U Galeriji Biskupijskog centra u Mostaru održana je nedavno panel diskusija pod nazivom “Razvoj poslovnog turizma u regiji Hercegovina”, koju su organizirali Turistička zajednica Grada Mostara i poslovni portal PoslovniTurizam.ba/BH-meetings.com.
Na događaju su sudjelovali stručnjaci iz oblasti turizma i kongresne industrije, koji su istaknuli potencijale Mostara i Hercegovine kao atraktivne destinacije za poslovne događaje. Ravnateljica Turističke zajednice Grada Mostara Elvira Dilberović istaknula je važnost umrežavanja kako bi Mostar mogao dati ozbiljniju ponudu na tržištu poslovnog turizma.
– Ovo je UNESCO zaštićen grad. To je već ulaznica u svijet koju ne trebamo reklamirati. Međutim, to nije dovoljno u turističkom smislu da bismo privukli ozbiljnije partnere. Potrebno je povezivanje, umrežavanje i kreiranje novih smještajnih kapaciteta. Trenutno Mostar može primiti 500 uzvanika za konferencije, ali brojke veće od toga zahtijevaju proširenje – naglasila je Dilberović.
Također je izrazila nadu da će panel donijeti konkretne zaključke i planove za daljnji razvoj u ovoj oblasti.
Panel diskusija bila je prilika da se javnosti predstavi projekt PoslovniTurizam.ba/BH-Meetings.com, prvi takve vrste u Bosni i Hercegovini. Projekt okuplja sve relevantne usluge vezane uz poslovni turizam na jednom mjestu, čime organizatorima, kako domaćim tako i međunarodnim, omogućuje lakše planiranje i realizaciju događaja, prenosi portal Bljesak.info pozivajući se na Fenu.
Voditeljica projekta Josipa Terzić-Režić objasnila je da su na svom portalu mapirali 40 hotela iz cijele BiH koji imaju vodeće dvorane za poslovne susrete.
Doprinos razvoju poslovnog turizma
– Osim toga, uključili smo i agencije te ostale pružatelje usluga koje su ključne za organizatore poslovnih događaja. Mostar ima ogroman potencijal za razvoj poslovnog turizma, a večerašnji događaj stavlja u fokus Galeriju Biskupijskog centra kao jedan od prostora koji može biti korišten za takve prilike. Svi znaju za hotele, kazališta i ostalo, ali posebni prostori poput ovoga trebaju tek zasjati. Ima ih jako puno – ističe Terzić-Rezić.
Jedan od sudionika panela bio je i direktor Zračne luke Mostar Marko Đuzel koji smatra da ovakvi događaji mogu znatno doprinijeti razvoju poslovnog turizma u Mostaru i regiji.
– Mostar je dugo bio uspavan, ali dolaskom nove Gradske uprave zadnjih se godina polako budi. Ovakve događaje gledam kao neku vrstu širenja kulture, turizma i informacija o turizmu. Gledajući sa stajališta Zračne luke Mostar, putem ovakvih panela i sličnih događaja širimo i svoje informacije o letovima, novitetima o Zračnoj luci, općenito o turizmu kojem Zračna luka u budućnosti treba biti nositelj – poručio je Đuzel.
Inače, ovaj događaj ima i humanitarni karakter jer su organizatori odlučili dio planiranih sredstava za događaj usmjeriti u humanitarne svrhe.
Izvor: ba.ekapija.com