Uspješan primjer dodjele bespovratnih sredstava u Ljubinju

Projekat “Investiraj u BiH” ulazi u drugu fazu realizacije – dodjele bespovratnih sredstava aplikantima i aplikanticama koji su uspješno prošli sve korake ovog poziva.

Podsjećamo, Startup studio je u saradnji sa 18 opština, općina i gradova pokrenuo program podrške osobama iz dijaspore koje žele investirati u nove ili postojeće poslovne ideje u jednoj od 18 lokalnih zajednica. Dostupan je fond od 1,2 miliona KM bespovratnih sredstava za ulaganja iz dijaspore, koji finansiraju Vlada Švicarske i 18 opština, općina i gradova.

Kao uspješan primjer privlačenja investicija iz dijaspore, povećanja broja radnih mjesta, te proizvodnje proizvoda u Bosni i Hercegovini, koji vrlo izvjesno mogu konkurisati i na stranim tržištima je kompanija HETI doo iz Ljubinja. Poslovanje kompanije HETI doo se zasniva na proizvodnji čajeva, suplemenata i kozmetike sa posebnom namjenom na bazi ljekovitog bilja, šumskih plodova i pčelinjih proizvoda.

U prostorima opštine Ljubinje upriličeno je ceremonijalno potpisivanje Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava u iznosu od 15.000 KM za nabavku opreme (kupovina vakuum homogenizatora za proizvodnju kozmetičkih krema), čime su osnivačice dobile priliku da unaprijede svoj proizvodni sistem. Potpisivanju je ispred Opštine Ljubinje prisustovao Stevo Drapić, načelnik opštine, koji je tom prilikom izjavio:

“Mislimo da je šansa za Bosnu i Hercegovinu, pa tako i za Ljubinje, privlačenje naših ljudi iz dijaspore. Koristim priliku da povezovem sve zainteresirane da apliciraju za dodjelu bespovratnih sredstava, jer postoji još raspoloživih sredstava u našem zajedničkom fondu.”

Slobodanka Dangubić, direktorica HETI doo Ljubinje, pozitivno iznenađena transparetnim i jednostavnim sistemom aplikacije i dodjele bespovratnih sredstava je naglasila:

“Odmah sam dobila instrukcije i preporuke na koji grant mogu aplicirati, dobila sam konsultanta, naravno i opština Ljubinje je bila uključena u cijeli proces. U jako kratkom roku smo završili cijelu aplikaciju i dobili tražena sredstva. Ovo je jako lijepo iskustvo i pozitivno iznenađenje, svakako planiramo nastaviti saradnju sa Fondacijom Mozaik.”

https://youtube.com/watch?v=PKII5sqeFTw%3Fwmode%3Dtransparent%26jqoemcache%3DIBxbl

Tokom proteklih nekoliko mjeseci smo pokušali promovirati potencijale investiranja u Bosni i Hercegovini, približiti sve raspoložive resurse, kao i sjajnu podršku koju su pružili predstavnici I predstavnice ovih 18 opština, općina i gradova, te smo zabilježili značajan interes kako naših ljudi iz dijaspore, tako i poduzetnika i poduzetnica u Bosni i Hercegovini. Oni  su uvidjeli potencijal investiranja u Bosni i Hercegovini, kao i prilike koje su dostupne u lonac.pro zajednici.

Adela Ramić, analitičarka za razvoj biznisa u Fondaciji Mozaik, zaključuje:

“Na pragu nove recesije, u vremenu kada mnogi odlaze, Fondacija Mozaik je zajedno sa svojim partnerima odlučila da kroz ovaj projekat podrži one koji žele investirati u BiH. Kroz projekat “Investiraj u BiH” povezujemo u poslovnom smislu, a i drugim aspektima, naše ljude u dijaspori sa našim ljudima u BiH. Opština Ljubinje se pokazala kao odličan partner u ovom projektu, te se radujemo nastavku saradnje sa Opštinom Ljubinje. Ovaj projekat nam je pomogao da pronađemo male biznise sa velikim potencijalom, a jedan od dragulja koje smo pronašli u ovom procesu je i HETI doo Ljubinje. Pozivamo i druge biznise koji se prepoznaju u zadatim kriterijima da se prijave na poziv “INVESTIRAJ U BIH” koji je još otvoren”.

Više o ovom uspješnom primjeru razvoja kompanije, kao i podrške lokalne zajednice i nevladinog sektora, pogledaj u videu:

https://youtube.com/watch?v=Oub6_Jl9t7o%3Fwmode%3Dtransparent%26jqoemcache%3DSR1Ur

Pregled partnerskih općina, opština i gradova koji su uključeni u ovaj poziv možeš naći na linku.

Ukoliko si zainteresiran ili zainteresirana za ovaj poziv, molimo da popuniš Obrazac za iskazivanje interesa, za što je potrebno 10 minuta. Nakon što isti popuniš, kontaktirat ćemo te u roku od 10 dana sa daljnim uputama.

Izvor: akta.ba