencijalnih prilika koja se nameće kao rješenje za marketing startup kompanije je korištenje digitalnih kanala komunikacije, jer omogućavaju direktnu dvosmjernu komunikaciju između brenda i potencijalnih kupaca. Mirsad radi sa velikim brojem startupa u našoj zemlji upravo na integraciji eCommerce poslovanja kroz online shopove, društvene mreže i online platforme.
Ne propusti sjajnu priliku da razgovaraš sa Belmom, Edinom, Nejrom i Mirsadom i saznaš kako svijet u 2022. godini može postati tvoje tržište.