Mi smo impakt agencija koja svoju kreativnost i inovacije koristi kako bi pomogla nevladinim organizacijama i razvojnom sektoru da ostvare svoje ciljeve. Kroz naše kampanje i događaje, radimo na promovisanju važnih društvenih tema i podržavamo projekte koji imaju stvaran utjecaj na zajednicu.
Svi znamo koliko su društvene mreže neophodne za uspješnost kampanja, pa tražimo kreativnu i informisanu osobu s iskustvom u social media menadžmentu za ovu važnu poziciju u našem timu. Ako znaš postaviti strategiju, upravljati različitim profilima i budžetima i imaš uspješne projekte iza sebe – voljeli bismo da te upoznamo!
PRIJAVI SE DO 24.7. I POSTANI DIO NAŠEG TIMA!
Šta će biti tvoje odgovornosti?
• Upravljanje društvenim mrežama:
Trebaš se znati obraćati različitim ciljnim grupama i lako se prebacivati s jedne na drugu. Podrazumijeva se i komunikacija s pratiteljima i pravovremeno odgovaranje na upite. Primarno ćeš biti zadužen ili zadužena za profile Agencije Mašta i Fondacije Mozaik, odnosno njenih nekoliko programa na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, TikToku i YouTubeu. Po potrebi ćeš raditi i za naše druge klijente.
• Izrada strategija:
Tvoj zadatak će biti da razviješ i implementiraš kreativne i efektivne strategije i napraviš plan za sve naše profile, koji će povećati angažman, privući novu publiku, donijeti konverzije ili ostvariti bilo koji drugi cilj koji zajednički postavimo. Kao što vidiš, radi se o više programa i dosta aktivnosti, tako da će biti na tebi da osiguraš da svi sadržaji budu konzistentni i usklađeni sa našim brendom.
• Naručivanje sadržaja i nadgledanje vizuelnog identiteta:
Sarađivat ćeš sa našim dizajnerima i content creatorima kojima ćeš slati upite za vizuale, videa, grafike i drugi sadržaj koji ti bude potreban za promociju na mrežama. Naš call to action je npr. naći stotine mladih aktivista i aktivistica koji će se prijaviti na neki poziv ili privući 50 mladih ljudi na neki događaj. Na tebi će biti da osmisliš kakav content nam je potreban da dostignemo taj cilj, preko koje društvene mreže, i daš brief timu koji će to izraditi. Content se naravno mora uklapati u vizuelni identitet.
• Upravljanje budžetima:
S obzirom na raznolikost profila kojima ćeš upravljati, neophodno je da dobro pratiš potrošnju i osiguraš da se svi budžeti koriste efikasno i u skladu s postavljenim ciljevima.
• Analitika i izvještavanje:
Ako si se već ozbiljno bavio ili bavila vođenjem društvenih mreža, znaš da je praćenje analitike neophodno i tokom i nakon kampanje kako bi bile optimizirane. Redovno ćeš izrađivati detaljne izvještaje o učinku društvenih mreža i predlagati poboljšanja na temelju analitičkih podataka.
Koje kvalifikacije moraš imati?
• Minimalno 3 godine iskustva na poziciji Social Media Managera ili sličnoj ulozi.
• Iskustvo u razvoju i implementaciji dugoročnih strategija za društvene mreže.
• Iskustvo s alatima za analitiku društvenih mreža i sposobnost tumačenja podataka.
• Izvanredna sposobnost upravljanja vremenom i budžetima.
• Strast za kreativnim pristupima i inovacijama u svijetu društvenih mreža.
• Znanje engleskog jezika.
Šta ti trebaš imati, a da ChatGPT nema?
• Empatiju, razumijevanje i sposobnost stvaranja stvarnih veza sa različitim zajednicama jer je građenje zajednice našim klijentima iznimno važno.
• Stratešku viziju i preuzimanje odgovornosti: Sposobnost donošenja odluka koje će dugoročno unaprijediti naš brend.
• Kreativnu inicijativu i out of the box thinking.
•Savršenu pismenost i posvećenost detaljima: Typos se svakom dogodi, ali na greške u kratkom postu na društvenim mrežama imamo nultu toleranciju.
Zašto baš mi?
• Inspirativno okruženje: Radiš s timom motivisanih i talentovanih pojedinaca.
• Pozitivan utjecaj: Bit ćeš dio agencije koja radi na stvaranju boljeg društva kroz inovativne projekte i inicijative.
• Prilike za profesionalni razvoj: Stalno ulažemo u profesionalni razvoj naših zaposlenika i pružamo prilike za usavršavanje kroz treninge, radionice i mentorstvo.
• Rad na značajnim projektima: Ukidanje PDV-a na doniranu hranu je jedan od naših najznačajnijih uspjeha, ali i naše ostale aktivnosti daju dugoročne pozitivne promjene.
• Kultura podrške i saradnje: Naš tim je posvećen stvaranju podržavajuće radne atmosfere gdje se cijene različitosti i potiče timski rad.
Osnovne informacije o pozivu:
• Poziv je otvoren do 24.7.2024. godine do 10:00.
• Planirani početak radnog odnosa: 2.9.2024. godine.
• Lokacija: Splitska 14 (uz dogovor o povremenom remote radu)
• Radni odnos: 3 mjeseca testno, Ugovor o radu na određeno (max 12 mjeseci), Ugovor o radu na neodređeno (nakon 12 mjeseci).
• Jedna pozicija, Ž/M.
Ako se pronalaziš u svemu što smo napisali, voliš izazove i želiš da uskočiš u novu avanturu, pošalji svoju prijavu do 24.7. na posao@masta.ba sa subjectom: Prijava za posao – Social Media Manager
Prijava podrazumijeva: CV, pdf sa izdvojenim uspjehom na društvenim mrežama na koji se najviše ponosiš (možeš dodati više screenshots, pojasniti koja je tačno tvoja uloga bila, koji je bio cilj, kako si ga ostvario ili ostvarila…) i dva kontakta za preporuku.
Izvor: rolify.com